پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
مزایای واکس ماشین- کارواش اتوماتیک

رازهای استفاده از واکس خودرو

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

هنگامی که از واکس برای خودرو استفاده می شود، تصور می شود که آن را براق کرده و باعث جلوه زیبای آن شده است. اما در حقیقت، فواید دیگری دارد که بسیار مهم هستند. یکی از چیز هایی که موجب صدمه به بدنه خودرو می شود، آب و هوای مرطوب می باشد که ممکن است باعث زندگ زدگی و خوردگی شدید شود. هرچند یکی از دلایل طراحی واکس همین براق شدن است و به طور گسترده به این دلیل از واکس استفاده می شود، اما باعث سهولت در امر خشک کردن و حتی دفع قطرات باران نیز می شود. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد استفاده از واکس در کارواش اتوماتیک آورده شده است.

 

انواع واکس های استفاده شده در کارواش اتوماتیک

در ادامه سه نوع از واکس هایی که در کارواش اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد به همراه کاربرد بیان شده است.

 

واکس های خشک کردن

واکس ماشین در کارواشاین نوع واکس شایع ترین نوع واکس است که موجب براق شدن سطح خودرو شده و آب موجود روی سطح را دفع می نماید، در ضمن باعث می شود هیچ گونه لکه آب بر روی سطح باقی نماند. این واکس نه تنها در برنامه های کارواش اتوماتیک استاندارد اعمال می شود بلکه به منظور رسیدن به نتایج مطلوب در زمان کوتاه، در برنامه های سریع شستشو نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

واکس های افزایش درخشش و محافظت

واکس ماشین- کارواش اتوماتیکاین نوع واکس برای بازسازی رنگ هایی است که طی زمان محو و کم رنگ شده اند. این نوع معمولا واکس به شکل فوم است که بسته به نوع واکس می توان از آن ها در برنامه های خشک یا مرطوب کارواش استفاده نمود. استفاده از آن نه تنها جلوه زیبایی به خودرو می دهد بلکه باعث محافظت از بدنه آن نیز می شود.

 

 

 

واکس های دفع آب

واکس ماشین در کارواش اتوماتیکبا استفاده از این نوع واکس که آخرین نسل از واکس های خودرو می باشد، هنگام رانندگی در هوای بارانی و در سرعت بالای 80 کیلومتر در ساعت، ملاحظه می شود که به طرز شگفت انگیزی قطرات باران از شیشه جلو دفع شده و به طور قابل ملاحظه ای دید خوبی به بیرون ایجاد می شود. این نوع واکس معمولا در فصول بارانی توصیه می شود که باعث ایجاد شرایط امنی در مواقع رانندگی می شود. علاوه بر موارد گفته شده، این واکس باعث براق شدن و حفاظت از بدنه و تقویت آن نیز می شود.

 

 

حال زمانی که فرد با انواع واکس آشنایی داشته باشد، در هنگام رفتن به کارواش می داند که به کدام یک از انواع واکس نیاز دارد. هر دو نوع واکس براق کننده و محافظ باعث می شوند خودرو زمان طولانی تری تمیز بماند. ویژگی محافظت در این واکس ها باعث دفع خاک و آلودگی از سطح خودرو می شود که بدین معنی است که خودرو مدت طولانی تری پاک و عاری از آلودگی باقی می ماند. در صورتی که فرد اطلاعات کافی در مورد واکس ها نداشته باشد می تواند با کارمندان کارواش اتوماتیک مشورت نماید.

 

لینک های مفید :

کارواش اتوماتیک : فهرستی از محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید