پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کاهش مصرف آب در کارواش اتوماتیک ISTOBAL

کاهش 45 درصدی مصرف آب در کارواش اتوماتیک برای خودروهای تجاری

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

استفاده از محصولات ISTOBAL برای شستشوی خودروهای تجاری باعث کاهش 45 درصدی مصرف آب می شود. برای شستشوی های ضروری خودرو های تجاری از آب پر فشار، در حدود 75 درصد فشار بیشتر، استفاده می شود. استفاده از کارواش با فشار بالای آب علاوه بر بالا بردن کیفیت شستشو، مصرف آب را نیز به طور قابل توجهی کاهش می دهد. محصولات جدید ISTOBAL علاوه بر صرفه جویی در آب و انرژی در هنگام شستشوی خودرو باعث کاهش اثرات زیست محیطی نیز می شود. سیستم های کارواش اتوماتیک جدید با استفاده از دستگاه های تغییر چگالی مواد شوینده و تجهیزات مخصوص آب مصرف آب و مواد شیمیایی را به حداقل می رسانند.
این شرکت یک سیستم جدید مخصوص آب و بازیافت را با استفاده از MBR طراحی نموده است. این سیستم به طور تخصصی برای بخش کارواش طراحی و تولید شده است. نتایج نرخ بازیافت بسیار بالا می باشد (به طور میانگین بیش از 85 درصد) و فاضلاب مطابق با استاندارد های دسترسی آبراه های عمومی تعبیه شده است. با صرفه جویی بیشتر از 33 درصدی آب و محصولات شیمیایی، به دلیل فشار پایین و نرخ جریان پایین در برخی برنامه ها کیفیت کارواش کاملا بی تاثیر است. بنابراین فشار و شدت جریان آب در شستشوی خودرو بسیار مهم است. یک سیستم تغییر چگالی که باعث می شود هر یک از مواد به صورت جداگانه از مخزن تامین شده و ترکیب شوند، موجب کاهش مصرف مواد شیمیایی شوینده می شود. بنابراین زمانی که تعداد مخازن در شستشوی پرفشار چهار باشد، مصرف مواد شوینده نسبت به حالی که تنها یک مخزن وجود دارد، 75 درصد کاهش می یابد.
محصول دیگر ISTOBAL که به مصرف پایین آب و کمینه سازی آلودگی کمک می کند، ®esens است که بخشی از تمرکز کارواش است. ESENS یک ردیف از محصولات قابل تجزیه با بیشترین بازده، بالاترین تعداد شستشو ها و با کمترین مصرف می باشد.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید