پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش اتوماتیک ایستوبال

حمایت مالی ایستوبال از مسابقات فوتبال و جوانان با استعداد

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

ایستوبال که یک شرکت تولید کننده لوازم و دستگاه های شستشوی ماشین مانند دستگاه کارواش اتوماتیک است، حمایت مالی و پشتیبانی خود را از مسابقات COTIF Promesas اعلام نمود. COTIF Promesas مسابقات فوتبالی است که از 31 ژولای تا 11 آگوست در والنسیا برگزار می شود. این توافق حمایتی برای رقابت کودکان بین 6 تا 12 سال امروز در ایستوبال به امضا رسید. شرکت والنسیا با ایجاد روحیه ورزشی در کودکان کم سن و سال، پشتیبانی خود را از استعداد، تعهد و کار تیمی آن ها آغاز نمود. این ارزش ها هم جزء رقابت های ورزشی است و هم این که جزء اصول شرکت ایستوبال می باشد. ایستوبال در مسابقات قهرمانی حضور خواهد داشت، و از سمت شرکت حمایت مالی خواهد شد، در روز های منتهی به مسابقات، یک تور راهنما از ایستوبال به آن جا خواهد رفت تا این شرکت را به همه شرکت کنندگان معرفی نماید.

 

با این که فعالیت ایستوبال در زمینه کارواش و محصولات مرتبط با ماشین است اما سابقه زیادی در حمایت از جوانان داشته و این کار او، اولین حمایت او از استعداد جوانان نمی باشد. شرکت والنسیا به ایستوبال و دانشگاه پلی تکنیک والنسیا به دلیل ترویج تحقیق، نوآوری و آموزش حرفه ای در آینده در زمینه های مهندسی، مقام استادی را به طور مشترک اعطا نمود. این شرکت اسپانیایی همچنین حامی تیم Hyperloop دانشگاه پلی تکنیک والنسیا نیز می باشد، که این تیم در رقابت های بین المللی برگزار شده توسط شرکت SpaceX شرکت نموده است. خواهد رفت تا این شرکت را به همه شرکت کنندگان معرفی نماید.

 

COTIF در حال تعریف مسابقات متفاوتی است که در تابستان آینده برگزار خواهد گردید. برای این مسابقات، COTIF 2017 مشارکت باشگاه هایی مانند اتلتیکو مادرید، والنسیا و سویلا، سه تیم بزرگ در لیگ اصلی اسپانیا را تایید نموده است. این کمیته، یک مسابقه ترکیبی قهرمانی را در تابستان آینده تدارک دیده است، که تیم های ملی را با سایر تیم های اسپانیا و دیگر لیگ های قدرتمند مانند برزیل یا آرژانتین ترکیب می نماید. مجموعا دوازده تیم در این مسابقات شرکت خواهند داشت، و طبق روال سال 2015، پوشش رسانه ای سراسری به آن رونق خواهد داد.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید