پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
مواد شوینده کارواش

برند esens فعال در زمینه تولید مواد شوینده کارواش

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

شرکت ایستوبال در زمینه تولید تجهیزات و دستگاه های کارواش اتوماتیک و دستی فعالیت دارد. یکی از مهم ترین تجربیات بیش از 60 ساله این شرکت در حوزه تجهیزات کارواش، ضرورت بکارگیری مواد شوینده مناسب برای شستشوی خودرو می باشد. به همین جهت شرکت ایستوبال، مواد شوینده کارواش را در قالب برندی با نام esens تولید و عرضه نمود. مواد شوینده کارواش esens دارای تنوع زیادی هستند و نیازهای مشتریان را بطور گسترده بر طرف می نمایند. این مواد شوینده راه حل هایی در جهت تسهیل فرآیند شستشوی بخش های مختلف خودرو و بالا رفتن کیفیت شستشو ارائه می دهد. محصولات برند esens در ادامه با جزئیات معرفی می شوند.

گستردگی طیف محصولات مواد شوینده کارواش esens

مواد شوینده کارواشمواد شوینده ای که توسط برند esens ارائه می شوند، با توجه به محل مورد استفاده کاربرد دارند. بعضی از این شوینده ها مخصوص کارواش اتوماتیک تونلی و دروازه ای و بعضی مناسب نظافت و شستشوی دستی داخل و بیرون ماشین هستند. دیگر مواد شوینده کارواش مخصوص نگهداری از کارواش و تجهیزات آن و همچنین برای بکار بردن در بخش تصفیه آب می باشند.

 

 

اهمیت استفاده از مواد شوینده کارواش مناسب

مالکان خودرو از کارواش ها استفاده می کنند تا ظاهر وسیله خود را تمیز و بی عیب نشان دهند. با بکارگیری مواد شوینده مناسب، تجهیزات شستشوی خودرو بهترین نتیجه ممکن را رقم خواهند زد. استفاده از این مواد، برای موفقیت کارواش ها نیز ضرورت داشته و به افزایش جذب مشتری منجر می گردد.

مواد شوینده مورد نیاز برای پیش شستشو

مواد شوینده کارواشاولین اقدام برای شستن خودرو، بخش پیش شستشو می باشد. جرم هایی که در این مرحله باید از روی بدنه خودرو از بین بروند شامل آلودگی ناشی از جاده، روغن و دیگر لکه ها می شود. شامپو esens مخصوص این مرحله از شستشو برای کارواش اتوماتیک تونلی و دروازه ای، قادر به حذف این آلودگی ها می باشد. همچنین این برند برای حذف حشرات و فضولات پرندگان از روی سطح خودرو یک ماده شوینده مخصوص ارائه داده است.

 

 

مواد شوینده کارواش، فوم و شامپو

مواد شوینده در مرحله شستشو برای مدل های مختلف تجهیزات کارواش در دسترس است. برای کارواش اتوماتیک تونلی و دروازه ای، مواد شوینده مخصوص برند esens شامل فوم مخصوص پاشش بر روی خودرو از نازل های دستگاه و شامپوی برس ها تولید می شوند. به منظور ایجاد یک تجربه لذت بخش برای مشتریان، فوم ها و شامپو ها در چندین رنگ مختلف مانند قرمز، سفید و آبی قابل ارائه هستند. برای تجهیزات فشار قوی مدل های دستی یا جت واش ها نیز فوم های مخصوص بصورت مایع یا پودری ارائه می شوند. فوم infinite mousse همراه با تفنگی های مخصوص برای شستشوی خودرو بصورت دستی کاربرد دارند.

واکس براق کننده

واکس کارواشدرخشش و براقی بدنه در پایان فرآیند شستشو با استفاده از واکس های مخصوص esens بدست می آید. پاشش واکس در کارواش های اتوماتیک و سیستم های جت واش قابل استفاده است. واکس ها فرآیند خشک شدن بدنه را تسهیل می بخشند و آلوده شدن سطح خودرو را به تاخیر می اندازند. واکس خودرو علاوه بر این موارد، رنگ بدنه را براق و درخشان می کند و ظاهر زیبایی به خودرو می دهد.

 

 

دیگر مواد کارواش

دیگر مواد شوینده کارواش جز مواد اصلی شستشو نیستند اما برای ایجاد یک فرآیند نظافت کامل و ایده آل مورد نیاز می باشند. اسپری رینگ شوی یکی از این محصولات است که مخصوص شستشوی رینگ خودرو ها می باشد. بعلاوه اسپری داشبورد براق کننده برای ایجاد لایه محافظ جذب گرد و غبار بکار می آید. همچنین بعضی از مواد کارواش بصورت کنستانتره توسط برند esens عرضه می شود که نسبت به مواد شوینده سنتی تا حدود 90 درصد مصرف کمتر و هدر رفت کمتر دارند. این مواد در کارواش های اتوماتیک و مدل های دستی قابل استفاده است.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید