پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

پروژه نصب و راه اندازی کارواش دستی در مجتمع تجاری پالادیوم

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

مجتمع تجاری پالادیوم یکی از جدیدترین و زیباترین مراکز تجاری در شهر تهران است که دارای طراحی بسیار مجلل و لوکسی است. این مجتمع در خیابان زعفرانیه و در زمینی بالغ بر در هزار متر مربع و صد هزار متر زیر بنا واقع شده است. معماری و ساخت فوق العاده مجتمع پالادیوم از ویژگی خاصی برخوردار بوده که همانند یک چند ضلعی است و دارای سیزده طبقه در ضلع شمالی، یازده طبقه در ضلع جنوبی و شش طبقه زیر همکف می باشد. مجتمع پالادیوم تهران یک مجتمع تجاری و اداری است که شامل امکانات رفاهی فراوان و متنوعی مانند فروشگاه های معتبر، رستوران، کافی شاپ، فود کورت، مجموعه ورزشی، استخر، وسایل بازی کودکان و می شود.

در این مجتمع شش طبقه پارکینگ ساخته شده است که این امکان را برای بازدید کنندگان فراهم نموده تا با اطمینان از اتومبیل خود به تفریح در مجتمع بپردازند. طی روزهای اخیر در پارکینگ مجتمع تجاری اداری پالادیوم سه لاین مجزا از کارواش راه اندازی گشته است. این کارواش توسط شرکت پیشرو پاکران ارائه دهنده بهترین تجهیزات راه اندازی کارواش دستی و هم چنین اتوماتیک، نصب شده و در آن از مرغوب ترین تجهیزات شستشوی خودرو ساخت کشور آلمان بهره گرفته است. شرکت R+M یکی از معتبرترین تولیدکنندگان لوازم راه اندازی کارواش دستی در کشور آلمان می باشد که انواع تجهیزات لازم برای کارواش را ارائه می دهد.

در مرکز تجاری اداری پالادیوم به منظور فراهم کردن رفاه بیشتر برای مراجعین اقدام به راه اندازی کارواش دستی شده است به صورتی که شما با پارک اتومبیل خود در پارکینگ مجتمع می توانید از خدمات این کارواش بهره مند شوید. در این کارواش سه دستگاه کارواش صنعتی (واترجت) ساخت شرکت Kranzle آلمان، بوم فشار قوی سقفی فنردار، نگه دارنده لنس، شلنگ فشار قوی کامفورت، شوینده مکانیزه کفی و زیرپایی و نگه دارنده کفی و زیرپایی مورد استفاده قرار گرفته است.

بوم فشار قوی بر روی سقف پارکینگ نصب شده و شلنگ فشار قوی در امتداد آن قرار گرفته است. شلنگ فشار قوی سبک بوده و اتصال آن به بوم سقفی به کارگیری آن را آسان نموده و مانع از پیچ و تاب آن می شود. علاوه بر این پایه استیل نگه دارنده لنس در کارواش نصب شده که در زمان خاموشی کارواش لنس و تفنگی در آن قرار می گیرد و از ایجاد ضربه به آن جلوگیری می کند. در کنار این تجهیزات دستگاهی مکانیزه تحت عنوان شوینده کفی و زیر پایی ساخت شرکت Istobal در کشور اسپانیا راه اندازی شده که وظیفه شستشوی زیر پایی های ماشین را بر عهده دارد و در پایان شستشو کفی ها به نگه دارنده آویزان شده تا خشک شوند.

با ورود به مجتمع تجاری پالادیوم علاوه بر این که از امکانات رفاهی آن بهره مند می شوید قادر خواهید بود لذت شستشوی فوق العاده اتومبیل خود را با استفاده از با کیفیت ترین تجهیزات کارواش دستی تجربه کنید.

راه اندازی کارواش دستی

راه اندازی کارواش دستیراه اندازی کارواش دستیراه اندازی کارواش دستیراه اندازی کارواش دستیراه اندازی کارواش دستی

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید