پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

سرمایه گذاری سودآور با نصب و راه اندازی کارواش اتوماتیک در مکانی مناسب

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

احداث یک مرکز کارواش اتوماتیک در محلی پر رفت و آمد در سطح شهر می تواند تصمیمی بسیار هوشمندانه باشد. اما موفقیت در این زمینه در گرو عوامل و مسائل بسیاری می باشد که با شناسایی آنها می توان سرمایه گذاری بسیاری هدفمندی در این زمینه انجام داد و از مشکلات احتمالی جلوگیری به عمل آورد. در صورت عدم شناسایی مشکلات پیش رو امکان شکست در راه اندازی این کسب و کار وجود دارد. انتخاب تجهیزات کارواش پیشرفته و همگام با نیازهای روز افراد در جوامع، دریافت مشاوره، تخمین هزینه ها و بودجه بندی مناسب مطابق با هزینه ها و ثبت برند یا نام شناسا می تواند سرمایه گذاری سودمندی را به ارمغان آورد. در این مقاله به بررسی فاکتورهای تاثیرگذار در زمینه راه اندازی یک مرکز کارواش اتوماتیک پرداخته ایم.

انواع کارواش اتوماتیک

کارواش اتوماتیکدر صورت تصمیم گیری جدی جهت راه اندازی کارواش اتوماتیک ابتدا باید نوع کارواش را بسته به شرایط محیط تعیین نمود که دستگاه اتوماتیک کارواش در دو نوع دروازه ای و تونلی موجود می باشد. به طبع فضای مورد استفاده جهت راه اندازی نوع تونلی کارواش بسیار محدودتر از فضایی است که دستگاه کارواش تونلی اشغال می نماید. دستگاه های کارواش اتوماتیک از نظر نوع کارکرد هیچگونه تفاوتی با یکدیگر ندارند هر دو توان بالایی در شستشوی خودرو داشته و در صرف زمان کوتاهی اتومبیل را در بهینه ترین حالت ممکن شستشوی می نمایند. دستگاه های کارواش اتوماتیک مجهز به برس های غلطکی هستند که با عبور از بدنه خودرو آلودگی ها را می زدایند.

دریافت مشاوره

کارواش اتوماتیک به راه انداختن هر کسب و کاری نیاز به تحقیقات وسیع دارد که کارشناسان فعال در زمینه همان کسب و کار می توانند کمک شایسته ای به سرمایه گذاران نمایند. جهت راه اندازی کسب و کار کارواش اتوماتیک هم باید با کارشناسان فعال در این زمینه مشورت نمود. شرکت های فعال در زمینه ارائه تجهیزات شستشوی خودرو با ارائه طرح توجیهی کارواش اتوماتیک می توانند سرمایه گذاران را در به نحوی هدفمند هدایت نموده و سبب سودآوری هرچه بیشتر آنها شوند.

 

تخمین هزینه ها و بودجه

کارواش اتوماتیکدرست از زمان تصمیم گیری به احداث مرکز کارواش باید هزینه ها تخمین زده شوند  زیرا در غیر اینصورت احتمال کمبود سرمایه جهت راه اندازی کارواش وجود دارد و خطر شکست سرمایه گذار را تهدید می نماید. جدا از هزینه خرید تجهیزات کارواش اتوماتیک شناسایی سایر هزینه ها نیز الزامی می باشد. شناسایی هزینه هایی همچون دستمزد کارمندان مرکز کارواش، هزینه ماهانه ای که صرف منابع طبیعی همچون آب و برق می شود، از مهم ترین  هزینه هایی هستند که باید تخمین زده شوند تا بتوان به تناسب هزینه ها بودجه بندی را به انجام رساند.

 

استفاده از تجهیزات با کیفیت

کارواش اتوماتیکانتخاب تجهیزات با کیفیت و مدرن می تواند تصمیم بسیار هوشمندانه باشد که در صورت خرید تجهیزات کارواش پیشرفته عمده نیازهای نظافتی قابل حل می باشند. امروزه با یشرفت تکنولوژی انواع تجهیزات کارواش با مشخصه های ارزشمندی تولید شده اند و با تحقیقی اجمالی می توان برترین برند تولید کننده را یافته و با فروشندگان آن ارتباط برقرار نمود. به طبع خرید تجهیزات با کیفیت، سرمایه گذاری را هدفمند تر می نماید بعلاوه با این انتخاب هوشمندانه هزینه ناشی از تعمیرات و استهلاک دستگاه و تجهیزات نیز قابل کنترل می باشند.

 

ثبت برند و نام گذاری

کارواش اتوماتیکتعیین نام مناسب و جذاب تاثیر بسیزایی در شناساندن یک مرکز کارواش دارد. با طراحی برند و تابلویی مناسب که به راحتی قابل مشاهده باشد و حتی نظر عابران پیاده را به خود جلب کند می توان توجه افراد بسیاری را به مرکز کارواش جلب نمود. در این صورت افراد بیشتری مرکز کارواش را در سطح شهر می شناسند و مشتریان بیشتری ترجیح می دهند از خدمات مرکز کارواش اتوماتیک استفاده نمایند.

 

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید