پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
خرید کارواش اتوماتیک

چرا باید کارواش اتوماتیک راه اندازی کنیم ؟

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

چرا کارواش و کارواش های اتوماتیک تا این اندازه پیشرفت داشته که باید ما نیز کارواش خود را با کارواش اتوماتیک ارتقا دهیم ؟ شما این پاسخ این سوال را در پایان این مقاله پیدا کنیم. در سالهای اخیر شاهد رشد چشمگیر تکنولوژی و بالا رفتن سرعت ارتقای سطح زندگی هستیم. این رشد و افزایش سرعت موجب افزایش سرعت در زندگی انسان ها نیز شده است و امروزه کمتر فعالیتی است که به روش سنتی و قدیمی خود پابرجا باشد و یا توانسته باشد تا در میدان رقابت باقی بماند. با توجه به مواردی که با آن اشاره شد به جرات می توان گفت که خدمات نظافتی و شستشو نیز از همراه سایر خدمات از این پیشرفت تکنولوژی بهره برده است و فرایند نظافت نیز سرعت بالاتر و همچنین با کیفیت بالاتری ارائه می گردد.

راه اندازی کارواش
راه اندازی کارواش

یکی از خدمات نظافتی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم تمامی افراد جامعه با آن مواجه هستند، صنعت کارواش و نظافت خودرو می باشد. شستشوی خودرو و کارواش به منظور جلوگیری از فرسودگی و حفظ ظاهری خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است اما با توجه افزایش تعداد خودرو، کاهش زمان مردم و کم شدن فضای شهری، روش های سنتی و قدیمی دیگر پاسخگو نیاز های مردم نمی باشد. در همین راستا استفاده از کارواش های مکانیزه که با تجهیزات مدرن و بروز تجهیز شده اند و کارواش های اتوماتیک با استانداردهای بالا می تواند کیفیت بالای شستشو و همچنین کاهش زمان انتظار را در پی داشته باشد. اما هر یک از این دستگاه ها ویژگی ها، طراحی و کارآیی خاصی دارند که باید قبل از خرید کارواش اتوماتیک به آن توجه نمود. در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع کارواش ها و چرایی خرید آنها بپردازیم.

اهمیت خرید و راه اندازی دستگاه کارواش اتوماتیک خودرو

همانطور که اشاره شد، قبل از خرید و راه اندازی کارواش اتوماتیک باید به بررسی از تکات توجه داشت. کارواش های اتوماتیک جهت افزایش سرعت شستشو، کاهش نیرو انسانی و همچنین ارتقای کیفیت نظافت خودرو طراحی و ساخته شده اند. در کنار موارد اشاره شده، با توجه به بهره گیری از تکنولوژی ساخت جدید این دستگاه ها، بهینه سازی برس ها و سامانه های پاشش آب و مواد شوینده و بروز رسانی سیستم خشک کن کارواش های اتوماتیک انتظار می رود که یک دستگاه مدرن و استاندارد بتواند، علاوه بر افزایش سرعت و کیفیت بالای شستشو، کاهش مصرف آب و مواد شوینده و در نهایت کاهش هزینه های جاری کارواش را در پی داشته باشد.

انواع دستگاه کارواش اتوماتیک

سیستم های مدرن شستشو، کارواش های مکانیزه و همچنین کارواش های اتوماتیک دارای انواع مختلفی هستند که هریک بر اساس نیازهای متفاوت طراحی و ساخته شده اند. اگرچه هریک از این ویژگی ها می تواند برتری خاصی را همراه داشته باشد اما با توجه داشت که خرید دستگاه کارواش اتوماتیک می بایست بر اساس نیاز های موجود خریداری شود. انتخاب اشتباه دستگاه نه تنها موجب کاهش هزینه ها نمی شود بلکه می تواند هزینه های جاری یک کارواش را تا چندین برابر افزایش دهد.

به طور کلی، دستگاه های کارواش اتوماتیک به دو دسته تقسیم، طراحی و ساخته می شوند. دستگاه های کارواش دروازه ای و کارواش های تونلی. دستگاه های کارواش تونلی دارای کانوایر هستند و خودرو را در طول مسیر شستشو حرکت می دهند اما کارواش های دروازه ای بر روی ریل حرکت می کنند و خودرو که ثابت است را نظافت می کنند.

کارواش تونلی یا کارواش دروازه ای
کارواش تونلی یا کارواش دروازه ای

مزایای کارواش تونلی خودرو

عموم کارخانه های تولیدی خودرو و یا مراکز بزرگ نگهداری اتومبیل از کارواش های تونلی استفاده می کنند. چرا که ظرفیت شستشوی این کارواش ها بسیار بالاست. کارواش های تونلی بین 15 تا 100 خودرو را در ساعت می توانند شسته و خشک نمایند. این عدد با توجه به طول تونل وهمچنین تعداد مراحل شستشو و خشک کردن می تواند متغیر باشد. کارواش های تونلی فضای بزرگتری نسبت به کارواش های دروازه ای نیاز دارند. همچنین باید دقت داشت که هزینه نصب و راه اندازی این کارواش ها بسیار بالاتر از کارواش های دروازه ای است. در انتها باید اشاره کرد، اگر تعداد مراجعه کنندگان شما بیشتر از 60 خودرو در ساعت است باید به فکر راه اندازی کارواش تونلی باشید.

مزایای کارواش دروازه ای

جدیدترین نسل کارواش های اتوماتیک، کارواش های دروازه ای است که فقط به 50 متر مربع فضا احتیاج دارند. این نسل از کارواش های اتوماتیک بسیار کم هزینه تر از کارواش های تونلی بوده و قابلیت شستشو و خشک کردن بیش از 10 خودرو در ساعت را دارند. این دستگاه های کم حجم قابلیت شستشوی رینگ و پاشش واکس بدنه را نیز دارا می باشند. بر خلاف دستگاه های تونلی این دستگاه بر روی خودرو حرکت می کند و خودرو ثابت است.

جمع بندی نهایی

صنعت کارواش نیز به مانند هر صنعت دیگری پیشرفت های زیادی در سال های اخیر داشته است. بر ادامه فعالیت در هر کسب و کاری می بایست همراه و همگام با تکنوژی پیش رفت اما در این راه توجه به برخی نکات می تواند موجب کاهش هزینه ها، اتلاف زمان و انرژی، کاهش بهره وری و یا برعکس آن شود. خرید کارواش اتوماتیک، نصب و راه اندازی آن می تواند موجب کاهش هزینه های جاری کارواش و افزایش بهره وری شود اگر در انتخاب دستگاه درست بیشتر دقت نماییم.

شرکت تجهیزو توسعه پیشرو پاکران به عنوان تنها مجموعه ارائه کننده خدمات مشاوره ای در زمینه خرید، نصب و راه اندازی انواع کارواش اتوماتیک، ارائه کننده آخرین و مدرن ترین تجهیزات کارواش، با معرفی انواع شیوه های نظافت و ارائه تجهیزات مکانیزه کارآمد به شما در راستای کسب کیفیت بالای نظافت مجموعه همراه خواهد بود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات رایگان مشاوره و بازدید کارشناسان شرکت پاکران می توانید با شماره های شرکت و یا از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید