پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش ماشین سنگین

معرفی دستگاه کارواش ماشین سنگین HW EXPRESS

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

خودرو های سنگین مانند تریلی و اتوبوس به علت تردد مداوم در جاده ها و خیابان ها دچار آلودگی می شوند. شستشوی دستی این وسایل زحمت زیادی برای افراد داشته و وقت زیادی نیز از آن ها می گیرد. کارواش ماشین سنگین با بهره مندی از سیستم مکانیزه شستشو، این فرآیند را تسهیل بخشیده است. دستگاه HW EXPRESS جدید ترین مدل از کارواش های سنگین ساخت شرکت ایستوبال می باشد که در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد.

 

کارواش ماشین سنگین

کارواش ماشین سنگینکارواش ماشین سنگین ، بطور ویژه برای شستشوی انواع مختلف خودرو های سنگین طراحی شده است. این دستگاه دارای ابعاد بزرگ، برس های شستشو، نازل های پاشش آب و سیستم هوشمند شستشوی خودرو می باشد. عملکرد سریع و بی نقص کارواش اتوماتیک ماشین سنگین موجب شده تا فرآیند دشوار تمیز کردن این وسایل نقلیه ساده و سریع انجام گیرد. ناوگان های بزرگ و شرکت هایی که دارای ماشین سنگین هستند، برای شستشوی با کیفیت وسایل نقلیه، نیازمند این دستگاه های استاندارد می باشند.

 

 

دستگاه کارواش HW EXPRESS

کارواش اتوماتیکشرکت ایستوبال از برند های معتبر ساخت دستگاه ها و تجهیزات کارواش می باشد. این شرکت هر ساله از یکی دو مدل جدید کارواش اتوماتیک رونمایی می کند. دستگاه HW EXPRESS جدید ترین مدل از کارواش های ماشین سنگین می باشد که دارای امکانات و ویژگی ها جدید و قابل توجهی است. این دستگاه کاملا مناسب ناوگان ها و شرکت های دارای ماشین سنگین می باشد و قادر است خودرویی با حداکثر طول 12 متر را در مدت زمان 2 دقیقه شستشو نماید.

 

 

ویژگی های دستگاه HW EXPRESS

کارواش اتوماتیک ماشین سنگینکارواش ماشین سنگین HW EXPRESS، دارای سه عدد چراغ ترافیکی است که در همه زمان ها، مراحل شستشو و موقعیت توقف خودرو ها برای انجام جداگانه فرآیند شستشوی بخش عقب یا جلوی آن ها را نشان می دهد. در نتیجه این دستگاه به سهولت توسط راننده ها قابل استفاده می باشد. با این ویژگی، نگهداری و مراقبت از اتوبوس های شهری نیز آسان تر شده است. زیرا رانندگان این وسایل باید هر روز خودرو های خود را تمیز کرده و آماده روز بعد کنند. شستشوی وسایل نقلیه ناوگان ها بزرگ بدون توجه به طول آن ها ویژگی دیگر کارواش ماشین سنگین HW EXPRESS می باشد. فضای اشغال شده توسط این دستگاه کم می باشد و نیازی به نصب کانوایر نیز نیست. این مدل کارواش جدید، امکان پیکربندی برنامه های شستشو مانند افزودن برس اضافی عمودی، برس افقی برای سقف وسیله نقلیه، سیستم زیر شویی و چندین سیستم پیش شستشو وجود دارد.

 

گزینه های اختیاری دستگاه کارواش ماشین سنگین HW EXPRESS

در ادامه گزینه های اضافی و اختیاری کارواش ماشین سنگین  Heavy wash Express که در بخش قبل معرفی شدند، با جزییات بیشتر بررسی می گردند.

 

برس های اضافی

کارواش ماشین سنگینبر روی این کارواش، برس های شستشو با ارتفاع های مختلف به منظور شستشوی دقیق جلو، عقب، کناره های خودرو و حتی آینه ها قابل نصب هستند.

سقف شوی

یک برس افقی با طول حدود 5/1 متر، سقف ماشین های سنگین با اندازه های مختلف را شستشو می دهد. شستشوی سقف ها موجب افزایش کیفیت شستشو می شود.

فوم پیش شستشو

اگر ناوگان ها نیازمند شستشوی دقیق تر و با کیفیت تر وسایل نقلیه باشند، استفاده از مواد شوینده فومی می تواند اثر بخشی بهتری داشته باشد.

پاشش آب فشار قوی

کارواشتجهیزات پاشش فشار قوی به منظور شستشوی بخش های پایینی خودرو و رینگ ها و عدم نیاز به شستشوی دستی این بخش ها قابل استفاده است.

سیستم زیر شویی

شستشوی بخش زیرین خودرو های سنگین به جهت حجم آلودگی، دارای اهمیت ویژه ای است. نازل های پاشش آب منسجم کنار هم، در زیر تعدادی حفاظ، عملیات شستشوی بخش زیرین خودرو ها را انجام می دهند.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید