پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

کارواش اتوماتیک چگونه سبب تحول در کسب و کار می شود؟

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

گاهی توجه به جزئیات و نکات کوچک می تواند تحولاتی عظیم ایجاد نماید. اهمیت این موضوع در صنعت کارواش نیز آشکار است. توجه به موضوعات به ظاهر کوچک در کسب و کار موجب ایجاد تفاوتی بزرگ در میان رقبا شده و رضایت مشتریان را جلب می کند. در هنگام راه اندازی کارواش اتوماتیک و یا ارتقای کارواش دستی به سیستم اتوماتیک در ابتدا پرسش هایی مطرح می گردد : مشتریان به چه چیزهایی نیاز دارند؟ مشتریان به چه میزان با امکانات کارواش اتوماتیک آشنایی دارند؟ این ها سؤالات اولیه ای است که باید با دقت تمام به آن ها پاسخ داده شود. به همین منظور صاحبان کارواش می بایست خود را در جای مشتریان قرار داده و از دیدگاه آن ها به پرسش های مطرح شده پاسخ دهند. گوش دادن، صحبت کردن و عمل کردن راه کار مناسب برای دست یابی به پاسخ ها است. برای شروع صاحبان کارواش به پیرامون خود توجه نشان داده و به شناسایی تقاضای مشتریان می پردازند. پس از جمع آوری اطلاعات تکمیلی که به طور مستقیم از گفتگو با مشتریان به دست آمده است، اقدامات لازم بر اساس آن ها صورت می گیرد.


ارائه اطلاعات کافی درباره کارواش اتوماتیک

کارواش اتوماتیکتوجه صاحبان کسب و کار به مسائل جزئی به آن ها در طول مسیر کمک می نماید. برای بهتر شناساندن امکانات و تجهیزات به کار رفته در کارواش اتوماتیک می توان برنامه ای واضح و مختصر تهیه نمود و در اختیار مشتریان قرار داد. لازم است این برنامه با زبانی ساده و بدون علائم اختصاری و نمادهای نامفهوم نوشته شده باشد. در کنار ارائه اطلاعات روشن و کافی به مشتریان ایجاد احساس امنیت دارای اهمیت بسیار می باشد. در وهله اول برای مراجعه کنندگان به کارواش اتوماتیک اطمینان خاطر از آسیب رسیدن به اتومبیلشان حائز اهمیت است.




ارائه برنامه های قابل تنظیم برای شستشو

کارواش اتوماتیکیکی از امکانات دستگاه کارواش اتوماتیک امکان تنظیم و کنترل برنامه های شستشو است. عملیات پیش شستشو، برس زنی، پاشش فوم و واکس، زیرشویی، چرخ شویی و خشک کردن در فرآیند شستشوی اتوماتیک خودروها انجام می گیرد که اپراتور می تواند برنامه های گوناگونی بر اساس ترتیب و تعداد دفعات انجام هر یک از مراحل بر روی سیستم کنترلی دستگاه تعریف و تنظیم کند. این برنامه ها بر اساس شدت آلودگی، نواحی کثیف تر، جلا و درخشندگی رنگ بدنه و نوع اتومبیل شامل سواری، وانت، ون و … انتخاب می گردد. برنامه های شستشو اختیاری بوده و راننده پس از مطالعه شرح برنامه ها و یا توضیحات اپراتور درباره برنامه شستشو و پیشنهاد بهترین آن، برنامه دلخواه را انتخاب کرده و اپراتور آن را فعال می کند.




رسیدگی و مراقبت از تجهیزات کارواش

کارواش اتوماتیکیکی از جنبه های مهم در جذب مشتریان به کارواش اتوماتیک و جلب رضایت آن ها تمیزی و زیبایی دستگاه کارواش است. همان طور که هیچ یک از ما پوشاک و ظروف خود را در ماشین آلوده شستشو نمی دهیم، رانندگان نیز تمایل ندارند به کارواشی مراجعه کنند که در شرایط نامطلوب قرار گرفته است. بنابراین حفظ زیبایی و پاکیزگی تجهیزات و مراقبت از آن ها نقش به سزایی در جلب رضایت مشتریان دارد.

 

 

تبلیغات

کارواش اتوماتیکامکان بسیاری از تغییرات کوچک و بی دردسری وجود دارد که نتایج فوق العاده ای از آن حاصل می شود. با استفاده از پوسترها، بنرها و نورهای تبلیغاتی و هم چنین با ارائه خدمات کامل و دارای جذابیت برای مشتریان می توان افراد زیادی را از نقاط مختلف شهر به سمت کارواش تمام اتوماتیک جذب کرده و تفاوتی بزرگ در این حرفه ایجاد نمود که در نتیجه آن بهبود کسب و کار و افزایش قابل توجه سود و درآمد خواهد بود.


 لینک های مفید :

کارواش اتوماتیک : فهرستی از محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید