پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

شستشوی مکانیزه ماشین حمل زباله

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

ماشین های حمل زباله همه روزه در ساعات مختلف شبانه روز حجم قابل توجهی زباله را از سطح شهر جمع آوری می نمایند و سبب زیباسازی شهرها می شوند. مخازن زباله، سیستم های جمع آوری و تخلیه زباله این ماشین ها همواره در معرض آلودگی های بسیاری قرار می گیرند که این آلاینده ها به صورت لایه های سختی، در این قسمتها تشکیل می شوند. به مرور زمان در صورت عدم نظافت این بخش ها عملکرد مناسب سیستم های مکانیزه جمع آوری زباله دچار مخاطره شده و عملکرد ماشین حمل زباله دچار اختلال می گردد.  اما آیا می دانید که این ماشین آلات را چگونه می توان در کوتاهترین زمان ممکن و با بالاترین سطح کیفی شستشو نمود؟ کمپانی ایستوبال نسل جدیدی از دستگاه های کارواش اتوماتیک را عرضه نموده است که امکان شستشوی ماشین آلات خدمات شهری حمل زباله را به صورت بهینه فراهم آورده است که ساختاری منحصر به فرد دارند.

عملکرد دستگاه کارواش تمام اتوماتیک

کارواش از آنجا که ماشین حمل زباله از بخش های متفاوتی تشکیل شده است که وجود ناهمواری های بسیار در ساختار ظاهری این ماشین آلات امر شستشوی بهینه را دشوار می نماید. برترین متد شستشوی ماشین آلات خدمات شهری استفاده از دستگاه کارواش تمام اتوماتیک بدون برس می باشد که بدون دخالت دست در مدت زمان کوتاهی این ماشین آلات را شستشوی می نماید. این دستگاه های کارواش با پاشش آب فشار قوی بر لایه های سخت آلودگی، آنها را از هم فرو پاشیده و به صورت محلول در آب در می آورند. در این حالت آب با فشار از حفره ها، شیارها و شکاف های موجود در بدنه ماشین حمل زباله عبور نموده و سبب پاکسازی تمامی بخش های این ماشین آلات می شود. ابعاد این دستگاه های شستشوی ماشین به گونه ای است که کاملا مطابق با انواع وسایل نقلیه طرحی شده اند و فرآیند شستشوی ماشین به صورتی کاملا هوشمند صورت می پذیرد.

مزایای شستشوی ماشین حمل زباله با تجهیزات کارواش

کارواش با توجه به لزوم خدمات رسانی مرتب و منظم توسط این ماشین آلات و همچنین با توجه به اینکه این ماشین آلات در طی روز چندین مرتبه در سطح شهر زباله ها را جمع آوری می نمایند، نباید زمان زیادی صرف شستشوی این ماشین آلات شود. زیرا ایجاد توقف در کارکرد این دستگاه ها موجب بر هم زدن نظم نظافت شهری می شود. با استفاده از دستگاه های کارواش اتوماتیک در مدت زمان کوتاهی این ماشین آلات شستشو می شوند. از طرفی دستگاه های کارواش تمام اتوماتیک قابلیت پاشش فوم مواد شوینده را نیز دارا می باشند که این عامل سبب بهینه سازی فرآیند شستشو می شود. دیگر مزیت استفاده از روش شستشوی مکانیزه ماشین حمل زباله کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری از این ماشین آلات می باشد که سبب افزایش طول عمر این ماشین آلات کارآمد نیز می گردد.

دستگاه کارواش مکانیزه سازگار با محیط زیست

کارواش اتوماتیک دستگاه های کارواش مکانیزه جهت شستشوی ماشین آلات خدمات شهری با حداقل میزان مواد شوینده عملیات شستشوی را به انجام می رسانند. علاوه بر این آب مصرفی ناشی از روند شستشوی با استفاده از سیستم های پیشرفته تصفیه آب، قابل بازگشت به فرآیند شستشوی می باشد. این عامل سبب مصرف بهینه آب در روند شستشوی توسط دستگاه های کارواش اتوماتیک می شود. در ساختار مواد شوینده موادی وجود دارد که وجود این مواد در محیط آسیب های بسیاری به چرخه های زیست جانوری وارد می کند. مصرف حداقلی مواد شوینده در روند شستشوی توسط دستگاه های مکانیزه کارواش سازگاری بالای این دستگاه ها با محیط زیست را تضمین می نماید. دستگاه های کارواش اتوماتیک با انجام شستشوی با کیفیت ماشین آلات خدمات شهری حمل زباله از ایجاد بوی نامطبوع در محیط جلوگیری به عمل می آورند.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید