پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
مواد کارواش

معرفی انواع مواد کارواش ساخت شرکت Istobal

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

شرکت ایستوبال، فعالیت گسترده ای در زمینه تجهیزات کارواش، دستگاه های کارواش اتوماتیک و مواد کارواش دارد. در این بین، برند eSENS، برند محصولات و مواد شوینده توسط شرکت ایستوبال توسعه و رشد یافته است. هدف از فعالیت 60 ساله این برند معتبر، ارائه بهترین مواد شوینده برای شستشوی موثر و عمیق خودرو ها می باشد. این مواد کارواش رضایت مشتری ها را تامین می کنند و سودبخشی تجهیزات کارواش را تضمین می نمایند.

کاربرد های محصولات کارواش eSENS

مواد کارواشمواد کارواش برند eSENS بخش گسترده ای را شامل کارواش های تونلی و دروازه ای، کارواش سلف سرویس، شستشوی وسایل نقلیه متنوع، نظافت حرفه ای داخل و بیرون کارواش، سیستم های تصفیه آب و نگهداری از تاسیسات پوشش می دهند. این محصولات در حجم های مختلف کوچک و بزرگ و برای کاربرد های شخصی یا برای کسب و کار های کارواش قابل ارائه هستند.

کارواش دروازه ای و تونلی

کارواش اتوماتیک برای شستشوی خودرو از سیستم مکانیزه خودکار بهره می برد که کاربر دخالتی در انجام آن ندارد. این کارواش ها اغلب برای دو مدل دروازه ای و تونلی در دسترس هستند که تفاوت آن ها در ثابت یا متحرک بودن خودرو و ساختار دستگاه می باشد. مواد کارواش مخصوص این کارواش ها، در فرآیند شستشوی خودرو بکار می آیند.

مواد کارواش دروازه ای و تونلی

کارواش اتوماتیکدر این زمینه محصولات تولید شده توسط برند eSENS از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند. شامپو های مخصوص مرحله پیش شستشو با قابلیت از بین بردن جرم های عمیق و درخشان کردن خودرو یکی از این محصولات می باشد. ماده شوینده مخصوص از بین بردن اثرات حشره ها و پرندگان دیگر شامپوی مخصوص می باشد. فوم های مخصوص با چگالی بالا و رنگ های روشن و عطر و بوی خوب نیز به زیبایی بیشتر فرآیند و جلب مشتری کمک می نماید. از دیگر محصولات ویژه ایستوبال برای کارواش دروازه ای و تونلی می توان به شامپوی مخصوص تمیز و لطیف کردن برس های شستشو، واکس خشک کن محافظ و براق کننده بدنه و رایحه های متنوع با بوی مطبوع جهت اضافه کردن به شوینده ها و فوم های بدون بو اشاره کرد.

 

کارواش سلف سرویس

مواد کارواشسیستم های جت واش، تجهیزات فشار قوی هستند که بصورت دستی و توسط کاربر در مراکز کارواش سلف سرویس استفاده می شوند. ایستوبال برای این مراکز شستشوی خودرو، مواد کارواش متنوعی عرضه نموده است. شوینده پاک کننده قلیایی از بین برنده جرم بدنه یکی از این مواد است که بوسیله تجهیزات فشار قوی قابل استفاده است. حذف اثرات باقی مانده از حشرات و پرندگان نیز بوسیله مواد کارواش مخصوص بصورت دستی یا با تجهیزات فشار قوی امکان پذیر می باشد. دیگر مواد کارواش مخصوص این کارواش ها، شامپو از بین برنده جرم بدنه، شامپو های غلیظ، فوم های با چگالی بالا برای حذف جرم و روغن از بدنه، واکس های براق کننده و خشک کن هستند.

 

ابزار های نظافت دستی

مواد کارواشتعدادی از مواد کارواش برای نظافت دستی داخل و بیرون خودرو مورد استفاده قرار می گیرند. برند Esens ایستوبال، برای نظافت بیرون خودرو محصولاتی شامل ماده شوینده مخصوص لاستیک ها، شامپو مخصوص از بین برنده جرم بدنه، رقیق کننده دستی چند منظوره برای تمیز کردن بدنه، شوینده مخصوص شیشه جلو، و براق کننده بدنه می باشند. این شرکت برای بخش های داخلی نیز موادی مانند تمیز کننده و براق کننده داشبورد، مواد شوینده مخصوص کفی ها و اسپری ها خوشبو کننده داخل خودرو را تولید می نماید.

دیگر مواد کارواش

مواد مخصوص سیستم های تصفیه آب کارواش مانند مواد نرم کننده آب، تمیز کننده بخش های مختلف بدنه کارواش و سطح زمین و مواد شوینده مخصوص مواد فلزی و استیل ضد زنگ می باشد.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید