پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
راه اندازی کارواش

چگونه یک کارواش حرفه ای راه اندازی کنیم ؟ بخش یک

این مطلب رو به اشتراک بگذارید
مشاوره و راه اندازی کارواش اتوماتیک
مشاوره و راه اندازی کارواش اتوماتیک

امروزه داشتن کسب کار پر درآمد از مهم ترین  دغدغه های هر فردی می باشد. حال اگر این کار پرسود، مفرح و سرگرم کننده نیز باشد می تواند میزان رضایت بخشی آن را چندین برابر کند. راه اندازی کارواش از جمله مشاغلی است که علاوه بر درآمد بالا، فضای جذاب و شادی نیز دارد. انتخاب بهترین فضای ممکن، بازاریابی مناسب و ارائه خدمات متفاوت در کنار سرمایه گذاری خوب  و با برنامه و داشتن یک گروه مشاوره و متخصص در این زمینه می تواند به سودآوری بیشتر کمک شایانی کند.

مرحله اول: برنامه ریزی راه اندازی کارواش

برنامه ریزی اولین مرحله از یک شروع قوی و خوب است. به روز رسانی اطلاعات در مورد آخرین تکنولوژی ها و اخبار در هر صنعتی می تواند به نحوه برنامه ریزی و سرمایه گذاری کمک کند. همچنین دراین مرحله می توانید از چند کارواش حرفه ای و پیشرو بازدید کرده و در صورت امکان با مدیران آن مجموعه ها تبادل نظر داشته باشید. این امر می تواند در انتخاب بهتر نوع فعالیت و روش شستشوی خودرو ( کارواش اتوماتیک، کارواش دستی، مرکز کامل دیتیلینگ خودرو و … ) تاثیر بسزایی داشته باشد اما دقت کنید می بایست برای مشورت از افراد امین بهره بگیرید.

محل انتخابی شما می تواند در نوع سرویس هایی که شما می بایست ارائه دهید موثر باشد. به عنوان مثال در برخی از مناطق ممکن است افراد از سرویس اکونومی یا اقتصادی بیشتر از سرویس های دیگر استفاده کنند که این امر نیز در درآمد های شما تاثیرگذار خواهد بود. محل انتخابی شما علاوه بر نوع سرویس ها در انتخاب نوع و کیفیت مواد شوینده شما نیز موثر است. شاید برخی از محصولات لوکس و یا در اصطلاح لاکچری در برخی از مناطق با استقبال کمتری مواجه شوند و یا برعکس، شاید فروش محصولی با کیفیت پایین و نامتناسب در برخی مناطق با مشکل مواجه شود. ضمنا بهتر است قبل از تهیه  مواد شوینده با چندین تامین کننده معتبر صحبت کرده تا ضمن انتخاب بهترین کیفیت و بهترین قیمت از موجودی کافی و مطلوب آن اطمینان حاصل کرده تا در آینده در تامین آن مواد نیز دچار مشکل نشوید.

در مرحله برنامه ریزی بهتر است تمامی نکات کارواش داری را به خوبی بررسی کرده تا پیشاپیش با تمامی موانع و مشکلات آشنا شویم تا بتوانیم قبل از مواجه شدن با آنها، بهترین راه حل را بیابیم. در این راه علاوه بر شرکت های معتبر مشاوره و تامین کننده تجهیزات و لوازم  کاوراش، اتحادیه های محلی کارواش داران و همچنین سندیکای بین المللی کارواش داران می توانند بهترین مشاوران شما باشند.

تجهیزات کارواش اتوماتیک دروازه ای
تجهیزات کارواش اتوماتیک دروازه ای

خواندن مقاله های مرتبط و بروز در سایت های معتبر نیز می تواند در برنامه ریزی بهتر، خرید دستگاه ها و تجهیزات مدرن و همچینن مواد مصرفی با کیفیت و مقرون به صرفه بیانجامد.

شرکت تجهیز و توسعه پیشرو پاکران نماینده انحصاری سه شرکت بزرگ و مطرح اروپایی در زمینه کارواش های اتوماتیک، تجهیزات و لوازم کارواش و همچینین مواد شوینده و مصرفی از جمله شرکت های معتبر و با سابقه در مشاوره و راه اندازی کارواش می باشد. شرکت پیشرو با بهره گیری از بهترین محصولات، تجهیزات و پرسنل مجرب و متخصص آماده ارائه انواع خدمات مختلف: مشاوره تخصصی، بازدید محل، ارائه نقشه جانمایی، نصب و راه اندازی و بهره برداری می باشد. این شرکت با نکیه بر داشتن بیست سال سابقه افتخار دارد از صفر تا صد پروژه کارواش در کنار شما خواهد بود.

در قسمت های بعدی از این مقاله به بررسی دو عامل مهم و موثر دیگر در راه اندازی کارواش می پردازیم. با ما همراه باشید. 

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید