پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

مزیت های راه اندازی کارواش اتوماتیک

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

بسیاری از صاحبان کارواش های قدیمی و سنتی تمایل دارند کسب و کار خود را ارتقا داده و کارواش اتوماتیک راه اندازی کنند تا بدین طریق رضایت مشتریان خود را جلب نموده و به سودآوری بیشتری دست یابند؛ اما در این راه با تردیدها و سؤالاتی مواجه می شوند. این که میزان رضایت مشتریان از کارواش اتوماتیک به چه میزان خواهد بود؟ آیا کارواش اتوماتیک به خودرو آسیب می رساند؟ مصرف انرژی این دستگاه چه قدر است؟ و بسیاری سؤالات دیگر که در ادامه به پاسخ دادن به آن می پردازیم.

 

آیا دستگاه کارواش اتوماتیک به اتومبیل آسیب می رساند؟

کارواش اتوماتیکدر پاسخ به این سؤال باید بگوییم دستگاه اتوماتیک کارواش به مراتب مطمئن تر و ایمن تر از شستشوی خودرو به روش های سنتی و قدیمی عمل می کند. تجهیزات شستشوی اتوماتیک در سال های اخیر به دلیل بهره مندی از تکنولوژی های نوین و پیشرفته توسعه چشمگیری یافته است و تجربه شستشویی ایمن و قابل اطمینان را به مصرف کنندگان ارائه می دهد. دستگاه شستشوی ماشین انواع خودرو را تمیز نموده و جلا و پرداخت رنگ آن را حفظ می کند. در هنگام شستشوی اتومبیل در منزل : منبع تغذیه آب به اندازه کافی برای از بین بردن آلودگی ها وجود ندارد، شستشو در زیر نور مستقیم آفتاب سبب سوخت نقطه هایی از رنگ ماشین می شود، استفاده از شوینده های نامناسب و نامرغوب لایه محافظ رنگ را از بین می برد و بر روی رنگ ترک به وجود می آورد. بنابراین صاحبان کارواش اتوماتیک می توانند این اطمینان را به مشتریان خود بدهند که هیچ گونه صدمه ای به ماشین وارد نمی شود.

 

مصرف آب دستگاه اتوماتیک کارواش چه قدر است؟

کارواش اتوماتیکبرخی افراد گمان می کنند مصرف آب در شستشوی اتوماتیک وسایل نقلیه بسیار زیاد است در حالی که چنین نیست و بیشینه مصرف آب آن به 150 لیتر برای هر اتومبیل می رسد که اگر شستشوی همین خودرو به روش سنتی انجام گیرد تا 400 لیتر آب به هدر می رود. در هنگام نصب و راه اندازی کارواش اتوماتیک راه آب، سیستم تصفیه آب و سیستم بازگشت آب تعبیه می شود که به این ترتیب آب مصرف شده در شستشوی ماشین جمع آوری، تصفیه و ضد عفونی شده به طوری که جهت شستشوی خودروی بعدی آماده می شود. با استفاده از چنین تجهیزاتی تا میزان 70 الی 80 درصد در مصرف آب صرفه جویی خواهد شد و این در حالی است که در روش های خانگی امکان آب مصرف شده قابل تصفیه و بازیابی نمی باشد. در نتیجه صاحبان کارواش جهت راه اندازی سیستم اتوماتیک در ارتباط با مصرف بی رویه آب نگرانی ندارند.

 

خشک کن کارواش اتوماتیک چگونه عمل می کند و آیا آسیبی به اتومبیل می رساند؟

کارواش اتوماتیکدستگاه های کارواش مکانیزه مجهز به یک خشک کن هستند که قطره های باقی مانده آب را خشک می کند. این وسیله با دمیدن هوای گرم به بدنه خودرو آن را خشک می کند و دارای سنسورهای هوشمندی برای حفظ فاصله از خودرو می باشد؛ بنابراین حرکت خشک کن بر روی ماشین و دمش هوای گرم آسیبی به ماشین نمی رساند. در بعضی از کارواش های دستی از حوله برای خشک کردن ماشین استفاده می شود که اگر بافت زبر داشته باشد و یا ذران جامد آلودگی در آن باقی مانده باشد، سبب ایجاد خط و خش در رنگ بدنه می شود. در چنین شرایطی از انجام این کار خودداری کرده و اجازه دهید خودرو به طور طبیعی با جریان هوا خشک گردد. از همین رو صاحبان کسب و کار کارواش از عملکرد خشک کن اطمینان داشته و یک گام دیگر به سوی راه اندازی کارواش اتوماتیک بر می دارند.

 

آیا برس های کارواش اتوماتیک ساینده هستند و خش به جا می گذارند؟

کارواش اتوماتیکامروزه برس های مورد استفاده در سیستم اتوماتیک شستشو از فوم های نرم ضد خشی ساخته شده اند که به هیچ عنوان کوچک ترین خراشی بر روی بدنه و رنگ خودرو باقی نمی گذارند و بالعکس سبب جلا و تمیزی اتومبیل می شود. علاوه بر این دستگاه های ماشین شوی مجهز به سنسورهای هوشمندی هستند که زاویه و فشار برس ها را تنظیم می کند. در نهایت یکی دیگر از ابهامات صاحبان کارواش رفع گردیده و با اطمینان کامل می توانند به نصب و راه اندازی کارواش اتوماتیک اقدام کنند.

 

نتیجه گیری

بر اساس توضیحات ارائه شده که حاصل از نتایج علمی می باشد، نصب و راه اندازی کارواش اتوماتیک هم برای صاحبان کسب و کار و هم برای مشتریان مزیت های بی شماری به همراه دارد. این تجهیزات با بهره مندی از فناوری های پیشرفته در مدت زمانی بسیار کوتاه (کم تر از 10 دقیقه)، با کیفیتی بی نظیر، با صرف انرژی بسیار کم و با ضریب ایمنی صد در صدی اتومبیل را شستشو داده و به رنگ آن جلا و درخشندگی می بخشد. بدین ترتیب رضایت مشتریان جلب شده و تمایل بیشتری برای مراجعه دوباره به کارواش اتوماتیک نشان می دهند و در نتیجه صاحبان کارواش نیز به سودی قابل توجه دست می یابند که با استفاده از روش های سنتی به دست نمی آید.

 

لینک های مفید:

کارواش اتوماتیک : فهرستی از محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید