پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

حضور شرکت ایستوبال در نمایشگاه بین المللی صنعت خودروی فرانکفورت

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

در بزرگ ترین رویداد بین المللی صنعت اتومبیل و عرضه تجهیزات مربوط به آن (Automechanika) شرکت ایستوبال تولید کننده دستگاه های کارواش اتوماتیک حضور پیدا کرده و آخرین دستاوردها و تکنولوژی های پیشرفته خود را در تمامی محصولات خود به معرض نمایش در آورده است که قدردانی فراوانی نیز از آن به عمل آمد. این نمایشگاه بین المللی در ماه سپتامبر سال 2016 و در کشور آلمان برگزار شد و شرکت ایستوبال با کسب موفقیت و با هدف افزایش صادرات در آن حضور یافت.

ارائه جدیدترین دستگاه کارواش اتوماتیک دروازه ای M’NEXT32 ، برس های چرخ شوی با طراحی خلاقانه با قابلیت شستشوی تمام شیارهای رینگ خودرو و هم چنین ارائه آخرین دستاوردها و پیشرفت های تجهیزات کارواش از نکات برجسته این نمایشگاه بود که از عوامل بهبود صنعت کارواش خواهد بود.

مدیر بخش بازاریابی و توسعه محصول شرکت ایستوبال در این نمایشگاه بر تلاش واحد تحقیق و توسعه شرکت (R&D) برای تحقق خواسته های فعلی بازار، تاکید نمود. در همین راستا، ایشان دیگر پیشرفت های تکنولوژیکی کارواش اتوماتیک M’NEXT32 را توضیح داده و از سوی بازدید کنندگان مورد ستایش قرار گرفت. این ماشین شوی جدید مجهز به برس برای شستشوی بخش عقب خودرو، مبدل های فرکانس برای کنترل موتورهای دستگاه و سیستم نوین تنظیم پاشش مواد کارواش esens می باشد.

به گفته مدیر بازاریابی شرکت نوآوری های انجام شده همانند افزودن آبشار فوم و صفحه نمایش LED به دستگاه کارواش اتوماتیک M’NEXT32 با هدف بهبود صنعت کارواش صورت گرفته و بسیار موفقیت آمیز عمل نموده است. در کنار آن جت واش هایی عرضه گردید که ترکیبی از موسیقی، رایحه مطبوع، نور پردازی زیبا، تجهیزات جانبی برای شستشوی موتور سیکلت و دوچرخه و لوازم جانبی کودکان هستند.

پس از آن مدیر شرکت و فروش محصولات شرکت شروع به صحبت کرد و اظهار نمود که پس از حضور در این رویداد بزرگ صادرات خود را به خارج از اروپا افزایش و گسترش می دهد. از دیدگاه وی پیوستن در آسیا و به ویژه منطقه خاور میانه می تواند جالب توجه و مفید باشد. وی بر این واقعیت تاکید کرد که بازدید کنندگانی از منطقه آمریکای جنوبی، آفریقا، آسیا و استرالیا داشته اند که چشم انداز خوبی برای فروش کوتاه مدت خواهد بود.

نمایشگاه Automechanica فرانکفورت در حالی به کار خود پایان داد که بیش از 170 کشور، 4820 شرکت کننده و 136000 بازدید کننده در آن حضور پیدا کردند.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید