پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش اتوماتیک

مزیت های مهم کارواش اتوماتیک نسبت به شستشوی دستی

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

کارواش اتوماتیک به طور کلی یک راهکار کامل و جامع جهت نظافت و شستشوی اصولی و بهینه خودرو برای کسانی است که اهمیت زیادی به نگهداری اتومبیل و پرداخت بدنه آن می دهند. این در حالی است که شستشوی خودرو به روش های سنتی و دستی می تواند در طولانی مدت به بدنه اتومبیل آسیب بزند. طبق تحقیقاتی که توسط دانشگاه مونیخ صورت گرفته، استفاده از کارواش اتوماتیک در مقایسه با روش های دستی نتایج بهتری را به ارمغان می آورد. در این مقاله به بررسی مختصر مزایای کارواش اتوماتیک پرداخته خواهد شد.

 

اثرات مخرب دستمال های نظافت

کارواش اتوماتیکدستمال های مورد استفاده توسط کاربران در هنگام شستشوی دستی خودرو با زبری ها متفاوت می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به بدنه خودرو وارد کند. بررسی میکروسکوپی اثرات دستمال های نظافتی بر روی بدنه نشان می دهد که خطوط و خراش های بسیار ریزی بر روی پرداخت نهایی خودرو ایجاد می شود که در حدود 10 درصد عمق رنگ بدنه را از بین می برد. این خراش ها می تواند اثرات مخربی در سطح خراش های ایجاد شده توسط سمباده و اسفنج های زبر داشته باشد. نتیجه ماندگاری این خطوط بر روی بدنه در طولانی مدت منجر به از بین رفتن رنگ بدنه شده و خطر زنگ زدن و خوردگی اتومبیل را تهدید خواهد کرد.

 

قابلیت شستشو با فشار آب در کارواش اتوماتیک

کارواشمیزان آب خروجی از شلنگ باغبانی به اندازه ای نیست که بتوان آلودگی های عمیق و جرم ها را از بین برد. در یک کارواش اتوماتیک به از پمپ های قدرتمند و نازل های فشار قوی استفاده می شود تا به وسیله آب با فشار بالا و بدون دخالت دست لکه ها و آلاینده های موجود بر روی بدنه را بدون آسیب رساندن به پرداخت خودرو حذف نماید.

 

تاثیر مثبت شستشو با کارواش

پس از بررسی های صورت گرفته بر روی بدنه خودروهایی که از کارواش اتوماتیک استفاده نموده اند، نتایج حاکی از عدم وجود خراش ها و آسیب های متداول در روش های سنتی می باشد. همچنین، شستشو و نظافت خودرو به وسیله کارواش اتوماتیک کارایی و کیفیت نظافت را به طرز چشم گیری افزایش داده و از باقی ماندن لکه های آب و مواد شوینده بر روی بدنه جلوگیری می کند.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید