پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
دستگاه کارواش

آشنایی با دستگاه کارواش NJoyPack30

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

کمپانی ایستوبال یک برند معتبر در زمینه طراحی و تولید مدل های متنوع و پیشرفته کارواش می باشد. این برند در زمینه تولید تجهیزات شستشوی خودرو فعالیت گسترده ای داشته و طی سالیان اخیر محصولات خود را به کشور های مختلف از جمله ایران صادر می نماید. ایستوبال هر ساله در نمایشگاه های مربوط به تجهیزات کارواش ، از یک یا چند دستگاه و محصول جدید رونمایی می کند. دستگاه NJoyPack30 یکی از این تجهیزات به حساب می آید که در این مقاله ویژگی ها و مشخصات آن تشریح می شود. این دستگاه برای شستشوی دستی سطح خودرو با استفاده از نازل و لنس تخصصی طراحی شده است.

معرفی

کارواش NJoyدر محیط هایی که دارای محدودیت فضا برای شستشوی خودرو هستند، تجهیزات متنوعی طراحی شده است. شرکت ایستوبال یکی از این تجهیزات را با نام NJoyPack30 تولید می نماید. این دستگاه تمامی تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای شستشوی خودرو و تضمین کیفیت عالی فرآیند را در خود دارد. این تجهیز رضایت مشتریان را بطور کامل جلب نموده و حداکثر بازدهی را فراهم می آورد. مزیت مهم این دستگاه برخورداری از یک بویلر الکتریکی است که امکان استفاده از آب پر حرارت برای شستشوی موثر تر را ایجاد می نماید.

 

ویژگی های دستگاه کارواش NJoyPack30

ویژگی مهم این دستگاه ساختار کاملا منسجم و فشرده است که آنرا کاملا مناسب استفاده در محیط های دارای محدودیت فضای نصب تجهیزات شستشوی خودرو می نماید. ایستگاه های خدمات شستشوی خودرو، نمایندگی ها و محل های حرفه ای شستشوی خودرو از جمله محل های هدف این دستگاه به حساب می آیند. تجهیزات NJoyPack30 مصرف انرژی و آب و همچنین مواد شوینده را تا حد قابل توجهی کاهش می دهند. البته این کاهش مصرف، کاهش رضایت مشتری را در پی دارد. این تجهیزات به راحتی و به سرعت نصب می شوند و تماما در داخل یک کابین جاسازی می گردند. تجهیز جدید ایستوبال به گونه ای طراحی شده که کاربر می تواند حداکثر 5 برنامه شستشوی متفاوت را بر روی آن تنظیم کند. پمپ آب دستگاه فشار های مختلف 100  و 120 بار و دبی 8 ، 11 ، 12 و 15 لیتر بر دقیقه ارائه می دهد.

 

خلاقیت در ایجاد تجربیات سرگرم کننده

کارواش NJoyتجهیزات شستشو مانند NJoyPack30 در محلی سرپوشیده نصب می شود. در نتیجه تجهیزات از آسیب ها و نزولات آسمانی در امان بوده و همچنین یک سیستم یکپارچه و منظم برای کارواش بوجود می آید. در کنار این تجهیزات و لوازم ، روش های خلاقانه ای وجود دارد که می توان با استفاده از آنها یک حس دلپذیر و یک سرگرمی جالب را برای مشتریان کارواش فراهم آورد. در نتیجه تعداد مشتریان وفادار  نیز افزایش می یابد. لوازم جانبی متعددی وجود دارد که لحظاتی شاد و مفرح را در یک مجموعه کارواش ایجاد می کند. بعضی از این تجهیزات بصورت تخصصی برای شستشوی آسان و مفرح موتورسیکلت و دوچرخه طراحی شده اند. تجهیزات اضافی کارواش برای عملکرد بهتر تجهیزات NJoyPack30 شامل مواردی مانند تنظیم فشار آب برای سهولت استفاده، سیستم پاشش فوم سریع، خشک کن دستی برای جلوگیری از لک شدن شیشه ها و بدنه، سیستم روشنایی برای شستشوی خودرو در شب، خوشبو کننده مجموعه و سیستم پولیش زنی دستی لاستیک ها می باشند. اما تجهیزات سرگرمی شامل مواردی چون تفنگی های مخصوص کودکان برای ایجاد تجربه شستشوی خودرو و پخش موسیقی می شود.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید