پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

ویژگی های کارواش اتوماتیک دروازه ای

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

دستگاه کارواش اتوماتیک دروازه ای متداول ترین نوع کارواش مورد استفاده در سراسر دنیا می باشد. این دستگاه اتومبیل و ماشین های سنگین را با قابلیت اطمینان بالا شستشو می دهد و عملکرد آن به شکلی است که کاربر در زمان شستشو مسئولیتی نداشته و تنها برنامه مورد نظر را بر روی سیستم کنترل دستگاه تنظیم و فعال سازی می کند. دستگاه کارواش اتوماتیک مجهز به واحد برنامه ریزی (PLC) است که امکان تنظیم مراحل مختلف شستشو از ابتدا تا انتها وجود داشته و متناسب با سلیقه و یا نیاز صاحبان خودرو انتخاب می گردد. عملکرد کارواش اتوماتیک دروازه ای با استفاده از برس های تقویت شده ضد خش، شامپو، فوم، واکس و سوپر واکس بهینه سازی شده است.


نحوه عملکرد کارواش اتوماتیک دروازه ای

کارواش اتوماتیکدستگاه کارواش تمام اتوماتیک دروازه ای مجهز به سنسورهای دقیق و پیشرفته ای است که در هنگام اجرای عملیات شستشو فاصله میان برس و خشک کن را از سطح خودرو تشخیص می دهد. در این دستگاه غالباً برس های پلی اتیلن و فوم نصب می گردد. این برس ها عمیق ترین و قوی ترین شستشو را انجام داده که بسیار انعطاف پذیر هستند و به دلیل داشتن خاصیت ضد خش صدمه ای به رنگ خودرو وارد نمی کند. در دستگاه کارواش اتوماتیک دروازه ای امکان تنظیم برنامه پیش شستشو وجود دارد؛ به این معنا که پیش از اجرای سامانه برس زنی آب فشار قوی از نازل های مخصوص خارج شده و آلودگی های سطحی بدنه خودرو مانند گرد و خاک را از بین می برد. پس از آن مواد کارواش پاشش شده و سامانه برس زنی آغاز می شود. در این زمان شامپو و فوم از نازل های مخصوص به ماشین پاشش می شود، آلودگی های بدنه را از بین می برد و عملیات برس زنی را تسهیل بخشیده، دوام و طول عمر برس ها را افزایش می دهد و بر کیفیت شستشو می افزاید.

کارواش اتوماتیکدر این سیستم برس های رینگ شوی برای شستشوی هر چه بهتر چرخ ها و رینگ ها نصب می گردد که به صورتی چرخشی عمل کرده و به نقاط داخلی رینگ حداکثر دسترسی را دارد و تمامی بخش های دارای خلل و فرج چرخ ها را شستشو می دهد. پس از اتمام مراحل شستشو به منظور درخشان ساختن رنگ خودرو عملیات واکس زنی انجام می گردد. واکس علاوه بر جلا بخشیدن به ماشین به دلیل داشتن قدرت تجمیع پذیری قطره های آب به خشک شدن ماشین سرعت می بخشد، علاوه بر این میزان جذب دوباره گرد و غبار را کاهش می دهد. در پایان نیز سیستم خشک کن دستگاه که در حقیقت یک دمنده می باشد شروع به کار کرده و قطره های باقی مانده آب را خشک می کند. در نتیجه رد آب بر روی اتومبیل باقی نمانده و به طور کامل تمیز و درخشان می گردد.


ایمنی دستگاه کارواش اتوماتیک دروازه ای

کارواش اتوماتیکامروزه دستگاه های کارواش اتوماتیک دروازه ای با بهره مندی از فناوری های پیشرفته مجهز به سیستم های هوشمند متعددی هستند که ایمنی اتومبیل ها و ایمنی کارواش در سطح بسیار بالا حفظ می شود به گونه ای که شستشو با استفاده از دستگاه ماشین شوی به ایمن ترین ابزار کارواش تبدیل شده است. در بخش های متعدد دستگاه کارواش تمام اتوماتیک سیستم های حفاظتی مختلفی نصب گردیده است که ایمنی دستگاه را به حداکثر رسانده است. سنسورهای جانبی تشخیص دهنده حد نهایی حرکت برس های عمودی، حرکت دستگاه و تشخیص چرخش موتور حرکتی برس افقی، فوتوسل های کنترل فاصله خشک کن از ماشین، حسگر مکانیکی کنترل اضطراری فاصله خشک کن، سیستم هوشمند کنترل فشار برس ها به بدنه اتومبیل، سیستم هوشمند تغییر اتوماتیک جهت چرخش برس ها در نقاط مختلف خودرو به منظور حفاظت از آیینه ها، آنتن و افزایش کیفیت شستشو با توجه به شکل بدنه از جمله سیستم های حفاظتی تعبیه شده در انواع دستگاه های کارواش تمام اتوماتیک می باشد.


لینک های مفید :

کارواش اتوماتیک : فهرستی از محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید