پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
مواد شوینده کارواش

شستشوی عمیق خودرو با بکارگیری طیف وسیعی از مواد شوینده   

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

شستشوی خودرو در منزل یا در مراکز کارواش اتوماتیک و دستی، نیازمند استفاده از تجهیزات و ابزار های مخصوصی است. مواد شوینده کارواش مخصوص برای هر بخش از داخل و بیرون خودرو از الزامات یک شستشوی موثر و عمیق می باشد. در این مقاله راه حل های مخصوص شرکت ایستوبال برای شستشوی بخش های مختلف خودرو مورد بررسی قرار می گیرد.

 

انواع کارواش

کارواش اتوماتیککارواش ها مراکز ارائه دهنده خدمات متنوع شستشو و نظافت در سطح عالی هستند. این مراکز به دلیل کم کردن زحمت شستشو برای کاربر، سرعت و کیفیت عملکرد و تنوع خدمات جلب مشتری قابل توجهی دارند. در این بین، کارواش اتوماتیک با استفاده از سیستم مکانیزه شستشو، امکان تنظیم برنامه های متنوع و سرعت بالای عملکرد، بیشتر مورد توجه قرار گرفته و مزایای متعددی را فراهم آورده است.

 

 

 

طیف وسیع مواد شوینده کارواش

بهره مندی از طیف وسیعی از مواد شوینده کارواش ، به دلیل فراهم کردن کامل و حرفه ای خدمات شستشو، رضایت مندی مشتری را فراهم می آورد. اغلب افراد اهمیت ویژه ای برای تمیزی آینه ها، شیشه های خودرو و حتی داشبورد و صندلی ها غائل هستند. راه حل های نظافتی برای هریک از این بخش ها وجود دارد که در ادامه بیان می شود.

 

براق کننده لاستیک

براق لاستیکدر مراکز کارواش، استفاده از مواد کارواش مانند براق کننده لاستیک یک گزینه بسیار خاص می باشد. این مواد شوینده، با رفع آلودگی های لاستیک، ظاهری نو به آن می دهد. اگر قرار است شستشوی کامل و عمیقی ایجاد شود، استفاده از براق کننده لاستیک ضرورت دارد.

 

 

 

 

رینگ شوی

اسپری رینگ شوی یکی از محصولاتی است که نیاز مد نظر مشتری ها را برآورده می کند. رینگ شوی بی کیفیت وجهه زیبای یک خودرو به تازگی شستشو شده را خراب می کند. اسپری رینگ شوی شرکت ایستوبال، آلودگی های سرسخت را از روی رینگ و لاستیک از بین می برد. مواد رینگ شوی بصورت دستی یا همراه با تجهیزات فشار قوی و یا حتی در سیستم پیش شستشو کارواش اتوماتیک قابل استفاده اند. لازم به ذکر است، رینگ شوی تنها برای این بخش از خودرو بکار می رود.

 

اسپری از بین برنده حشرات

اسپری شستشودر فصل تابستان، برای برخورداری از یک خودروی بی عیب و نقص باید بقایای حشرات در جلوی خودرو را بوسیله اسپری مخصوص از بین برد. این ماده شوینده کارواش همراه با تجهیزات فشار قوی با سطح فشار کم یا کارواش اتوماتیک با تنظیم برنامه تابستانی قابل پاشش است. این اسپری باقیمانده حشرات بر روی بدنه خودرو را نرم می کند تا در ادامه فرآیند شستشو، راحت از سطح خودرو برطرف شوند. ضمنا باقی ماندن این حشرات به مرور زمان می توانند به رنگ بدنه آسیب بزند.

 

 

تمیز کننده صندلی

برای افرادی که ترجیح می دهند، شستشو و نظافت عمیقی در داخل خودرو داشته باشند، استفاده از یکی دیگر از مواد شوینده کارواش یعنی فوم شستشوی صندلی پیشنهاد می گردد. این فوم تمامی آلودگی ها از سطح صندلی خودرو برطرف می نماید. فوم باقیمانده نیز بوسیله یک جاروبرقی مکش می شود.

 

اسپری داشبورد

مواد شوینده کارواش داشبوردیکی دیگر از مواد کارواش با کیفیت شرکت ایستوبال، اسپری براق کننده داشبورد می باشد. ارائه این تمیز کننده، خدمات خاص مجموعه کارواش را افزایش می دهد. اسپری براق کننده داشبورد به آسانی قابل استفاده بوده و بدون مواد سیلیکونی ساخته شده است. ایجاد لایه محافظ کنترل کننده جذب گرد و غبار توسط این ماده سبب شده تا داشبورد مدت زمان طولانی تری تمیز بماند.

 

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید