پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

کارواش اتوماتیک و حمایت از صرفه جویی در مصرف آب

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

روز جهانی آبی یک رویداد سالانه است که همه ساله در تاریخ دوم فروردین ماه برگزار می گردد. در این روز بر اهمیت دسترسی همگانی به آب تمیز و سالم، امکانات کشورهای در حال توسعه و وضعیت نظافت و بهداشت تمرکز می شود. هم چنین این روز از مدیریت پایدار منابع آب تمیز تأکید می کند که در سرتاسر جهان از آن پشتیبانی خواهد شد. شرکت تولید کننده کارواش اتوماتیک و دیگر تجهیزات کارواش به عنوان یکی از حامیان جلوگیری از مصرف بی رویه آب و حفاظت از محیط زیست در این روز حضوری فعال و گسترده دارد.


شعار روز جهانی آب

همایش روز جهانی آب با شعار ” هدر دادن آب چرا؟” هفته آینده برگزار خواهد شد. کمپین جهانی آب در ارتباط با اهمیت حفاظت از آب این ماده با ارزش به طور پیوسته هشدار می دهد و این در حالی است که یک منبع ضروری به منظور توسعه اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی به شمار می آید. برای تولید کنندگان دستگاه های کارواش اتوماتیک و تجهیزات کارواش ، آب یکی از مولفه های اساسی و ضروری در کار آن ها محسوب می شود. بنابراین مسئولیت پذیری در قبال مصرف آب تجهیزات کارواش و بهبود سیستم های تصفیه آب، از جمله عواملی هستند که شرکت سازنده همواره آن ها را فرآیند شستشوی ماشین و ارائه راه حل های مراقبتی از وسایل نقلیه، مورد توجه خود قرار می دهد.


کاهش قابل توجه مصرف آب با کارواش اتوماتیک

دستگاه های کارواش تمام اتوماتیک دروازه ای در هنگام شستشو انواع ماشین ها مصرف آب را به میزان 40 درصد کاهش داده اند. هم چنین شوینده های فشار قوی برای شستشو دستی ماشین به گونه ای طراحی شده اند که مصرف آب را به مقدار 33 درصد کاهش داده است زیرا با استفاده از فناوری جدید مبدل فرکانس و دستگاه اسمارت پالس برنامه دستی میانه ای برای آن ها تعریف می گردد. این دستگاه پمپ شوینده فشار قوی را به طور خودکار روشن و خاموش می کند و از طرف دیگر عملکرد پمپ فشار قوی و پمپ مواد شوینده را تحت کنترل قرار می دهد. این سیستم ساده از کلیدهای فشار تشکیل گردیده که سبب می شوند زمانی که کاربر از دستگاه استفاده نمی کند، عملکرد آن را متوقف می سازد.


مدیریت پایدار منابع آب

مدیریت پایدار منابع آب برای شستشوی انواع دیگر وسایل نقلیه نیز در نظر گرفته شده است. دستگاه های کارواش ماشین سنگین به شوینده های فشار قوی تجهیز گردیده اند که فشار آب خروجی را در مراحل شستشوهای سنگین به میزان 75 درصد افزایش می دهد. در نتیجه آن علاوه بر داشتن نتایج بهتر در کیفیت نهایی شستشو با استفاده از این سیستم مقدار آب مصرفی تا 45 درصد کاهش می یابد.


سیستم های کاهنده مصرف آب

در کنار داشتن سیستم ها و تجهیزات صرفه جویی در مصرف آب برای شستشوی ماشین، بازیابی آب مصرف شده به همان اندازه نیز حائز اهمیت می باشد. به همین منظور بخش هایی با عنوان سیستم تصفیه آب و سیستم بازگشت آب در مجاورت دستگاه کارواش اتوماتیک نصب می گردد. بر این اساس می توان اظهار نمود که در هر بار شستشوی وسایل نقلیه تا 85 درصد از آب مصرف شده بازیابی خواهد شد.


کارواش اتوماتیک و حفظ از محیط زیست

 در روز جهانی آب شرکت طراح و سازنده دستگاه های کارواش اتوماتیک حمایت خود را از جلوگیری از هدر رفتن آب این گونه بیان می کند که سیستم های تصفیه آب ساخته شده توسط کارخانه دارای قابلیت جلوگیری از دفع آب های آلوده می باشد. لازم به ذکر است که یک لیتر از آلودگی های هیدروکربنی می تواند 1000 متر مکعب آب را آلوده کند. در زمینه کسب و کارهای مربوط به کارواش اتوماتیک و تجهیزات  کارواش آب به عنوان یک ابزار کار مهم و ضروری شناخته می شود که از همین رو جهت حفظ آینده کسب و کار موضوعی بحرانی تلقی می گردد. بنابراین بهره مندی از سیستم های پیشرفته شستشو و تصفیه آب مشوقی برای ارتقای کارواش دستی به کارواش اتوماتیک به شمار می آید.


لینک های مفید :

کارواش اتوماتیک : فهرستی از محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید