پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

برتری کارواش اتوماتیک برس دار نسبت به کارواش بدون برس

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

شستشوی صحیح و ایمن وسایل نقلیه همواره یکی از موضوعات چالش برانگیز بوده و این سؤال مطرح می گردد که چه شیوه ای برای تمیز نمودن انواع اتومبیل مناسب است. برخی از افراد تنها یک روش را باور دارند و هرگز تمایل به تغییر روش شستشوی اتومبیل خود ندارد که می تواند روش های دستی و یا اتوماتیک را در برگیرد. کارواش اتوماتیک یکی از ابزارهای شستشوی مکانیزه انواع خودرو می باشد که امروزه طرفداران بسیاری را به سوی خود جذب نموده است. دستگاه کارواش اتوماتیک در مدل های برس دار و بدون برس طراحی گردیده که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.



کارواش اتوماتیک بدون برس

دستگاه کارواش بدون برس اتوماتیک با اتومبیل هیچ گونه تماسی پیدا نمی کند و تنها با استفاده از پاشش آب فشار قوی و مواد شوینده خودرو را شستشو می دهد. این دستگاه دارای حسگرهایی است که موقعیت خودرو را تشخیص داده و عمل شستشو را به انجام می رساند و برای تمیز نمودن انواع اتومبیل به کار می رود. در ابتدا شاید به نظر برسد که دستگاه کارواش اتوماتیک بدون برس (Touch free) به دلیل آن که تماسی با بدنه خودرو پیدا نمی کند روش مناسبی خواهد بود اما باید این نکته را نیز در نظر گرفت که آلودگی های باقی مانده در بخش های دارای خلل و فرج اتومبیل هایی با آلودگی بالا از بین نمی رود و برای افزایش کیفیت تمیزی باید زمان شستشو و مصرف آب و مواد شوینده بیشتر شود؛ در این شرایط مشتریان مجبور هستند مدت زمان بیشتری منتظر بمانند. از طرف دیگر این دستگاه قطعات متحرک زیاد با حرکت غیر خطی دارد و از همین رو میزان استهلاک کارواش افزایش یافته و طول عمر آن کم می شود. عملکرد کارواش های بدون برس به شدت به مواد شوینده متکی است که اگر نسبت ترکیب آن ها به درستی انتخاب نگردد به رنگ ماشین آسیب می رساند، بنابراین باید به این موضوع مهم توجه نمود تا از ایجاد صدمه به بدنه خودرو جلوگیری به عمل آید.

دستگاه کارواش اتوماتیک با برس های ضد خش

برس های ضد خش دستگاه کارواش تمام اتوماتیک بهترین ابزار برای حذف آلودگی ها و مواد آلی مانند فضولات پرندگان، اثر حشرات، گرده گیاهان، گرد و خاک و … به شمار می آید. هم چنین اثرات به جا مانده از مواد معدنی مانند لکه های سفید حاصل از آب، نمک و … از طریق شستشو با کارواش ماشین برس دار از میان برداشته می شود. کارواش اتوماتیک برس دار بخش هایی از خودرو را با دسترسی دشوار به طور مؤثر و با کیفیت شستشو می دهد. این تصور که برس های کارواش به بدنه و رنگ خودرو آسیب می رسانند کاملاً نادرست است؛ زیرا این برس ها از الیافی تشکیل شده اند که به طو صد در صد ضد خش بوده و به همراه آب و شامپو آلودگی های سخت و چسبنده را به خوبی از سطح خودرو جدا می کند. دستگاه های کارواش اتوماتیک مجهز به برس حرکت خطی دارند و از همین رو میزان استهلاک در آن ها پایین بوده و صاحبان کارواش می توانند با بهر مندی از این وسیله کسب و کار خود را رونق بخشند.

مزایای کارواش اتوماتیک برس دار برای مشتریان و صاحبان کارواش

نصب و راه اندازی دستگاه کارواش تمام اتوماتیک دارای برس یک فرآیند دو جانبه بود که هم برای صاحبان کسب و کار و هم برای مشتریان سودمند خواهد بود. کارواش ماشین برس دار شستشو را با بالاترین سطح کیفیت به انجام می رساند و سبب درخشش بی نظیر رنگ خودرو می شود، از طرف دیگر به دلیل استفاده از واکس محافظ سرعت آلودگی دوباره کاهش می یابد. افزایش رضایتمندی مشتریان نسبت به شسستشوی اتوماتیک تمایل آن ها را به مراجعه دوباره افزایش داده و در نتیجه درآمد حاصل از آن به مقدار توجهی افزایش می یابد.


لینک های مفید:

کارواش اتوماتیک : فهرستی از محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید