پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
مزایای کارواش اتوماتیک

کارواش اتوماتیک و نقش خدمات ارائه شده در جذب مشتریان

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

تانکر ها، اتوبوس ها و خودرو های اداری، در مقایسه با خودرو های شخصی مدت زمان بیشتری را در خیابان ها سپری کرده و از این رو نسبت به آنها آلوده تر و کثیف تر می باشند. اگر چه توجه و رسیدگی به جلو بندی و موتور خودرو ها نقش مهمی در افزایش عمر مفید و عملکرد بهینه آنها دارد، اما عدم شستشو و نظافت سطوح بدنه و بیرونی خودرو نیز می تواند با از بین بردن لایه محافظ، موجب خوردگی، از بین رفتن و در نهایت کاهش عمر مفید بدنه خودرو گردد. از این رو شستشو و نظافت سطوح بیرونی نیز همانند رسیدگی به بخش های داخلی خودرو اهمیت دارد. علاوه بر این ظاهر تمیز و آراسته یک خودرو اداری که برای ساعت های طولانی، مشغول جا به جایی در سطح می باشد، نقش مهمی در جلب نظر شهروندان داشته و به گونه ایی یک تبلیغ موثر به شمار می آید. مسلم است که سطوح درخشان و تمیز یک خودرو اداری بیانگر شیوه مدیریتی و صلاحیت مدیران شرکت می باشد. از این رو استفاده از دستگاه کارواش اتوماتیک گزینه ایی مناسب برای شستشو و نظافت خودرو ها می باشد.


لزوم استفاده از دستگاه کارواش برای شستشو و نظافت خودرو ها

کارواش اتوماتیکاستفاده از شیوه های سنتی در نظافت خودرو ها علاوه بر اینکه بسیار زمان بر بوده و به حجم بالایی از آب نیاز دارد، کیفیت مطلوبی نداشته و بسیار هزینه بر می باشد. اما استفاده از دستگاه های کارواش اتوماتیک سطوح بدنه را در زمانی کوتاه، با کمترین حجم آب و با کیفیت بالا شستشو می دهد. این دستگاه ها به منظور دسترسی و شستشوی کامل سطوح بدنه از برس های افقی ، عمودی و رینگ شوی استفاده نموده و تمامی ذرات آلاینده و فضولات پرندگان و بقایای حشرات را از روی سطوح بدنه خودرو ها شستشو داده و مانع از تخریب و از بین رفتن لایه رنگ می شود. تجهیز دستگاه های کارواش اتوماتیک به سیستم های جانبی چون سیستم تصفیه و باز یافت آب با کاهش چشمگیر در مصرف آب موجب صرفه جویی در آب و سازگاری دستگاه با محیط زیست گردیده است.


توصیه های مفید برای صاحبان کارواش تمام اتوماتیک به منظور جذب بیشتر مشتریان

کارواش اتوماتیک و شستشوی شیشه خودروهمانطور که پیش تر اشاره شد، ساز مان ها، شرکت ها و ارگان ها به منظور انجام فعالیت های روزانه و وظایف محوله، از خودرو های اداری استفاده می نماید. ظاهر آراسته و تمیز این خودرو ها به عنوان بازتابی از سیستم مدیریتی می تواند نقش مهمی در جلب نظر شهروندان و تمایل آنها به استفاده از خدمات شرکت مزبور داشته باشد. با توجه به زمان بر بودن و هزینه بر بودن شیوه های سنتی نظافت، شرکت ها و سازمان ها تمایل زیادی برای شستشو خودرو ها های اداری با استفاده از دستگاه های کارواش اتوماتیک دارند. از این رو ارایه خدمات با قیمت مناسب می تواند نقش مهم و موثری در جذب مشتریان داشته باشد. ارایه بسته های خدماتی چون نظافت داخل خودرو و شستشوی کفی ها با قیمت مناسب علاوه بر اینکه نقش مهمی در جلب نظر مشتریان دارد بلکه موجب افزایش سو د آری و بهره وری می گردد.


نقش مهم کیفیت خدمات ارائه شده با کارواش اتوماتیک در جلب رضایت مشتریان

کارواش اتوماتیکمیزان درخشندگی و تمیزی خودرو پس از عملیات شستشو توسط دستگاه کارواش نقش مهم و کلیدی در رضایت مشتریان و تمایل ایشان به استفاده مجدد از خدمات ارایه شده دارد. به منظور داشتن حداکثر کیفیت شستشو و تامین انتظارات مشتریان، باید از عملکرد صحیح و مناسب دستگاه کارواش اتوماتیک و دیگر تجهیزاتی که به منظور نظافت بخش های داخلی خودرو ها به کار می روند مانند تجهیزات شستشوی کف و جاروبرقی ها، اطمینان حاصل کرده و در صورت مشاهده ضعف یا عملکرد نا مناسب در بخش از دستگاه کارواش اتوماتیک در اسرع وقت نسبت به تعمیر و تعویض قطعات اقدام نمود.


لینک مفید:

کارواش مکانیزه : فهرست محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید