پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش اتوماتیک کالسکه ای

کارواش اتوماتیک کالسکه ای ، دستگاهی کوچک و پرکاربرد

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

امروزه برای شستشوی خودرو ها به جای روش های دستی از دستگاه های مکانیزه استفاده می شود. در روش های سنتی و دستی در کنار دقت بالا در شستشو، مشکلاتی وجود دارد که موجب روی آوردن افراد به استفاده از تکنولوژی های جدید شده است. در روش شستشوی خودرو به روش دستی سرعت پایین در شستشو و اتلاف زمان زیاد، مصرف بالای آب و مواد شوینده، استفاده از تجهیزات نامناسب و در نتیجه ایجاد خط و خش به بدنه و شیشه های خودرو می گردد. اما کارواش اتوماتیک با برطرف نمودن تمامی این مشکلات به صورت فراتر از انتظار، توانست جایگاه خود را در میان صاحبان کارواش و صاحبان خودرو تثبیت نماید.

 

مزایای کارواش اتوماتیک

کارواش اتوماتیک توانایی شستشوی کامل سطوح خارجی خودرو را دارد و با برس و مواد شوینده، آلودگی ها را به خوبی شستشو می نماید. کارواش های تمام اتوماتیک شامل تمامی مراحل شستشو از قبیل پیش شستشو، شستشو با برس و مواد شوینده، آب کشی و در نهایت خشک کردن  واکس زنی می باشد. همچنین می تواند به تجهیزات زیرشویی و برس های رینگ شوی نیز تجهیز گردد. کیفیت بالای شستشو، کاهش زمان شستشو به کمتر از 10 دقیقه، سرعت بالا و صرفه جویی در مصرف آب و مواد شوینده از جمله مهمترین ویژگی های استفاده از دستگاه های کارواش تمام اتومات می باشد.

 

انواع کارواش تمام اتوماتیک

کارواش اتوماتیک دارای دو دسته بندی اصلی سواری شوی و سنگین شوی هستند که دسته اول برای انواع خودروی سواری، شاسی بلند و ون و نوع دوم برای ماشین های سنگین و اتوبوس مورد استفاده قرار می گیرند. کارواش سواری شوی دارای دو مدل دروازه ای و تونلی می باشد که مراحل شستشو در هر یک با ساختاری متفاوت انجام می پذیرد. کارواش اتوبوس شوی نیز دارای دو مدل تونلی و کالسکه ای می باشد که با وجود ساختارهای متفاوت اما هریک دارای مزایای مختص به خود هستند.

 

کارواش کالسکه ای

کارواش کالسکه ای نوعی کارواش اتوماتیک مخصوص ماشین های سنگین می باشد که با ساختاری متفاوت با کارواش های اتوماتیک، طرفداران خاص خود را دارد.کارواش کالسکه ای اتوماتیک یک سیستم تک برسه است  که قابلیت جابجایی دارد. از این دستگاه برای شستشوی حرفه ای و روزانه اتوبوس، خودرو های سنگین و حتی واگن های قطار استفاده می شود. کارواش monoroll راهکاری ایده آل و مقرون به صرفه برای شستشوی ماشین های سنگین بدون جابجایی آن ها می باشد. با استفاده از این دستگاه می توان یک اتوبوس را در عرض 10 دقیقه به راحتی شستشو نمود. این مدل کارواش دارای یک مخزن 300 لیتری است که آب لازم برای شستشوی را در خود ذخیره می کند. باتری قابل شارژ  این دستگاه بسیار قدرتمند بوده و با هر بار شارژ قابلیت شستشوی 30 خودرو را دارد. برس عمودی کارواش که برای شستشوی بدنه و شیشه های اتوبوس می باشد قابلیت تغییر زاویه تا 15 درجه را دارد تا بتوان انحنا ها و شیشه های خمیده را نیز به خوبی شستشو نمود. ایمنی این مدل دستگاه باعث شده است از آن بتوان در محیط های مختلف استفاده نمود. کنترل کارواش به وسیله اهرم ها و کلید هایی توسط کاربر انجام می شود. ارتفاع شستشوی کارواش monoroll به 4.25 می رسد همچنین توانایی شستشوی 6 تا 7 خودرو در ساعت را دارد که این باعث کاربردی بودن این دستگاه می گردد.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید