پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش اتوماتیک

با انجام این 5 مورد، کسب و کار جدید کارواش را به دیگران معرفی کنید

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

کارواش ها به مانند هر کسب و کاری، به تبلیغات و بازاریابی مناسب و حساب شده نیاز دارند. تبلیغات باید در کنار ارائه خدمات در سطح عالی و تهیه تجهیزات کارواش انجام گیرد تا مشتری های بیشتری به مجموعه مراجعه نمایند. در این رابطه یک سری اقدامات باید در ابتدای کسب و کار و تعدادی نیز پس از مدتی و به منظور تغییر در استراتژی های تبلیغاتی به انجام برسد. در ادامه به طور مفصل به این اقدامات اشاره می شود.

معرفی انواع مراکز کارواش

خدمات کارواشمراکز شستشوی خودرو، امر نظافت و شستن این وسایل نقلیه را به سادگی و در مدت زمان کمی انجام می دهند. بنابراین مالکان خودرو ها ترغیب زیادی به مراجعه به این مجموعه ها دارند. بعضی از این مراکز، بصورت دستی و بعضی دیگر دارای تجهیزات مکانیزه اتوماتیک هستند. در مراکز کارواش اتوماتیک، دستگاهی مکانیزه و هوشمند، فرآیند شستشو و خشک کردن بدنه را به سرعت و با کیفیت عالی انجام می دهد. این مراکز به دو دسته کلی برس دار و بدون برس تقسیم می شوند که هرکدام دارای مزایایی نسبت به هم هستند.

 

 

ضرورت تبلیغات مناسب برای مراکز شستشوی خودرو

تبلیغات کارواشکارواش ها در ابتدای راه اندازی، باید بطور مناسب به شهروندان معرفی شوند. تبلیغات هوشمندانه و مقرون به صرفه نقش مهمی را در این زمینه ایفا می کند. همچنین بعد از مدتی، استراتژی ها و راهکار های تبلیغات باید تغییر کند تا مجموعه سود دهی بیشتری داشته باشد. در مجموعه بازاریابی و تبلیغات از ضروریات یک مجموعه کارواش اتوماتیک یا دستی به حساب می آید.

 

 

 

اقدامات لازم برای تبلیغات کسب و کار جدید کارواش

در شروع کسب و کار کارواش، ایجاد کردن یک برند جدید و شناساندن آن به افراد امر دشواری است. تبلیغات مناسب نیازمند صرف هزینه و زمان می باشد. این امر باید به گونه ای انجام گیرد که افراد مجموعه را به عنوان یک مرکز خدمات دهی عالی شناخته شود. انجام موارد زیر در بازاریابی یک مرکز کارواش جدید باید مد نظر قرار گیرد.

افتتاحیه باشکوه

افتتاح کارواشبرگزاری افتتاحیه باشکوه تاثیر چشم گیری در جلب مشتری دارد. استفاده از علائم و آگهی ها می تواند در اعلام هر چه بهتر بازگشایی کارواش تاثیرگذار باشد. ارائه خدمات با تخفیف در روز افتتاحیه برای شلوغ تر شدن مجموعه و حتی ارائه سرگرمی هایی برای کودکان در تبلیغ هرچه بهتر مجموعه و جلب توجه موثر است.

 

 

 

 

بازاریابی هوشمندانه

تبلیغات و بازاریابی صحیح و هوشمندانه، حتما در ذهن مشتری خواهد ماند. به عنوان نمونه تابلو مجموعه باید از داخل خیابان و از فاصله به خوبی دیده شود. در واقع بازاریابی و تبلیغات باید به گونه ای باشد که افراد با دیدن لوگو بفهمند که این محل دقیقا کجاست و چه خدماتی قرار است ارائه گردد.

ارائه خدمات ویژه به مشتری های وفادار

خدمات ویژه به مشتری کارواشبرای تبلیغات بیشتر، بهتر است به مشتری هایی که بطور مستمر به مجموعه مراجعه می کنند، تخفیف ها و خدمات ویژه ای ارائه شود. این امر موجب قدردانی از مشتری و توجه به او می گردد. این هدیه وفاداری می تواند یک پیشنهاد ویژه شستشو یا تخفیف مناسب باشد.

 

 

 

 

شراکت با کسب و کار های محلی

دیگر راهکار مناسب برای تبلیغات کسب و کار شستشوی خودرو، شراکت با کسب و کار های محلی موجود می باشد. مثلا می توان فضای تونل کارواش اتوماتیک را برای ارائه تبلیغات، در اختیار دیگران قرار داد. اسپانسر شدن برای رویداد ها و شرکت ها یکی دیگر از راه های معرفی برند می باشد.

حضور فعال در شبکه های اجتماعی

تبلیغات کارواش بازاریابی یک کسب و کار کارواش حتما باید شامل شبکه های اجتماعی شود، زیرا تبلیغات در این شبکه ها، موجب جلب مشتری می گردد. معرفی خدمات و تجهیزات و نحوه سود بردن مشتری ها از این موارد، از مواردی است که باید در شبکه های اجتماعی آورده شود. حضور فعال در این شبکه ها، کسب و کار مورد نظر را به یاد افراد می اندازد. به روز رسانی منظم و پاسخگویی به نظرات در مدیریت شبکه های اجتماعی اهمیت دارد.

 

 

 

 

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید