پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
smartdrive کارواش

آشنایی با سیستم های هوشمند هدایت خودرو در مراکز کارواش اتوماتیک

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

شرکت ایستوبال یکی از بهترین ارائه دهندگان سیستم های اتوماتیک شستشوی خودرو می باشد. این شرکت به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات به مشتریان کارواش ، تکنولوژی ها و تجهیزات جدیدی را معرفی می نماید. سیستم smart drive یکی از جدید ترین این خدمات می باشد که به تازگی رونمایی شده است. این سیستم در ادامه مقاله بطور مفصل مورد بررسی قرار می گیرد.

 

سیستم انتخاب مد شستشو و پرداخت هزینه کارواش

کارواش اتوماتیکدر مراکز کارواش اتوماتیک ، امکان انتخاب گزینه های مختلف شستشو و برنامه ریزی برای انجام فرآیند مد نظر شما وجود دارد. همچنین بعضی از این مراکز، دارای ترمینال های پرداخت هزینه کارواش هستند. مشتری بدون پیاده شدن از خودرو، قادر است برنامه مد نظر خود را تنظیم و هزینه را پرداخت نماید. سپس با خودرو به داخل دستگاه وارد شود و بدون پیاده شدن از شستشوی خودروی خود لذت ببرد.

 

 

 

ارائه تکنولوژی های جدید توسط شرکت ایستوبال

شرکت ایستوبال یکی از برند های معتبر در زمینه ارائه تجهیزات کارواش و سیستم های کارواش اتوماتیک می باشد. این شرکت در نمایشگاه های هر ساله مرتبط با صنعت کارواش، یک یا چند ایده نو آورانه مطرح می نماید. جدید ترین تکنولوژی ساخت توسط این شرکت، سیستم Smartdrive می باشد که در نمایشگاه Uniti Expo اشتوتگارت آلمان رونمایی شده است. در ادامه این تکنولوژی که شستشوی خودرو را در سیستم های کارواش اتوماتیک آسان تر نموده، معرفی و تشریح می گردد.

 

معرفی تکنولوژی Smartdrive

کارواش اتوماتیکSmartdrive یک سیستم متشکل از عناصر تکنیکال و فنی است که بر روی ساختار کارواش های دروازه ای نصب می شود. این کارواش ها دارای یک چارچوب متحرک هستند که بر روی آن نازل های پاشش آب، واکس و فوم تعبیه شده است. سیستم Smartdrive به مشتری این امکان را می دهد که در حین انجام خدمات شستشو، داخل یا بیرون خودرو قرار بگیرد. صرفه جویی در زمان و ایجاد یک تجربه دلپذیر برای مشتری، از مزیت های این سیستم به حساب می آیند. همچنین مشتری می تواند برنامه شستشوی دلخواه خود را انتخاب کند، بدین صورت که ابتدا یک برنامه استاندارد را انتخاب نماید و سپس در حین فرآیند، گزینه های دیگر را با توجه به نیاز خودرو و ترجیح خود اضافه کند. با این سیستم، انجام تمامی این فرآیند ها بدون پیاده شدن از خودرو امکان پذیر خواهد بود.

 

نحوه عملکرد Smartdrive

ابتدا خودرو به پایانه پرداخت کارواش تمام اتوماتیک می رسد و مشتری می تواند بوسیله آن، برنامه اصلی و گزینه های اضافی را انتخاب نماید. گزینه های اضافی شستشو می توانند شامل اسپری حشره کش، براق کننده بدنه و واکس باشند. زمانیکه فرآیند انتخاب برنامه مد نظر شستشو تمام شد، هزینه کل خدمات و مدت زمان تقریبی فرآیند، بر روی پایانه مشاهد می گردد. سیستم Smartdrive از مشتری سوال می کند که آیا می خواهد در خودرو بماند یا بیرون از آن فرآیند را تماشا کند. برحسب انتخاب مشتری، تعدادی دستورالعمل و هشدار به کاربر اعلام می گردد. اگر دستگاه در حال استفاده باشد، از مشتری خواسته می شود تا در محل منتظر بماند. برای اطلاع بیشتر مشتری، زمان انتظار نیز توسط این سیستم اعلام می گردد. لازم به ذکر است تمامی این امور به راحتی و از پنجره ماشین قابل انجام است.

 

داخل ماشین

کارواش اتوماتیکاگر مشتری، تصمیم داشته باشد تا در داخل خودرو بماند، تمامی دستورالعمل ها از داخل وسیله انجام می شود. بعد از انجام شدن فرآیند شستشو و اتمام آن، مشتری قادر است به آرامی خودرو خود را به بیرون هدایت کند. سیستم Smartdrive علاوه بر راحتی، ایمنی را نیز تضمین می نماید. باقی ماندن در خودرو، سبب اجتناب از راه رفتن در یک مجموعه با سطح خیس و سر خوردن می شود. در امان ماندن از نور آفتاب و یا سرما نیز با این انتخاب مشتری، فراهم می گردد. همچنین سیستم های روشنایی کارواش های دروازه ای، تجربه دل پذیر تری را به مشتری ارائه می دهد.

 

 

بیرون از ماشین

بوسیله تکنولوژی جدید، مشتری می تواند در صورت لزوم در حین انجام فرآیند شستشو، از ماشین بیرون بیاید. برای انجام این کار، تکنولوژی Smartdrive دارای تنظیمات ایمنی برای متوقف کردن دستگاه است. این سیستم، یک صدای بوق سه ثانیه ای ایجاد می کند و سپس ساختار دستگاه بطور خودکار متوقف می گردد. سپس مشتری می تواند از خودرو بیرون بیاید. در مجموع سیستم های پیشرفته که به تازگی معرفی شده اند، امکان استفاده سریع، هوشمندانه و آسان از کارواش اتوماتیک را بدون بیرون آمدن از ماشین فراهم می نمایند و در کنار آن امکان انتخاب بین ماندن در داخل یا بیرون خودرو را به مشتری داده اند.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید