پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

استفاده از فوم در کارواش اتوماتیک و تاثیر آن در نظافت خودرو ها

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

از آنجایی که رانندگی با خودرویی تمیز، درخشان و عاری از هر گونه لک، بسیار لذت بخش است، شستشو و نظافت خودرو، یکی از تفریحات محبوب و اولویت های مهم خودرو دوستان می باشد. شستشو و نظافت دستی خودرو نه تنها نمی تواند نتایج مطلوبی در بر داشته باشد بلکه بسیار زمان بر بوده و به حجم بالایی از آب نیاز دارد. در حالیکه شستشوی خودرو در دستگاه های کارواش اتوماتیک و استفاده از مواد تخصصی شستشوی خودرو، در کوتاه ترین زمان ممکن نتایج مطلوبی را ایجاد می نماید. دو شاخصه مهم دستگاه های اتوماتیک شستشوی ماشین در مقایسه با شیوه های دستی شستشو که تاثیر قابل ملاحظه ایی در کیفیت نظافتی و نتیجه نهایی شستشو دارد استفاده از فوم و واکس می باشد.


ویژگی های فوم و مزایای استفاده از آن در کارواش

کارواش اتوماتیک و پاشش فومچگالی و قدرت بالای فوم در خیس نمودن سطوح از جمله اصلی ترین ویژگی های فوم استفاده شده در کارواش می باشد. ثبات بالای فوم در هنگام پاشش، موجب پوشش کامل بدنه خودرو با لایه ایی از فوم شده و فرصت کافی برای از بین بردن تمامی آلودگی های چسبیده به سطوح بدنه فراهم می شود. اگر چه پاشش فوم و نشست آن بر روی بدنه خودرو ها، تا حدودی توانایی نظافت و شستشوی سطوح بدنه خودرو و از بین بردن تمامی آلودگی های چسبنده ایی چون باقی مانده حشرات را دارا می باشد، اما استفاده از سیستم برس زنی دستگاه های کارواش اتوماتیک پس از پاشش فوم و پاشش پر فشار آب با استفاده از نازل های دستگاه، قدرت کف کنندگی فوم را دو چندان نموده و با نفوذ به لایه های عمیق آلودگی، موجب نظافت هر چه بیشتر بدنه خودرو و محافظت از آن در برابر آسیب هاب ناشی از مواد آلاینده می گردد. بر خلاف آنچه که تصور می شود، شستشوی لایه فوم غلیظ نشست کرده بر روی سطوح بدنه خودرو کار زمان بری نبوده و به حجم بالایی از آب نیاز ندارد. زیرا یکی از مهمترین ویژگی های فوم مرغوب، تعادل بین چگالی و میزان ثبات فوم بوده و از این رو با استفاده از پاشش آب پر فشار به راحتی از شسته شده و از بین می رود.


استفاده از واکس در دستگاه کارواش تمام اتوماتیک

چگونگی عملکرد کارواش اتوماتیکاستفاده از واکس بر روی خودرو علاوه بر اینکه موجب افزایش درخشندگی سطح خودرو می گردد، با ایجاد لایه محافظ بر روی بدنه مانع از ایجاد خش بر روی بدنه خودرو شده و با تسریع در فرآیند خشک شدن، موجب کاهش زمان لازم برای خشک شدن شده و به واسطه تجمیع قطرات آب و ریزش آنها از روی سطوح بدنه خودرو مانع از ایجاد لک های ناشی از خشک شدن آب بر روی بدنه خودرو می گردد. استفاده از واکس با روش های دستی، به صرف زمان بالایی نیاز دارد در حالیکه استفاده از دستگاه های شستشوی ماشین با سرعت و کیفیت بالایی این کار را انجام می دهند.




لینک های مفید:

کاواش تمام اتوماتیک: فهرست محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید