پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش

کارواش ماشین سنگین ویژه ناوگان های حمل و نقل

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

ناوگان های حمل و نقل عمومی و خصوصی دارای تعداد قابل توجهی از اتوبوس، مینی باس، و ون هستند. این ناوگان ها هر چند وقت یکبار نیازمند شستشوی موثر و  با کیفیت می باشند. این امر هم از نظر زیبایی شهری و هم به جهت ارائه وجهه مناسب ناوگان دارای اهمیت است. برای شستشوی عمیق، کم هزینه، سریع و با کیفیت وسایل نقلیه یک ناوگان، استفاده از کارواش اتوماتیک بهترین راه حل به حساب می آید. ویژگی های منحصر به فرد این کارواش ها در ادامه بیشتر مورد بررسی قرار می گیرد.

کارواش ماشین سنگین گزینه ای مناسب برای شستشوی وسایل نقلیه ناوگان ها

کارواش اتوماتیکهمانطور که ذکر شد، کارواش اتوماتیک ماشین سنگین بهترین گزینه برای ناوگان های حمل و نقل عمومی جهت شستشوی اتوبوس ها و دیگر وسایل می باشد. بطور مثال در کارواشی حدود 200 اتوبوس در آغاز یک روز شستشوی می شوند. این کارواش دارای برس های افقی و عمودی شستشوی است که بعد از پاشش آب و فوم، جرم ها را از سطح بدنه اتوبوس از بین می برد. برس های کارواش اتوماتیک ماشین سنگین دسترسی کاملی به بخش های مختلف این وسیله نقلیه دارد. سوالات متعددی در مورد این سیستم شستشوی، ویژگی ها و مزایای آن وجود دارد که در ادامه به آن ها پاسخ داده می شود.

 

چه مدل کارواشی برای ناوگان های حمل و نقل مناسب است؟

کارواش اتوماتیک ماشین سنگینبرند های معتبری در زمینه تولید کارواش اتوماتیک فعال هستند که هر کدام تجهیزات متناسب با بازار هدف خود را طراحی می نمایند. برند ایستوبال یکی از برترین شرکت ها در زمینه تولید کارواش های تونلی و دروازه ای و تجهیزات کارواش می باشد. کارواش ماشین سنگین HW’DRIVE3 یکی از دستگاه های مخصوص شستشوی ماشین سنگین است که توسط این شرکت طراحی می شود. این دستگاه دارای 4 برس افقی نرم، سیستم آبکشی و آرک پاشش واکس خشک کن می باشد.

برنامه زمانی شستشوی ماشین سنگین

اتوبوس های ناوگان حمل و نقل بهتر است یک روز در میان با کارواش اتوماتیک این وسایل را شستشو دهند. مدت زمان شستشوی اتوبوس در حدود 2 تا 3 دقیقه طول می کشد.

چه تجهیزات دیگری بجز ساختار اصلی دستگاه کارواش قابل استفاده است؟

کارواش ماشین سنگیندر کنار ساختار دروازه ای کارواش، تجهیزاتی دیگر نیز توسط شرکت ایستوبال ارائه می شود. سیستم تصفیه و بازیابی آب یکی از این سیستم هاست. با استفاده از سیستم بازیابی آب، مقدار آب مصرفی به حداقل رسیده و دوباره به چرخه مصرف بر می گردد. مواد شیمیایی مخصوص از دیگر مواردی است که در کنار کارواش ماشین سنگین قابل استفاده است.

 

 

 

آیا آیینه ها مانع عملکرد کارواش اتوماتیک هستند؟

آیینه های بغل بخش های حساس وسیله نقلیه هستند. سنسور های تعبیه شده در ساختار برس کارواش اتوماتیک می تواند از برخورد با آیینه ها جلوگیری کند. همچنین استفاده از برنامه اجتناب از برخورد با آیینه می تواند از آسیب ها جلوگیری نماید.

مهم ترین جنبه های یک شستشوی ایده آل کدامند؟

کارواش ماشین سنگینمهم ترین و سخت ترین چیز در این ساختار شستشوی، نحوه قرار گیری راننده در محل مناسب است تا نتیجه ایده آلی بدست آید. راننده وسایل نقلیه باید به اندازه کافی ماهر باشند تا بدانند دقیقا کجا بایستند. این موضوع بخصوص زمانی مهم می شود که سیستم به پشت اتوبوس می رسد.

بخش های مهم اتوبوس برای شستشو

مهمترین بخش های اتوبوس برای شستشوی با کارواش اتوماتیک، شیشه جلو، پنجره راننده، درب ها و پشت وسیله هستند.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید