پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش برای تاکسی

تاکسی در شهر های مختلف دنیا

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

اصطلاح “تاکسی” یک واژه بین المللی است که در بسیاری از نقاط دنیا به کار برده می شود. “تاکسی” به همراه واژه هایی مانند “هتل” و “ایستگاه”، واژه های جهانی هستند که در هرجای دنیا می توان آن ها را متوجه شد. تنها کاری که لازم است این است که دست خود را بالا برده و واژه تاکسی بر زبان جاری شود. تاکسی گرفتن در کشورهای مختلف ممکن است متفاوت باشد. اما مهمترین نکته در تاکسی ها پاکیزگی آن ها است که باعث می شود مسافرات رغبت بیشتری برای سوار شدن در آن ها داشته باشند. بنابراین شستشوی منظم تاکسی با کارواش می تواند راه بسیار مؤثری برای در نظافت ماشین ها داشته باشد. کارواش اتوماتیک می تواند بسیار سریع و با کیفیت خودرو را شستشو نماید در حالی که زمان زیادی را از راننده نخواهد گرفت.

 

تاکسی لندن - کارواشتاکسی های عمومی لندن به گونه ای هستند که همه می توانند آن ها را می شناسند. تاکسی های سیاه، همانند باجه تلفن های قرمز، اتوبوس دو طبقه یا گارد سلطنتی کارخ لندن نشانه های معروف لندن هستند. داوطلبان رانندگی برای تاکسی باید آزمون سختی را گذرانده و تمامی شاه راه ها، خیایان ها و اماکن شهر را به خوبی بیاموزند.

 





تاکسی - کارواشحال روی بررسی تاکسی در شهر نیویورک تمرکز می کنیم. تاکسی های این شهر دارای علامت بسیار ساده ای هستند که شناسایی آن ها را راحت کرده است. رانندگی در اطراف نیویورک بستگی به محصولات امریکا یعنی فورد، کرایسلر و یا دوج دارد. این ها یکی از بهترین وسایل حمل و نقل برای گشتن و گذار در یک شهر شلوغ است. ماشین vochos مکزیکی با این که در حال حاضر استفاده نمی شود، اما جزء بهترین تاکسی های معروف است. امروزه هم گاهی می توان فولکس های سبز قورباغه ای را در خیابان ها مشاهده نمود. این ماشین ها به دلیل آلوده کردن هوا و همچنین داشتن دو درب که باعث می شد راحتی زیادی نداشته باشد، متوقف شدند. هاوانای دو کابینه نیز جزء پر طرفدار ترین تاکسی های امریکا به شمار می رفت. almendrones اتوموبیل های کلاسیک امریکایی هستند که از دهه 1950 مورد استفاده قرار گرفته اند.



تاکسی آسیا - کارواشآسیا نیز نمونه های جالبی برای تاکسی دارد. توک توک یک سه چرخه برای حمل و نقل در تایلند است که یا توسط یک فرد و یا دوچرخه کشیده می شود. رنگ های روشن و شاد این وسیله نقلیه توجه مردم را در ترافیک به خود جلب می نماید. این وسایل نقلیه بسیار چابک هستند و با سرعت نسبتا خوبی می توانند مردم را به مقصد برسانند. وسایل نقلیه ای مشابهی نیز در دهلی نو استفاده می شود که رنگ آن سبز و زرد روشن می باشد. اتو ریشکا، موتوری با یک کابین است که برای سه مسافر مناسب می باشد. این موتور بهترین وسیله نقلیه برای حمل و نقل شهری و مسافت های کوتاه به شمار می رود.



تاکسی ژاپن - کارواشاما در شهرهایی مانند ونیز، میامی و سیدنی تاکسی باید وسیله ای باشد که متناسب با آب باشد و بتواند به راحتی مسافران و توریست ها را جابجا نماید. در ژاپن نیز بیشتر تاکسی ها یک مدل هستند و از تویوتا برای این کار استفاده می شود. در صورتی که لامپ قرمزی که بر روی سقف ماشین قرار گرفته روشن باشد، یعنی تاکسی خالی است. در این تاکسی ها راننده درب ماشین را با فشار یک دکمه از داخل برای مسافر باز می کند. شستشوی تاکسی در کارواش باعث شده است پاکیزگی و تزیین داخلی تاکسی در این کشور توجه مسافران را به خود جلب می نماید. علاوه بر این که فضای داخلی آن ها بسیار راحت است، پشت سر مسافر دارای توری است، روکش صندلی ها به خوبی دوخته شده و پاکیزه هستند و راننده آن کت و شلوار بر تن داشته و دستکش سفیدی پوشیده است.



لینک های مفید :

دستگاه کارواش : فهرستی از محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید