پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

استفاده از تجهیزات و لوازم جانبی مناسب در مراکز کارواش

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

اتومبیل ها روزانه در سطح شهرها تردد نموده و در معرض انواع آلودگی ها قرار می گیرند. این آلودگی ها به صورت لایه ای در آمده و بدنه خودرو را می پوشانند و جلوه ظاهری خودرو را دچار مشکل می کند از سوی دیگر باقی ماندن حجم بالایی از آلودگی در طولانی مدت به رنگ بدنه آسیب وارد می نماید. از این منظر شستشوی خودرو به صورت زمانبندی شده الزامی می باشد. امروزه مراکز کارواش در سطح شهرها به منظور بهینه سازی عملیات شستشوی خودرو تاسیس می شوند. استفاده از تجهیزات و لوازم جانبی مناسب مطابق با نیازهای مشتریان سبب جلب رضایت آنها می شود و سود آوری هرچه بیشتر این مراکز را به ارمغان می آورد.


تجهیزات کارواش

پس از راه اندازی کارواش در یک منطقه مناسب نوبت به انتخاب تجهیزات مدرن و با کیفیت جهت استفاده در مرکز کارواش می باشد. با شناخت نیازهای مشتریان و توقعات ایشان از یک مرکز کارواش انتخاب انواع تجهیزات کارآمد به سهولت انجام می گیرد. از طرفی با انتخاب مناسب تجهیزات کارواش می توان سرمایه گذاری هدفمندی داشته و از هزینه های تعمیر و نگهداری این تجهیزات را کاهش داد.

 

واترجت

کارواشواترجت یا جت واش ابزاری کارآمد و مناسب شستشوی سطوح با حداکثر آلودگی ها می باشد. در مراکز کارواش جهت شستشوی بخش های ناهموار و دور از دسترس خودرو و انواع وسایل نقلیه اعم از موتورسیکلت و دوچرخه از واترجت استفاده می شود. این وسیله با فراهم آوردن فشار بالای آب امکان حذف آلودگی ها به نحو بهینه را فراهم می آورد. استفاده از انواع تجهیزات جانبی افزایش اثرات موثر این وسیله را به دنبال داشته لذا با انتخاب انواع لوازمات جانبی مناسب، به کارایی مفید واترجت دست یابید.

 

 

 

نازل واترجت

کارواش نازل واترجت، پاشش آب با زاویه مناسب و فشار بهینه را امکان پذیر می نماید. با تنظیم میزان فشار آب خروجی، زاویه پاشش آب و فاصله تا مقطع مورد نظر می توان شستشوی تمامی بخش های اتومبیل، موتور سیکلت و هر وسیله نقلیه دیگر را در مرکز کارواش به انجام رساند. جهت شستشوی اتومبیل هرچه زاویه پاشش آب بزرگتر باشد سطح مقطع وسیع تری مورد شستشوی قرار می گیرد.

 

 

 

 

تفنگی یا گان

کارواش کنترل پاشش آب با استفاده از این تفنگی یا گان صورت می پذیرد. با انتخاب گان مناسب می توان در هر شرایط کاری از آن استفاده نموده و عملیات شستشوی اتومبیل را در مرکز کارواش به نحو احسن به انجام رساند. کاربر با فشردن ماشه تفنگی آب را به قسمت های پختلف وسیله نقلیه پاشش نموده و هدایت آب را بر عهده می گیرد. اتصالات تفنگی، ورودی ها و ساختار کلی آن باید به گونه ای باشد که در سرایط متفاومت دمایی و در تماس با مواد شیمیایی، مقاومت مناسبی داشته و دچار آسیب و خوردگی نشود.

 

 

 

 

شلنگ واترجت

کارواشهمانطور که اشاره شد در مراکز کارواش از واترجت نیز جهت شستشوی اتومبیل استفاده می شود. وجود شلنگ های مقاوم و منعطف به فرد قدرت مانور بالاتری می دهد. توجه به سایر نکاتی همچون وزن و جنس شلنگ نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. انتخاب شلنگ سبک جهت بکارگیری در کارواش سبب سهولت در حمل و جابجایی آن می شود همچنین شلنگ سبک کمتر دچار پیچ و تاب و پارگی می شود.

 

 

 

 

نگهدارنده لنس

کارواشبا توجه به استفاده فراوان از واترجت در مراکز کارواش تعبیه محلی مناسب برای این وسیله کارآمد الزامی می باشد. جهت حفظ و نگهداری مناسب از تجهیزات واترجت استفاده از نگهدارنده و تعبیه آن در محلی مناسب الزامی می باشد. مزیت استفاده از نگهدارنده به نگهداری مناسب و بهینه از لنس و تفنگی کارواش محدود نمی شود بلکه این ابزار ضامن طول عمر واترجت بوده و بر جلوه بصری محیط در مراکز کارواش نیز می افزاید.

 

 

تجهیزات کارواش : اطلاعات مرتبط

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید