پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش اتوماتیک برای شستن یخچال کامیون

شستشوی کانتینر و یخچال کامیون با تجهیزات کارواش اتوماتیک

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

اتاق های یخچالی و کانتینر های حمل و نقل بر روی وسایل نقلیه سنگین مانند کامیونت ها سوار می شوند و برای جابجایی انواع مواد غذایی و دیگر مواد مورد استفاده قرار می گیرند. این کانتینر ها هر چند وقت یکبار بایستی تمیز و ضد عفونی شوند. برای کانتینر های بزرگ یا برای کامیونت هایی که باید بطور دقیق و موثر شستشو گردند، استفاده از تجهیزات کارواش حرفه ای گزینه مناسب تری می باشد. تجهیزات مخصوص شستشوی داخل این کانتینر ها با نام INTRAWASH توسط شرکت ایستوبال عرضه می شوند. این تجهیزات بصورت مکانیزه و هوشمند وارد کانتینر یا یخچال شده و آن ها بطور موثر شستشو می دهند.

معرفی کارواش ماشین سنگین INTRAWASH

شستن کامیون یخچال داردستگاه کارواش ماشین سنگین INTRAWASH یک راه حل بهینه و حرفه ای برای شستشو و ضد عفونی کردن داخل اتاق های یخچالی و کانتینر های حمل و نقل به حساب می آید. این دستگاه نوآورانه خودکار و هوشمند، بعلت بکارگیری دقیق مواد شوینده ضد عفونی کننده با غلظت مناسب، حذف میکروب و آلودگی های دیگر را تضمین می نماید. تجهیزات فشار قوی قدرتمند اجازه می دهد تا تجهیزات کارواش داخل سردخانه ها یا کانتینر های با طول حداکثر 16 متر را تمیز کنند. در مقایسه با روش دستی شستشو، استفاده از این کارواش ها تا 60 درصد در کاهش زمان شستشو موثر است.

 

عملکرد کارواش مخصوص داخل کانتینر

کارواش اتوماتیککارواش اتوماتیک INTRAWASH دارای یک سیستم کنترلی و عملکردی هوشمند می باشد. ابتدا کاربر یا فرد مسئول دستگاه، سیستم شستشو را برای کاربرد مورد نظر تنظیم می کند و کلید استارت دستگاه را می زند. در این مرحله تمامی تنظیمات حرکتی دستگاه و زمان شستشو بر روی بخش کنترلی کارواش تنظیم می شود. سپس چارچوب دستگاه بوسیله چرخ های کوچک داخل کانتینر می شود و بوسیله نازل های پاشش داخل را شستشوی می دهد. نازل های پاشش، آب و محلول شستشو و ضد عفونی کننده را به سطح داخل کانتینر و سردخانه پاشش می کنند. جهت پاشش آب در مرحله آبکشی به گونه ای است که آلودگی ها به سمت بیرون هدایت می شوند.

 

بخش های مختلف کارواش اتوماتیک INTRAWASH

بخش های مختلف این کارواش ماشین سنگین شامل سیستم تنظیم مواد شوینده، سیستم تجهیزات فشار قوی، آرک شستشو، مخزن جمع آوری زباله ها و… می شود.

سیستم تنظیم مواد شوینده

سیستم دوزینگ مواد شوینده برای این کارواش کاملا کنترل شده می باشد تا مواد ضد عفونی بطور مناسب به داخل وسایل نقلیه سنگین پاشش شوند. این تجهیزات می توانند با دو نوع مواد شوینده ( مخصوص شستشو – ضد عفونی) متفاوت کار کنند. انتخاب ماده شوینده بسته به نوع نیاز و نوع کانتینر قابل انتخاب است.

مخزن جمع آوری زباله

مخزن زباله کارواش مخصوص کامیون یخچال داربرای جمع آوری زباله ها از داخل بخش شستشو، از مخزن استیل این دستگاه اتوماتیک استفاده می شود. با استفاده از این مخزن، محل شستشو تمیز باقی می ماند و از انباشت زباله ها و آلودگی های ریز جلوگیری می گردد. مخزن زباله بطور اتوماتیک در پایین خودرو قرار دارد تا زباله ها بر اثر پاشش آب به سمت مخزن سرازیر شوند.

نازل های پر فشار

آرک فشار قوی دارای نازل های فشار قوی است که آب را با فشار 70 بار به سطح پاشش می کنند. نازل های پاشش کارواش اتوماتیک INTRAWASH با حرکت چرخشی به تمامی بخش های داخلی کانتینر وسایل نقلیه دسترسی دارند.

نوار نقاله

کارواش مخصوص ماشین یخچال دارمجموعه ای از هدایتگر های استیل که بوسیله یک موتور کنترل می شوند، نازل پاشش و تجهیزات دستگاه را رو به جلو حرکت می دهند. سرعت حرکت این هدایتگر ها با توجه به برنامه مد نظر کاربر بصورت دستی و قبل از شروع کار بوسیله سیستم کنترلی قابل تنظیم است.

آرک self-rinsing

این کارواش اتوماتیک مخصوص ماشین های حمل و نقل مواد غذایی و … دارای یک آرک ویژه است که از ورود آلودگی ها به ماژول هدایتگر ها جلوگیری می نماید. این آرک ماژول های حرکتی را بطور خودکار شستشو می دهد تا دستگاه تمیز باقی بماند.

 

در ویدئوی زیر نحوه عملکرد کارواش اتوماتیک HW INTRAWASH را مشاهده می کنید :

 

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید