پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

شستشوی آسان و موثر خودرو با بکارگیری لوازم کارواش

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

امروزه استفاده از شوینده های فشار قوی برای شستشوی انواع وسایل نقلیه طرفداران زیادی پیدا کرده است و به همین دلیل جهت سهولت بخشیدن به فرآیند شستشو انواع متنوعی از وسایل کارواش طراحی و عرضه شده است. این نوع تجهیزات، شستشوی سریع تر و آسان تر خودرو را ممکن می سازد و حتی می توان قسمت های دور از دسترس اتومبیل را تمیز نمود. بهره مندی از تجهیزات کارواش مزیت های بسیاری از جمله جلوگیری از اتلاف آب و زمان به همراه دارد. اکنون به معرفی نمونه هایی از این تجهیزات می پردازیم.

 

نگهدارنده لنس

تجهیزات کارواشدر بسیاری از کارواش ها شستشوی اتومبیل به وسیله دستگاه واترجت انجام می پذیرد. یکی از اجزای اصلی واترجت ، لنس می باشد که مجرای عبور آب از داخل دستگاه به بیرون آن است. از آن جایی که آب از با فشار و دمای بالا از لنس عبور می کند، دستگاه واترجت و تجهیزاتی مانند لنس مقاوم و با دوام ساخته شده اند اما استفاده ناصحیح آن می تواند آسیب رسان باشد. به عنوان مثال اگر در زمانی که از واترجت استفاده نمی شود، لنس بر روی زمین قرار گیرد و یا به زمین تکیه داده شود و به دلیل تردد پیوسته افراد و خودروها، تجهیزات کارواش در معرض آسیب قرار می گیرند. به منظور رفع این مشکل ابزاری هر چند ساده اما کارآمد طراحی و ساخته شده است که قابلیت نگهداری لنس را دارد. نگهدارنده لنس به آسانی در مکانی ثابت نصب می گردد و در زمان خاموشی دستگاه، لنس درون آن قرار می گیرد تا از آسیب های احتمالی در امان باشد. از آن جایی که محیط شستشوی خودرو مرطوب می باشد و پیوسته با آب سر و کار دارد نگهدارنده لنس از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است. با قرار دادن لنس در پایه نگهدارنده عملکرد آن بازیابی می گردد، از ضربه خوردن جلوگیری می شود و طول عمر لنس افزایش می یابد. هنگامی که در پایان کار، لنس درون نگهدارنده قرار گیرد آب های اضافی از لنس خارج شده که این امر مانع از خرابی لنس می شود.

 

نازل زیرشویی کارواش

تجهیزات کارواشقسمت زیرین خودرو همواره در معرض آلوده شدن قرار دارد و انواع آلودگی ها مانند گل و لای و ماسه در میان اجزای زیر خودرو نفوذ کرده و به آن ها صدمه وارد می کند. شستشوی این قسمت از اتومبیل به دلیل دور از دسترس بودن تقریباً غیر ممکن است و با تجهیزات معمولی امکان شستشوی آن وجود ندارد. به منظور رفع این مشکل نازل مخصوص زیر شویی طراحی و تولید شده است که قابلیت شستشوی کامل زیر خودرو را داشته و تمامی آلودگی های آن را از بین می برد. تمیز بودن زیر خودرو بر طول عمر آن می افزاید و تعمیر آن را سهولت می بخشد. نازل زیرشویی سبک و قابل حمل می باشد و با انواع دستگاه های کارواش (واترجت) قابل استفاده است. علاوه بر این نازل زیرشویی از کاربری آسان و سطح ایمنی بالایی برخوردار می باشد و می تواند آب را با دماهای مختلف پاشش کند. این نازل جهت شستشوی انواع خودروی سواری و هم چنین کلیه ماشین های سنگین مورد استفاده قرار می گیرد و این عمل را بدون نیاز به بلند کردن ماشین انجام می دهد. نازل زیر شویی ابزاری موثر و کارآمد بوده که موجب صرفه جویی در وقت، هزینه ها و مصرف آب می گردد.

 

لینک های مفید :

لوازم کارواش : فهرستی از محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید