پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
پیشرفت کارواش ایستوبال

افزایش درآمد 16 درصدی ایستوبال نسبت به سال گذشته

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

ایستوبال شرکت تولید کارواش اتوماتیک و خدمات خودرو، حساب سال 2016 خود را با افزایش 16 درصدی، یعنی در حدود 17 میلیون یورو بسته است. گروه ایستوبال با ده شعبه در اروپا و آمریکا، با 5% افزایش درآمد، یعنی در مجموع 124 میلیون یورو در سال 2016 موجب نتایج خوبی در بازار های اصلی (اسپانیا و فرانسه) و همچنین در کشورهای ایتالیا و انگلستان شده است. دلیل چنین افزایش قابل توجهی را می توان گسترش روابط بین المللی در سال های اخیر، پشتیبانی شبکه ای از شعبات و رشد سرمایه گذاری در نوآوری بیان نمود.
در ترازنامه سال 2016، ایتالیا رتبه دوم بازار صادرات را بعد از فرانسه به خود اختصاص داده است، در حالی که فرانسه باعث ایجاد تحول در فروش بین المللی شده است. تحول فروش در ایتالیا، با افزایش 90% نسبت به سال گذشته، و به تبعیت از آن، ایستوبال ایتالیا بسیار قابل توجه است، و منجر به یک توزیع قوی شده است. فروش بین المللی برای 80% از صورت حساب کلی گروه در سال 2016 حساب شده است. همراه با فرانسه و ایتالیا، ایالات متحده امریکا، دانمارک وانگلستان به عنوان پنج کشور برتر در بازار صادرات رتبه بندی شده اند. در دانمارک، فروش تقریبا 50% افزایش یافت، در حالی که در بریتانیا و ایالات متحده، فروش به ترتیب 40 و 30% در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته است.

طرح توسعه و چشم انداز 2017 برای کارواش ایستوبال

ایستوبال در سال 2017 اجرای طرح های توسعه خود را ادامه خواهد داد، و به دنبال بهترین استفاده از پتانسیل های شرکت برای رشد در ایالات متحده است، که حضور آن در حال حاضر با وسایل نقلیه تجاری و با رشد سهم بازار در بخش فروشندگان بازار می باشد. این شرکت اسپانیایی، حضور خود در آلمان را نیز تقویت خواهد نمود و تحکیم بیشتری در بازار آن منطقه خواهد داشت. با توجه به توسعه محصول کارواش، تمرکز بر راه حل مراقبت از خودرو، نتایج بهتری را پیشنهاد می دهد.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید