پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش اتوماتیک جدید

ارائه کارواش جدید ایستوبال در نمایشگاه Automechanika 2018

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

شرکت ایستوبال ارائه دهنده دستگاه های کارواش اتوماتیک اسپانیا، کارواش تونلی جدید خود را با نام ISTOBAL T’WASH30 در نمایشگاه Automechanika 2018 ارائه نمود. این نمایشگاه در 10-15 سپتامبر در فرانکفورت آلمان برگزار شد و ایستوبال نیز با ارائه  فناوری های جدید خود در آن شرکت نمود. فناوری های جدید ایستوبال برای افزایش بهره وری تجهیزات و بهبود کیفیت و راحتی کاربران می باشد. این ویژگی ها به دلیل اهمیت بالا روز به روز در حال افزایش بوده و ایستوبال با ارائه محصولات جدید آن ها را تقویت می نماید.

 

کارواش اتوماتیک جدید T’WASH30

کارواش تونلی جدید ISTOBAL T’WASH30 که در نمایشگاه اخیر رونمایی شد دارای تجهیزات جدید و بهینه ای است که باعث بالا رفتن کیفیت دستگاه شده است. این مدل کارواش می تواند 60 خودرو را در یک ساعت با سه یا پنج برس بسته به طول دستگاه و سرعت چرخه و با بیش از 80 ماژول شستشو دهد که این مقدار بسیار قابل توجه است. طول این دستگاه از 12.5 متر تا 32.5 متر می باشد و بستگی به تعداد برس ها و تجهیزات شستشو دارد که در کارواش نصب می شوند. مشتریان بر طبق نیاز و محیطی که دستگاه در آن نصب می شود و همچنین تعداد مراجعه کنندگان کارواش با طول کوچکتر و یا بزرگتر را انتخاب می نمایند. سیستم این کارواش جدید می تواند با ماژول های مختلف پیش شستشو، شستشو و خشک کن و همچنین انواع برس برای شستشوی کامل خودرو، واکس زنی و خشک کن مجهز شود. ISTOBAL T’WASH30 همچنین می تواند با سیستم شوینده فشار قوی برای شستشوی چرخ ها و زیرشویی نیز مورد استفاده قرار گیرد که باعث بالا رفتن کیفیت شستشو می گردد و می توان نقاط دور از دسترس برس های کارواش را نیز به خوبی شستشو نمود. این امر موجب رضایتمندی بیشتر مشتریان خواهد گردید.

 

برخی ویژگی های کارواش جدید

یکی از ویژگی های این دستگاه کارواش اتوماتیک مجهز بودن آن به برس افقی است که باعث نتیجه بهتری برای شستشوی نواحی پشت خودرو می شود. خشک کن افقی نیز باعث خشک شدن سریع و آسان سطح می گردد. همچنین این دستگاه مجهز به سیستم ایمنی Drive Away است که در موارد ضروری می توان برس های عمودی را باز نمود تا از فشار بیش از حد به خودرو جلوگیری شود. علاوه بر این ویژگی ها، کارواش تونلی جدید 10% بیشتر از مدل های دیگر در مصرف آب صرفه جویی می نماید و بهره وری بیشتری از انرژی دارد که این ویژگی به لطف موتور IE3 می باشد. استفاده از درایوهای فرکانس متغیر موجب کاهش قابل توجه برق مصرفی این کارواش می گردد.

 

از دیگر محصولات ایستوبال که در این نمایشگاه ارائه شده اند می توان به جاروبرقی جدید، کارواش سلف سرویس n’joyavant و نسخه جدید کارواش M’NEX32 که دارای تجهیزات جانبی مانند سیستم تغییر دوزینگ مواد شوینده Xtract Dosing می باشد.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید