پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
تجهیزات جانبی کارواش

تجهیزات جدید کارواش برای شستشوی پیشرفته

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

ایستوبال با ساخت تجهیزات جدید و شگفت انگیز برای کارواش های دستی، باعث رضایتمندی مشتریان و در نتیجه وفاداری آنان به شرکت می گردد. به همین دلیل ایستوبال در حال توسعه لوازم جانبی و تجهیزات جدید است تا فرایند شستشوی ماشین راحتتر و سرگرم کننده تر شود. لوازم جانبی و تجهیزاتی برای شستشوی موتور سیکلت، دوچرخه و شستشو در شب از جمله گزینه هایی است که ایستوبال در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. در ادامه سه مورد از جدید ترین تجهیزات کارواش بیان می شود. این سه تجهیز اختیاری به مشتریان اجازه می دهد تا در هنگام شستشوی خودرو، از کار خود لذت ببرند و از همه مهمتر این که به دلیل لحظات شاد و سرگرم کننده ای که در کارواش دارند، به این محیط باز خواهند گشت.

 

تفنگی مخصوص کودکان

کارواش کودکانتفنگی جدید برای کودکان طراحی شده است و هدف از این کار ارتقاء فرهنگ شستشوی خودرو توسط کودکان در کنار خانواده می باشد. تفنگی کودکان نسبت به تفنگی های معمول سبکتر بوده و15 سانتیمتر کوچکتر می باشد. کاربری این تجهیز بسیار آسان بوده و با فشار معمولی و بدون مواد شوینده استفاده می شود. این تفنگی از ترمینال پرداخت فعال می شود و سپس در اختیار کودک قرار می گیرد و بعد از استفاده، از همان قسمت نیز می توان آن را غیر فعال نمود و با تفنگی اصلی شستشو را ادامه داد.

 

 

 

تفنگی دارای تنظیم فشار

تفنگی قابل تنظیم کارواشتفنگی جدید دارای قابلیت تنظیم فشار می باشد. یک دستگاه شماره گیری کوچک بر روی دسته تفنگی وجود دارد که به کاربر اجازه می دهد تا فشار لنس را تنظیم نماید. با این تفنگی کاربر می تواند فشار آب را متناسب با وسیله نقلیه خود و میزان آلودگی تنظیم نماید تا شستشوی راحتتری داشته باشد. با تنظیم فشار آب کاربر نگران شستشوی گل و لای خشک شده از سطح خودرو نخواهد بود و با بالا بردن فشار آلودگی ها را به طور کامل بشوید. از طرفی دیگر برای برخی سطوح حساس که موجب نگرانی کاربر در هنگام شستشو می باشد، می توان فشار آب را کاهش داد و با فشار پایین شستشو را ادامه داد.

 

 

 

 

خوشبو کننده هوای کارواش

خوشبو کننده هوای کارواشسیستم خوشبو کننده هوا برای کاربران طراحی شده است تا به هنگام ورود به کارواش بوی خوش و تازه ای را استشمام کنند. حسگری در کارواش تعبیه شده است تا به محض نزدیک شدن خودرویی به آن محل، محیط را با بوی خوش برای کاربر آماده کند. محیط های کارواش معمولا به علت رفت و آمد زیاد افراد و همچنین رطوبت بالا بوی نامطبوعی دارند که باعث نارضایتی کاربران می شود. نارضایتی کاربران در نتیجه باعث عدم مراجعه مجدد آن ها می شود. بنابراین ایستوبال با ارئه دستگاه جدید خود این مشکل را حل نموده است.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید