پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

دلایل اصلی رشد کسب و کار با استفاده از دستگاه کارواش اتوماتیک

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

در دنیای مدرن و پیشرفته امروزی که استفاده از تجهیزات صنعتی و ماشین آلات مکانیزه جایگزین نیروی انسانی شده اند، دستگاه های کارواش اتوماتیک نیز جایگاه خود را در بین دوستداران خودرو باز کرده اند. تولید و ارائه بیش از پیش وسایل نقلیه شخصی و افزایش تمایل افراد برای استفاده از خودرو های شخصی در سفر های درون شهری و برون شهری و عدم داشتن زمان و وقت کافی برای شستشو و رسیدگی به خودرو ها از جمله دلایل مهمی می باشند که موجب ابداع و تولید دستگاه های کارواش اتوماتیک گردیده اند.


اهمیت شستشوی بدنه خودرو ها

کارواش اتوماتیک و شستشو ی خودرو هابدنه و سطوح بیرونی خودرو ها همواره بدلیل مجاورت با هوای بیرون مستعد انواع آلودگی ها می باشند. تردد بالای این خودرو ها در خیابان ها و جاده ها موجب چسبیدن ذرات آلاینده ایی چون قیر و شن بر روی بدنه می شوند. عدم نظافت و از بین بردن آلودگی هایی چون فضولات پرندگان و باقی مانده حشرات که در اثر حرکت خودرو با بدنه برخورد کرده و به سطوح می چسبند موجب از بین رفتنم لایه رنگ شده و سطوح فلزی بدنه را در مجاورت مستقیم با محیط بیرون قرار می دهد. از سوی دیگر تابش مستقیم خورشید نیز می تواند آثار مخربی بر روی رنگ بدنه خودرو داشته باشد، از بین رفتن لایه رنگ نه تنها جلوه های بصری خودرو را کاهش می دهد بلکه موجب خوردگی و استهلاک بدنه نیز می گردد. از این رو شستشوی مستمر و منظم خودرو ها امری ضروری می باشد.


معرفی دستگاه کارواش اتوماتیک

کارواش اتوماتیک و شستشوی موثردستگاه های اتوماتیک شستشوی خودرو تجهیزات مکانیزه ایی می باشند که برای رفع نیاز و صرفه جویی در زمان صاحبان خودرو ها تولید و به بازار عرضه شده اند. تردد بالای خوردو ها در جاده ها و خیابان ها و همچنین توقف های بلند مدت آنها در فضای بیرونی و مجاورت با نزولات جوی از جمله اصلی ترین مواردی می باشند که موجب آلودگی سطوح خودرو ها در تمامی ایام سال می شوند. استفاده از شیوه های مدرن و به کارگیری دستگاه های کارواش اتوماتیک تاثیر بسزایی در ارتقا کیفیت شستشو و کاهش زمان لازم برای نظافت خودرو ها دارد. این دستگاه ها با استفاده از برس های عمودی و افقی و برس های مخصوص برای شستشوی رینگ های خودرو ، تمامی سطوح بدنه را شستشو داده و آلودگی های چسبیده بر روی بدنه را حذف می نمایند.


مزایای استفاده از دستگاه کارواش اتوماتیک

کارواش اتوماتیک و مزایای استفاده از کارواشدستگاه های کارواش به واسطه مکانیزه بودن، سرعت و کیفیت بالاتری از شیوه های سنتی و دستی شستشوی خودرو ها دارند. این دستگاه ها به واسطه استفاده از نازل های پر فشار و پاشش پر فشار آب، مواد شوینده و واکس سطوح بدنه خودرو ها را شستشو داده و خشک می نمایند. استفاده از سیستم دمش هوای گرم و پاشش واکس در فرآیند خشک شدن، هیچ گونه لکی بر روی بدنه باقی نگذاشته و موجب درخشش دو چندان بدنه خودرو می شوند. تجهیزات کارواش به واسطهخ استفاده از سیستم هایی چون سیستم زیر شوی و تصفیه و بازیافت علاوه بر ارتقا کیفیت شستشو و نظافت نقاط دور از دسترس، موجب صرفه جویی قابل ملاحظه ایی در حجم آب مصرف شده در شستشو ی خودرو ها می گردند.


دلایل اصلی افزایش بهره وری با استفاده از دستگاه های کارواش تمام اتوماتیک

کارواش اتوماتیک و کیفیت بالاای شستشومشغله بالای در دنیای امروزی و عدم وجود زمان کافی از یک سو و تمایل صاحبان خودرو برای نگهداری از خودرو ها اصلی ترین دلیل محبوبیت کارواش های اتوماتیک می باشد. عدم نیاز به صرف هزینه بالا و سرعت و کیفیت بالای این دستگاه ها در شستشو و نظافت خودرو ها از دیگر دلایل محبوبیت این دستگاه ها می باشد که تاثیر بسزایی در افزایش سودآوری کسب و کار برای صاحبان کارواش دارد. این دستگاه ها با کاهش در مصرف آب و تعداد نیروی خدماتی گام موثری در افزایش بهره وری کسب و کار برداشته اند.


لینک های مفید:

کارواش مکانیزه : فهرست محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید