پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

ویژگی ها و انواع واکس خودرو

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

امروزه از واکس ماشین، بیشتر برای درخشندگی خودرو استفاده می کنیم. در حالی که هوای بارانی یکی از عوامل آسیب زا برای بدنه ماشین می باشد، که موجب خوردگی و پوسیدگی سطح بیرونی  آن می گردد. مواد استفاده شده در کارواش علاوه بر اینکه برای درخشندگی ماشین بکار می روند از پوسیدگی و زنگ زدگی بدنه ماشین جلوگیری می نمایند،  این مواد زمان خشک شدن را کاهش داده و باعث دفع آب باران از سطح خودرو می شوند. اگر می خواهید از انواع و ویژگی های واکس ها مطلع شوید، به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.




واکس خشک کننده

واکس خودرو و درخشندگی چشم گیرمعمولی ترین نوع واکس بدنه بوده و علاوه بر درخشندگی بالایی که به سطح ماشین می دهد، باعث سر خوردن قطرات باران از سطح بدنه می شود و هیچ گونه ردی از آب روی بدنه باقی نمی گذارند. این مواد معمولا در برنامه شستشوی کارواش اتوماتیک بر روی سطح بدنه ماشین پاشیده می شوند، استفاده از این مواد در شستشوی ماشین، نتایج چشم گیری را در پی دارد.




واکس درخشان کننده و محافظ بدنه خودرو

واکس و کارواش اتوماتیکاین نوع از واکس ها برای بازسازی رنگ بدنه خودرو که در طول زمان درخشندگی خود را از دست داده است بکار می روند. معمولا کف آلود بوده و بسته به نوعشان، قابل استفاده روی سطوح خشک یا خیس می باشند. این مواد علاوه بر اینکه با ایجاد لایه ایی محافظ روی بدنه از آن حفاظت می کنند، باعث درخشنده شدن و ظاهر نو خودرو نیز می شوند. اگر قصد استفاده از این واکس را دارید، بهتر است قبل از استفاده از آن خودرو خود را به کارواش ببرید.




واکس دافع آب

واکس خودرو و دفع قطرات بارانبا استفاده از نسل جدید واکس بدنه روی خودرو، در هنگام رانندگی با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت در هوای بارانی، به راحتی دفع قطرات باران از روی شیشه جلو خودرو را مشاهده می کنید که به صورت قابل ملاحظه ایی باعث افزایش دید در هنگام رانندگی می شود. استفاده از این مواد در هوای بارانی علاوه بر اینکه باعث افزایش ایمنی در رانندگی می شود باعث درخشش و حفاظت از سطح بدنه خودرو نیز می گردد.






واکس در کارواش اتوماتیکحال که با انواع واکس ها آشنا شده اید شاید تمایل داشه باشید که بدانید کدامیک از آنها، خودرو را برای مدت زمان بیشتری تمیز نگه می دارد. لایه محافظ ایجاد شده به واسطه این مواد، مانع از نشست آلودگی بر روی سطح خودرو می گردد که به معنای تمیزی بیشتر خودرو می باشد. این واکس ها علاوه بر اینکه جلوه درخشان و مناسبی به خودرو می دهند، افزایش طول عمر رنگ بدنه خودرو را نیز در پی خواهند داشت. و از همه مهمتر، رانندگی ایمن در این فصول را نیز به همراه دارند.




لینک های مفید

کارواش مکانیزه: فهرست محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید