پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

کارواش اتوماتیک و نکاتی درباره نصب آن

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

احداث یک کارواش اتوماتیک می تواند خدمات ویژه ای را به مشتریان ارائه دهد و از دیدگاه دیگر، برای صاحبان کارواش فعالیتی سودآور خواهد بود. اگر دارندگان کارواش دستی سیستم شستشو را از روش های قدیمی به سیستم اتوماتیک تغییر دهند به مزایای بسیار زیادی دست پیدا می کنند. انتخاب یک کارواش اتوماتیک پیشرفته در منطقه ای مناسب آنان را در این امر یاری می دهد. امروزه طراحان و سازندگان تجهیزات کارواش اتوماتیک انواع گوناگونی از دستگاه را ارائه داده اند و داشتن انتخاب موفق از سوی متقاضیان کارواش اتوماتیک وابسته به بررسی دقیق محصولات و هم چنین امکانات خریدار خواهد بود.

 

برای احداث کارواش اتوماتیک چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟

در این مقاله به معرفی برخی از عوامل مهم و کلیدی برای دست یابی به موفقیت در زمینه نصب کارواش اتوماتیک می پردازیم.

 

1- مساحت مناسب محل

کارواش اتوماتیکنخستین گام برای احداث کارواش تمام اتوماتیک در اختیار داشتن یک فضای مناسب است؛ به این معنا که جهت نصب دستگاه ابعادی معادل 5 متر در 10 متر لازم بوده و در مجموع به منظور ارائه تسهیلات دیگر به مشتریان و وجود هم زمان چند اتومبیل به صورت هم زمان در کارواش، بهتر است محیط کارواش دارای اندازه ای میان 150 تا 200 متر مربع باشد. به منظور نصب کارواش اتوبوس شور ارتفاع محل نصب نیز اهمیت پیدا می کند.

 

 

2- پیش بینی تعداد خودروها

کارواش اتوماتیکیکی از عوامل مهم در انتخاب تجهیزات مناسب کارواش پیش بینی تعداد خودروهایی است که در طی روز ممکن است برای شستشو به کارواش آورده می شوند. اگر در یک منطقه رفت و آمد وسایل نقلیه بیشتر باشد و یا به دلیل اقلیم جغرافیایی خودروها به میزان بیشتری دچار آلودگی شوند، به طور قطع به تعداد مراجعین کارواش افزوده خواهد شد و بهتر است دستگاهی انتخاب گردد که دارای سرعت بالاتر شستشو باشد.

 

 

3- نوع وسیله نقلیه

کارواش اتوماتیکدستگاه های ماشین شوی در انواع مختلفی به بازار عرضه شده اند به صورتی که امکان شستشوی انواع خودروی سواری، ون، وانت و اتوبوس را فراهم ساخته است. دستگاه شستشوی ماشین وسایل نقلیه (شمال خودروهای سواری، شاسی بلند و ون) و ماشین سنگین شوی با یکدیگر تفاوت داشته و پیش از تهیه دستگاه باید تصمیم گیری شود که شستشوی چه نوع وسیله ای مد نظر است و می تواند رضایت مشتریان بیشتری را جلب نماید.

 

 

4- کارواش دروازه ای یا تونلی

کارواش اتوماتیکدستگاه کارواش اتوماتیک در دو نوع دروازه ای و تونلی تولید شده است که هر یک دارای مزیت های زیادی می باشند. در کارواش های دروازه ای خودرو ثابت بوده و دستگاه حول آن حرکت می کند و کارواش های تونلی همان طور که از اسم آن پیدا است به شکل یک تونل نصب شده و خودرو درون آن حرکت می کند.

 

لینک های مفید :

کارواش اتوماتیک : فهرستی از محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید