پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
سهولت استفاده از خدمات کارواش اتوماتیک

تجربه شستشوی خودرو بدون خارج شدن از آن

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

برای شستشوی خودرو در کارواش دو روش وجود دارد: کارواش دستی و کارواش اتوماتیک . کارواش دستی با اینکه قیمت مناسب تری دارد اما به اندازه کارواش اتوماتیک کیفیت بالایی نخواهد داشت. کیفیت بالای شستشوی خودرو با استفاده از کارواش اتوماتیک از یک سو و سرعت بالای شستشو از سوی دیگر باعث شده افراد زیادی به چنین کارواش هایی مراجعه نمایند. کارواش اتوماتیک در عین حال به میزان بسیار زیادی در مصرف آب صرفه جویی می نمایند.

 

شستشوی سریع و آسان خودرو

پس از ورود به محل کارواش اتوماتیک، برنامه مناسب برای شستشو، به درخواست مشتری و یا تشخیص کارشناس، توسط کاربر فعال می شود. در این حالت مشتری می تواند به راحتی در خودروی خود نشسته و نظاره گر چگونگی شستشوی سریع خودرو باشد و حتی از ماشین نیز خارج نشود. در حال حاضر تکنولوژی جدیدی با نام smartdrive به وجود آمده که اکنون در آلمان راه اندازی شده و مورد استفاده قرار گرفته است.

 

تکنولوژی Smartdrive

سیستم smartdrive متشکل از عناصر فنی است که بر روی چرخ دستی نصب شده است. این سیستم به مشتری این حق انتخاب را می دهد که در صورت تمایل بتواند در حین شستشو در داخل خودرو قرار گیرد و یا از آن خارج شود و منتظر تکمیل شستشو شود. نشستن در خودرو، در هنگام شستشوی آن توسط کارواش اتوماتیک علاوه بر این که در زمان صرفه جویی می شود، صاحب خودرو احساس راحتی نیز دارد. در هنگام روشن شدن دستگاه کارواش اتوماتیک با استفاده از سیستم smartwash مشتری می تواند یک برنامه استاندارد برای شستشوی خودرو انتخاب نماید سپس برنامه های بیشتر مانند زیرشویی، واکس و اسپری اضافی را مطابق با خودرو و میزان آلودگی انتخاب نماید. تمامی این اعمال را بدون خارج شدن از خودرو انجام می دهد. پس از انتخاب هزینه خدمات درخواستی و زمان تخمینی شستشو به مشتری اعلام می شود تا بتواند به راحتی به یکی از روش های موجود هزینه را پرداخت نماید.  smartwash در ابتدا از مشتری سوال می کند که آیا قرار است در خودرو بنشیند و یا از آن خارج شود. پس اساس برنامه شستشوی انتخاب شده، دستورالعمل و اخطارهایی را به صاحب خودرو می دهد. اگر کارواش اتوماتیک مشغول باشد، باید کمی صبر نمود تا نوبت خودروی مورد نظر برسد. در این مدت، زمان انتظار را نیز به مشتری نمایش می دهد. تمامی این درخواست ها و تنظیمات را می توان بدون پیاده شدن از خودرو و فقط با پایین آوردن شیشه، انجام داد و برنامه مورد نظر را بر روی صفحه کنترلی انتخاب نمود.

 

مزایای smartwash

این تکنولوژی جدید در کارواش اتوماتیک ، علاوه بر اینکه برای مشتریان راحتی را به همراه دارد، موجب امنیت بیشتر نیز می شود. عدم خروج از خودرو در هنگام شستشوی آن باعث می شود مشتری از آفتاب و یا سرما در امان باشد. خطر لغزش در هنگام رفت و آمد در کارواش به علت خیس بودن زمین، برای مشتری وجود نخواهد داشت. جلوه های نورپردازی به شیوه مدرن، تجربه لذت بخشی را برای مشتریان به همراه خواهد داشت. در صورتی که مشتری تمایل به خارج شدن از ماشین داشته باشد، با فشار دادن یک دکمه بوق به مدت 3 ثانیه، دستگاه به طور خودکار متوقف می شود و فرد می تواند به طور کاملا ایمن از ماشین خارج شود. این تکنولوژی در کارواش اتوماتیک، وسیله نقلیه را سریع، هوشمند و راحت شستشو می دهد.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید