پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
برس ماشین شوی

همه چیز در مورد برس کارواش اتوماتیک

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

دستگاه های کارواش اتوماتیک از جدید ترین و به روز ترین تجهیزات شستشوی خودرو به حساب می آیند. این دستگاه ها با استفاده از سیستم برس زنی مکانیزه و پاشش آب و مواد شوینده از نازل ها، فرآیند شستشو را مدت زمان کمی انجام می دهند. برس های کارواش بدون آسیب رساندن به بدنه، خودرو را تمیز می کنند. در این مقاله اهمیت کیفیت برس های کارواش اتوماتیک و نحوه نگهداری صحیح از آن ها بررسی می شود.

برس کارواش اتوماتیک

برس کارواش اتوماتیکدر مراکز کارواش دستی، تمیز کرد خودرو توسط نیروهای خدماتی انجام می شود. این کار در دستگاه های کارواش اتوماتیک بطور کمال تر با استفاده از مدل های مختلف برس های شستشو صورت می گیرد. کارواش های معتبر، از برس های با کیفیتی بهره می برند که سریع و ایمن عمل می نمایند. البته به مرور زمان، نیاز است تا برس های شستشو تعویض گردند. انتخاب برس مناسب در این زمان، باید به درستی و در جهت ارتقای کیفیت شستشو شود. آگاهی از آخرین تجهیزات کارواش ارائه شده برای مالک آن مجموعه اهمیت ویژه ای دارد.

 

 

ساختار برس

برس کارواشدو فاکتور مواد و ساختار در عملکرد برس کارواش اتوماتیک تاثیر گذارند. جایگزینی برس های فرسایش یافته می تواند به شستشوی بهتر و موثرتر خودرو ها کمک کند. برس های کارواش به تازگی تولید شده، از مواد با  کیفیت تری ساخته می شوند و رضایت مندی بیشتر مشتری را در پی خواهد داشت. اعمال فشار مناسب به بدنه، قابلیت چرخش برس ها و استفاده از مواد سبک، از ویژگی های برس های جدید هستند. با بکارگیری این برس ها مانند برس های فوم، سطح خودرو درخشان تر به نظر می آید. همچنین برس های فومی سبک تر و سریع تر هستند و آسیبی به بدنه وارد نمی کنند. جنس برس های با کیفیت مانند برس های فومی، طول عمر آن ها را نیز افزایش می دهد و زمان تعویضشان را به تعویق می اندازد. در نتیجه هزینه های مالک کارواش خودرو به طرز چشم گیری کاهش می یابد.

 

 

تضمین کیفیت عملکرد برس ها

برس کارواشمالک کارواش برای اطمینان از عملکرد برس ها، بهتر است به خوبی از آن ها مراقبت کند. در این زمینه کاربران باید پاره نبودن الیاف برس ها اطمینان حاصل نمایند. همچنین شامپو زدن منظم برس ها، از سایش آن ها جلوگیری نموده و طول عمر برس ها را بالا می برد. همچنین آگاهی از چرخش برس ها و میزان نیروی وارد بر بدنه، در شستشوی ایمن و صحیح خودرو موثر هستند. لازم به ذکر است، مسئول کارواش باید از شستشوی روزانه کف زمین با آب پر فشار خودداری کند. این امر می تواند ذرات ریز را به سمت انتهای برس ها حرکت دهد. در نتیجه این ذرات می توانند به بدنه خودرو ها آسیب برسانند.

 

 

اهمیت بررسی منظم برس ماشین شوی

کارواش اتوماتیک و برس شستشویمراقبت منظم از برس های کارواش، عملکرد بهینه آنرا تضمین کرده و طول عمر برس ها را افزایش می دهد. عملکرد صحیح برس ها یکی از عوامل مهم در جهت رضایت مندی افراد از کارواش می باشد. برس آسیب دیده، به معنی تحویل خودرو های کثیف یا آسیب دیده می باشد. موارد زیر باید جز برنامه های مراقبتی از کارواش اتوماتیک قرار گیرند :

1-بررسی روزانه : در پایان هر روز کاری، نگاه کلی به برس ها و بررسی مویی آن ها باید در دستور کار قرار گیرد.

2-بررسی هفتگی : تماس با سطح برس ها برای بررسی جزئی آن ها و مشاهده طول و نحوه حرکت برس بصورت هفتگی می تواند عیب های ساختاری و حرکتی برس ها را نمایان سازد.

3-بررسی ماهیانه : بررسی ماهیانه طول مویی برس ها به منظور آگاهی از فرسایش یا عدم فرسایش آن ها و در صورت لزوم تعویض برس های آسیب دیده

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید