پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
بازاریابی کارواش

5 راه کار برای بازاریابی روزانه کارواش

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

مراکز کارواش امروزه به طور گسترده ای در حال راه اندازی و توسعه هستند. این مراکز در جهت بقای خود و افزایش سودآوری بکارگیری تجهیزات کارواش مناسب و ارائه مطلوب خدمات می باشند. همچنین کسب و کار کارواش مانند هر کسب و کار دیگری نیازمند بازاریابی، تبلیغات و ارائه تخفیف های ویژه می باشد. بازاریابی روزانه یکی از این موارد است که در این مقاله بیشتر به آن پرداخته می شود.

 

تبلیغات و بازاریابی برای کارواش

شبکه اجتماعیکارواش ها از نظر سبک طراحی و نوع کاربر به دو دسته کلی کارواش اتوماتیک و دستی تقسیم می شوند. هر دو مجموعه برای افزایش کسب درآمد و جلب رضایت مشتری ها، به تبلیغات مناسب نیازمندند. طراحی و راه اندازی یک وب سایت، وبلاگ و شبکه های اجتماعی یکی از راه کار های تبلیغ است که علاوه بر محتواهای مناسب و کاربردی، شامل موارد تبلیغی شرکت نیز می باشد.

 

 

بازاریابی و تبلیغات روزانه کارواش

در ادامه 5 راهکار ساده و آسان برای بازاریابی روزانه کارواش بیان می شود. تمرکز دقیق بر روی هر یک از این راه کار ها تنها چند دقیقه در روز وقت شما را می گیرد.

پاسخگویی به نظرات

نظراتدر هر شبکه اجتماعی یا وبلاگ ها امکانی فراهم شده تا افراد بتوانند نظرات و سوالات خود را ارائه دهند. پاسخگویی روزانه و منظم به این نظرات و تعامل با مشتری ها و دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی اهمیت ویژه ای در جلب نظر افراد دارد. بنابراین با صرف فقط چند دقیقه می توان شبکه های اجتماعی کسب و کار را بررسی و به نظرات پاسخ داد.

 

 

به روز رسانی صفحات اجتماعی

راه اندازی شبکه اجتماعی برای کسب و کار کارواش ، تازه اول کار است و به روز رسانی منظم این صفحات باید در دستور کار قرار گیرد. به روز رسانی صفحات اجتماعی می تواند به صورت ارتقای وضعیت موجود، گذاشتن پست جدید و یا سهیم کردن یک لینک شامل اطلاعات مفید برای مشتری ها باشد. متنوع بودن پست ها در طی روز های متوالی نیز از خسته کننده بودن آن ها جلوگیری می نماید.

 

انتشار پست های وبلاگ

کارواشیکی از امور مهم در بازاریابی کسب و کار کارواش ، طراحی وب سایت و وبلاگ می باشد. پست ها و مطالب وبلاگ و سایت با یک لینک و مختصری توضیح به سادگی قابل سهیم کردن هستند. این کار موجب افزایش ورودی های وب سایت شده و به مشتری ها نشان می دهد که این وب سایت دارای مطالب مرتبط و منحصر به فردی است. این استراتژی دنبال کنندگان خبرنامه ها و صفحات اجتماعی کسب و کار کارواش را افزایش می دهد و موجب ارتقای برنامه ها، خدمات و تخفیف های موجود می شود.

 

بررسی پیشنهادات

افراد از طریق سایت یا ایمیل نظرات و پیشنهاداتی را ارسال می کنند. توجه به این نظرات بطور چشم گیری در بهبود شرایط کسب و کار کارواش و ارتقای کیفیت خدمات تاثیر گذار است.

اعطای طرح های تخفیفی

کارواش تبلیغاتیکی از راهکار های افزایش رونق کسب و کار کارواش اعطای طرح های تشویقی و تخفیف به مشتری ها می باشد. در واقع می توان در زمان هایی و به مناسبت های خاصی بعد از مراجعه مشتری ها بخصوص مشتری های وفادار، یک کوپن تخفیف برای استفاده بعدی به آن ها اعطا نمود. تخفیف های کلی برای تمامی مراجعه کنندگان در بعضی مناسبت ها نیز نقش مهمی در جلب مشتری دارد.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید