پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش اتوماتیک

مواد شوینده فوق العاده برند Esens

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

کارواش ها برای تمیز کردن سطح خودرو و براق و زیبا نمودن آن از انواع مختلف مواد شوینده بهره می برند. این مواد شوینده بایستی بطور موثر و با توجه به مرحله شستشو و عملیات مورد نظر مورد استفاده قرار گیرند. برند esens از برند های معتبر تولید کننده مواد شوینده کارواش است که این محصولات در رده های مختلف تولید می نماید. این برند زیر نظر شرکت ایستوبال تولید کننده دستگاه ها و تجهیزات کارواش فعالیت می کند. محصولات سری Xtract از جمله محصولات برند esens است که جز مواد شیمیایی با غلظت بالا به حساب می آیند. در این مقاله این مواد شیمایی کارواش معرفی و مشخصات آن ها بیان می شود.

مواد شوینده Xtract

مواد شوینده Xtract طیف وسیعی از محصولات شیمایی بسیار غلیظ را شامل می شوند. این محصولات فوق العاده سبک، کم وزن و برای استفاده کاملا ایمن و بی خطر هستند. در نتیجه این امکان را برای افراد فراهم می کنند تا از بهترین مواد شوینده برای شستن خودرو استفاده نمایند و در عین حال، آسیبی به محیط زیست وارد نشود. این مواد شیمایی بسیار غلیظ در بسته بندی های خلاقانه ای با نام دوی پک Doy Pack طراحی شده اند تا کاربر به راحتی بتواند از آن ها استفاده نماید. این بسته بندی ها به راحتی استفاده و نگهداری شده و فرآیند شستشو را تا حد امکان راحت و سریع نموده اند.

ویژگی های مواد شوینده کارواش Xtract

این سبک طراحی جدید در بسته بندی مواد شوینده کارواش Xtract تا 90 درصد فضای اشغال شده توسط ظروف مواد شوینده را کاهش داده است. این مواد شوینده، انتشار کربن دی اکسید در محیط را نیز کاهش داده اند. همچنین زمان پر کردن این پاکت های جذاب با مواد شوینده کاهش خواهد یافت.

بسته بندی Doy Pack

قالب بسته بندی محصولات و مواد شوینده کارواش که با نام Doy Pack شناخته می شود، سرعت و ایمنی بیشتری را هنگام استفاده این مواد شوینده ارائه می دهد. این تجهیزات با سیستم دوزینگ خلاقانه Xtract استفاده می شود. این سیستم بطور خودکار این محصولات را بصورت رقیق درآورده که مناسب بکارگیری در مراکز کارواش باشد.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید