پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

بوم کارواش و ویژگی های آن

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

امروزه به منظور شستشوی انواع اتومبیل در کارواش ها شوینده های فشار قوی و تجهیزات کارواش مورد استفاده قرار می گیرند. برای شستشوی کلیه قسمت های وسیله نقلیه، شلنگ فشار قوی متصل به دستگاه کارواش باید جا به جا شود و این همین امر می تواند سبب آسیب دیدن و فرسایش شلنگ واترجت شود. هم چنین در صورتی که شلنگ وزن زیادی داشته باشد حمل و جا به جا کردن آن برای کاربر دشوار خواهد بود. اگر طول شلنگ فشار قوی به اندازه کافی نباشد شستشوی وسایل نقلیه سنگین مانند اتوبوس و تریلی با مشکل مواجه می شود؛ بنابراین برای از میان برداشتن این مشکلات بوم کارواش سقفی و دیواری طراحی و ساخته شده است. با نصب این بوم ها در کارواش علاوه بر این که شستشوی اتومبیل تسهیل پیدا می کند میزان بازده اقتصادی کارواش نیز به مقدار قابل توجهی افزایش می یابد.


مزایای استفاده از بوم کارواش

تجهیزات کارواش - بوم کارواشبوم کارواش یک از کارآمدترین تجهیزات کارواش به شمار می آید که طراحی و ساختمان بسیار ساده ای دارد و این در حالی است که دارای کاربرد و مزایای فراوانی می باشد. اگر کارواش در منطقه ای شلوغ احداث شده باشد و مشتریان زیادی در آن رفت و آمد داشته باشند بهره مندی از بوم کارواش سبب جلب رضایت مشتریان از جنبه های مختلف می گردد. برخی از ویژگی های منحصر به فرد بوم های سقفی و دیواری عبارت اند از:

1- دارای بدنه استیل ضد زنگ

2- قابلیت عبور جریان آب با فشار 275 بار و دمای 90 درجه سانتی گراد (در بعضی مدل ها تا 120 درجه سانتی گراد)

3- قابل اطمینان و با دوام

4- دارای چرخش آسان 360 درجه

5- قابلیت نگه داشتن شلنگ فشار قوی با فشار ثابت و عایق کاری مناسب

6- بدون نیاز به تعمیر و روغن کاری

7- و …


انواع بوم کارواش

تجهیزات کارواش - بوم کارواشبوم کارواش جا به جایی و حمل شلنگ ها را سهولت می بخشد و به دلیل عدم تماس شلنگ با زمین از آسیب دیدن آن جلوگیری می شود. قابلیت چرخش 360 بوم ها مانع از پیچ و تاب های غیر عادی شلنگ در هانگام شستشوی خودرو می شود. شستشوی وسایل نقلیه سنگین به علت داشتن ارتفاع زیاد می توان برای کاربران خطر آفرین باشد، از این رو با قرار دادن بوم کارواش شستشوی این وسایل به آسانی میسر می گردد. وجود بوم در یک کارواش امکان شسشتوی هم زمان چند ماشین را فراهم می کند و این موضوع موجب استفاده از حداکثر ظرفیت کارواش و در نتیجه سود آوری بیشتر می شود. به منظور انطباق تجهیزات کارواش با شرایط گوناگون کاربران، انواع بوم طراحی و عرضه شده است.

 

 

بوم فشار قوی دیواری فنردار

تجهیزات کارواش - بوم کارواشیکی از کارآمدترین تجهیزات کارواش بوم دیواری است و این بوم برای شستشوی وسایل نقلیه سنگین به کار می رود. این بوم در ارتفاع مناسب نصب می شود و بخش متصل به دیوار آن دارای چرخش 180 درجه می باشد و بوم سقفی متصل به آن قابلیت چرخش 360 درجه دارد تا بدین ترتیب کلیه قسمت های وسیله نقلیه سنگین به آسانی شستشو شود.


بوم فشار قوی سقفی فنردار

تجهیزات کارواش - بوم کارواشبه منظور نصب هم زمان دو یا چند بوم در کارواش، بوم های سقفی فنردار مناسب هستند و در این صورت می توان هم زمان دو یا چند اتومبیل را شستشو داد.


بوم فشار قوی سقفی دو فنره

تجهیزات کارواش - بوم کارواشاین دسته از تجهیزات کارواش برای جلوگیری از وارد شدن فشار آن ها، مجهز به یک فنر اضافه هستند که با توجه به شرایط موجود در محیط کارواش، انتخاب می شوند.

لینک های مفید :

تجهیزات کارواش : فهرستی از محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید