پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
ایستوبال در اسپانیا تولید کننده کارواش اتوماتیک

پیوستن ISTOBAL تولید کننده کارواش اتوماتیک ، به عضویت انجمن مارک های پیشرو

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

ISTOBAL تولید کننده اسپانیایی کارواش اتوماتیک ، به انجمن اسپانیایی مارک های پیشرو پیوست. این انجمن، یک اتحاد خصوصی-عمومی متشکل از مدیریت های عمومی و بیش از صد مدیر بخش به همراه یک نهاد برجسته بین المللی می باشد. هیئت مدیره انجمن، پشتیبان اهمیت استراتژیک مارک ها در همه سطوح بوده و به دنبال افزایش ابعاد بین المللی است. این اتحاد پس از اتفاق نظر، پیوستن ISTOBAL را به عنوان یک شریک تمام برای حضور گسترده خارجی خود و رهبری بخش های آن تایید نمودند.

بر طبق نظر Miguel Otero -مدیر عامل انجمن- «ISTOBAL یک نمونه بزرگ از “قهرمان پنهان” است: یک شرکت که فقط یک رهبر کوچک در اسپانیا نیست، بلکه شرکتی بین المللی با نوعی رهبری در رده خود می باشد». ISTOBAL دارای هشت شرکت تابعه در اروپا و دو شرکت تابعه و دو کارخانه مونتاژ در ایالات متحده و برزیل می باشد. این شرکت محصولات را به بیش از 75 کشور در سراسر دنیا صادر می کند که فروش آن در خارج از کشور 80% از گردش مالی حساب را به خود اختصاص می دهد. شرکت والنسیا در راس کارواش های اسپانیا قرار گرفته و در اروپا دارای رتبه دوم می باشد. ISTOBAL به عنوان عضو انجمن، از طریق مشارکت در فعالیت ها و پروژه های آن، برای ترویج و تثبیت موقعیت تصویر بین المللی اسپانیا تلاش خواهد کرد. سرمایه گذاری روی مارک ها هم برای سود شرکت ها و هم اقتصاد اسپانیا مفید می باشند.

درباره انجمن اسپانیایی مارک های پیشرو

این انجمن در سال 1999 تاسیس شد، انجمن اسپانیایی مارک های پیشرو (FMRI)، یک اتحاد خصوصی-عمومی است که متشکل از مدیریت های عمومی و بیش از صد مدیر بخش، با وزارت امور خارجه و تعاون، وزارت اقتصاد، صنعت و رقابت، صادرات و سرمایه گذاری ICEX اسپانیا و دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری می باشد. هدف آن ها حمایت از اهمیت استراتژیک مارک ها در تمامی سطوح، افزایش ابعاد بین المللی و ترویج تصویر محصولات اسپانیایی و سرویس های خارجی می باشد.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید