پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش مدرن و مکانیزه

چرا استفاده از تجهیزات مدرن کارواش می تواند موجب افزایش درآمد شود؟

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

تمامی وسایل نقلیه همچون اتومبیل، ماشین های حمل و نقل عمومی، موتور و حتی دوچرخه نیاز به رسیدگی و نظافت منظم دارند. چرا که این وسایل همراه در معرض جذب آلودگی های محیطی هستند و به منظور حفظ کیفیت و سلامت آنها می بایست به صورت برنامه ریزی شده نظافت گردند. در سال های دور کارواش داران و یا مالکان به منظور شستشوی این وسایل از یک سطل آب و یک سطل کف و یک تی استفاده می کردند. با گذشت زمان و ورود واتر جت به بازار، به منظور تسریع در فرآیند شستشو و بالابردن کیفیت نظافت، این تجهیز وارد صنعت نظافت و کارواش شد.

هرچند امروزه بسیاری از لوازم و تجهیزات کارواش مدرن و به روز شده اند اما برخی از کارواش داران همچنان تمایل به استفاده ا ز تجهیزات قدیمی و فرسوده دارند. در این مقاله سعی شده است تا ضمن آشنایی با برخی از تجیزات جدید کارواش، با چگونگی افزایش درآمد ها به واسطه استفاده از آنها نیز آشنا شویم.

تجهیزات جدید و مدرن کارواش

بسیاری از تغییرات و پیشرفت های عملی به واسطه وجود نیاز ها به وجود آمده اند. در صنعت کارواش نیز، تمامی تجهیزات و لوازم تولید شده به منظور رفع نیاز و همچنین تسریع و تسهیل در فرآیند شستشو به وجود آمده اند. در این بین تجهیز کارواش ها به برخی از این تجهیزات ضروری به نظر می رسد.

  1. بوم سقفی کارواش

یکی از مهم ترین تجهیزات کارواش که می تواند علاوه بر افزایش سرعت شستشو و همچنین سهولت در نظافت وسایل نقلیه، کاهش هزینه های جاری کارواش را در پی داشته باشد، بوم سقفی کارواش است. این تجهیز که جریان آب را از سقف منتقل می کند ، با گردش 360 درجه ای به دور خودرو می تواند، عملیات شستشو را برای کاربر تا 70 درصد آسان تر نماید. از سوی دیگر عدم تماس شیلنگ با سطح زمین موجب افزایش طول عمر شیلنگ گردیده و این مهم می تواند هزینه های خرید شیلنگ کارواش را تا 30 دردصد کاهش دهد. از دیگر مزیت های نصب بوم سقفی کارواش می توان به ایجاد نظم و جلوگیری از ایجاد آشفتگی در محوطه کارواش اشاره نمود.

بوم سقفی کارواش
بوم سقفی کارواش
  1. ست لنس برس

بسیاری از کارواش داران به منظور تولید کف شستشوی خودرو از مخزن های فوم استفاده می کنند. این مخزن ها با گذشت زمان دچار فرسودگی شده و می بایست جایگزین گردند. همچنین این مخزن ها به دلیل ظرفیت محدود در ساعات پیک کاری ممکن است فرآیند شستشو را مختل نمایند. اما ست لنس برس بدون نیاز به مخزن فوم، قابلیت تولید مستقیم کف از مواد شوینده را دارد. این ست شستشو به انژکتور ترکیب آب و مواد شوینده تجهیز شده است که می تواند به صورت دائم کف تولید نماید. از سوی دیگر برس ساخته از الیاف طبیعی این ست، نیاز به دستمال و ابر های کارواش را مرتفع ساخته و این گزینه نیز می تواند از آسیب های احتمالی به بدنه و رنگ خودرو جلوگیری نماید.

ست لنس برس
ست لنس برس
  1. لنس زیرشویی 3 نازله

از دیگر تجهیزات مهمی که می تواند درآمدهایی را برای کارواش داران در پی داشته باشد، لنس زیرشویی 3 نازله است. این تجهیز ارگونومیک بدون نیز به جک بالابر و یا چال سرویس می تواند عملیات شستشوی بخش زیرین وسایل نقلیه را انجام دهد. افزایش سرعت شستشو، کاهش مصرب آب و برق، جلوگیری از حوادث احتمالی و جلوگیری از چخش آلودگی در محیط کارواش از دیگر مزایای استفاده از لنس زیرشویی می باشد.

لنس زیرشویی
لنس زیرشویی

تجهیزات معرفی شده در این مقاله هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیر مستقیم و به واسطه کاهش هزینه ها می تواند منجر به افزایش درآمد های کارواش ها شوند. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و همچین کاتالوگ محصولات می تواند با شماره 45948000-021 با واحد فروش شرکت پیشرو پاکران در تماس باشید.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید