پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش اتوماتیک

معرفی کارواش دروازه ای M’NEX25

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

سیستم های کارواش اتوماتیک با ارائه خدمات حرفه ای بصورت هوشمند جایگزین روش های دستی شستشوی خودرو شده اند. شرکت ایستوبال از برنده های معتبر دنیا یکی از تولید کنندگان این دستگاه ها به حساب می آید. سری M’NEX تجهیزات کارواش ایستوبال در مدل های متنوعی عرضه شده و دارای ساختار دروازه ای می باشد. در این مقاله مشخصات و ویژگی های دستگاه کارواش اتوماتیک M’NEX 25 شرح داده می شود.

معرفی کارواش اتوماتیک

کارواش اتوماتیک کارواش اتوماتیک برای شستشوی خودرو از تجهیزات مکانیزه برس زنی و نازل های شستشو برای تمیز کردن سطح خودرو بهره می برد. در این سیستم ها کاربر دخالتی در شستشوی خودرو ندارد و تمامی عملیات بصورت مکانیزه و هوشمند صورت می پذیرد. سیستم برس زنی کارواش دارای سنسور های هوشمند است و آسیبی به بدنه نمی رساند. شستشوی خودرو با این تجهیزات بسیار سریع و در مدت کمتر از 5 دقیقه انجام می شود. در کنار فرآیند شستشو، بخشی از عملیات شامل خشک کردن سطح بدنه و شیشه ها می گردد. سیستم خشک کن کارواش اتوماتیک با دمش هوا این بخش را به خوبی انجام می دهد. این تجهیزات از نظر ساختار به دو دسته کلی دروازه ای و تونلی تقسیم می شوند.

معرفی کارواش M’NEX 25

کارواش های اتوماتیک M’NEX جز کارواش های دروازه ای به حساب می آیند. این تجهیزات دارای یک چارچوب متحرک هستند که با حرکت بر روی خودروی ثابت عملیات شستشو را انجام می دهد. کارواش M’NEX 25 یکی از مدل های متنوع این دستگاه است که مزایای متعددی را نسبت به مدل های قبلی فراهم آورده است. ساختار چارچوب این دستگاه شامل دو بخش است که یکی وظیفه شستشو و دیگری وظیفه خشک کردن بدنه خودرو را بر عهده دارد. این دو بخش بر روی یک ریل 11 متری حرکت می کنند تا بخش های مختلف خودرو را شستشو و خشک نماید و نتایج شگفت انگیزی را برای مشتری بوجود می آورد. خشک کن دستگاه با موتور قدرتمندی که 1500 دور در دقیقه چرخش و 14 کیلو وات توان دارد، قادر است تا سطح خودرو را پس از شستشو بطور دقیق خشک نماید. همچنین بدنه دستگاه دارای پوشش پودری با ضخامت 60 میکرون شامل 30 میکرون ماده اولیه و 30 میکرون رنگ است. سیستم پاشش آب حرفه ای و رینگ شوی پر فشار از دیگر بخش های مهم کارواش اتوماتیک M’NEX 25 هستند که در ادامه بیشتر مورد بررسی قرار می گیرند.

نازل های پاشش

نازل های پاشش آب بر روی ساختار بخش شستشو تعبیه شده اند. این نازل ها به تعداد 14 عدد از نوع چرخشی نتایج شگفت انگیزی را در مدت زمان کم بوجود می آورند. زاویه حرکتی نازل ها در کنار اعمال آب پر فشار و تعدد نازل ها باعث می شود تا تمامی بخش های خودرو از جمله گوشه ها به خوبی شستشو گردد. بسته به سفارش خریدار نازل های پاشش آب با فشار 15 تا 160 بار در مدل های چرخان و ثابت قابل ارائه هستند.

سیستم رینگ شوی پر فشار

کارواش اتوماتیک شستشوی رینگ های خودرو بخشی از فرآیند کارواش اتوماتیک M’NEX 25 به حساب می آید. این فرآیند با استفاده از یک سیستم رینگ شوی مکانیزه متصل به چارچوب مخصوص شستشو انجام می گیرد. رینگ شوی این دستگاه دارای 6 نازل چرخان است که 3 تای آن در یک طرف و 3 عدد در طرف دیگر چارچوب قرار دارند. این نازل ها به همراه برس رینگی شوی با سرعت بالا به چرخش در می آیند. چرخش سریع نازل ها روی محور باعث نفوذ آب و ماده شوینده به داخل رینگ ها می شود. ابعاد این بخش از کارواش دروازه ای با توجه به ابعاد رینگ و لاستیک خودرو بصورت هوشمند قابل تنظیم است.

 

در ویدئوی زیر نحوه عملکرد کارواش اتوماتیک M’NEX 25 را مشاهده می کنید.

 

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید