پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
لنس زیرشویی؛ گزینه ای اقتصادی و ایمن

چرا باید از لنس زیرشویی استفاده کنیم ؟

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

اگرچه مجموعه خدمات خودرویی و در مقیاس کوچک تر کارواش ها، خدمات مختلف و متنوعی ارائه می دهند اما به جرات می توان گفت که زیرشویی از جمله خدماتی است که در تمامی این مجموعه ها انجام می گیرد. سرویس زیرشویی به دلایل مختلف از جمله سرویس های دوره ای خودرو، نعمیر و نگهداری و گاها برای زیبایی خودرو صورت می گیرد. از سوی دیگر در فصول سرد سال به دلیل پاشش نمک و یا شن و باقی ماندن آنها بر بخش زیرین خودرو این خدمت درخواست بیشتری نیز دارد. با توجه به کاربردهای اشاره شده مراکز خدمات خودرویی و یا کارواش ها علاقه زیادی به این سرویس دارند و مطمئنا ارزان ترین، سریع ترین و در عین حال ساده ترین ابزار برای این سرویس، لنس زیرشویی 3 نازله می باشد که از پرکاربردترین تجهیزات کارواش است.

لنس زیرشویی 3 نازله
لنس زیرشویی 3 نازله

چرا از چک های هیدرولیکی و یا پنوماتیک استفاده نکنیم؟

از رایج ترین تجهیزاتی که برای شستشو و نظافت بخش زیرین خودرو استفاده می شود، جک های هیدرولیک و یا پنوماتیک می باشد. خودرو به وسیله این تجهیزات بالاتر از سطح زمین قرار می گیرد و سپس کاربر و یا کارگر کارواش با قرار گرفتن در زیر خودرو، این بخش را نظافت می نماید.  اگرچه این روش متداول ترین روش برای شستشو است اما برای کاربر و خودرو می تواند بسیار خطرآفرین باشد چرا که با خالی شدن جک خودرو بر روی کاربر و کارگر رها می شود و این حادثه نیز می تواند خسارت جبران ناپذیری را به خودرو وارد نماید. از سوی دیگر خرید و نگهداری از این جک ها نیز هزینه های سنگینی را همراه دارند و به جهت جلوگیری از بروز حادثه نیاز به تعمیر و رسیدگی متداوم دارند. باید در نظر داشت در صورت خرید جک برای ارائه این سرویس حداقل 30 متر مربع را به زیرشویی اختصاص بدهیم که عملا بخشی از فضای کار را اشغال می نماید.

استفاده از چال زیرشویی، روش منسوخ دیگر

در برخی از مراکز خدمات خودرویی، برای نظافت و زیرشویی ماشین ها از چال سرویس استفاده می کنند. این روش به دلیل سختی کار برای کارگر، جمع شدن آب در داخل چال و همچنین بازگشت آب فشار قوی که باعث کاهش دید کارگر در حین شستشو و نظافت می گردد. از سوی دیگر استفاده از چال سرویس به مانند استفاده از جک های بالابر فضای اختصاصی نیاز دارد و این نیز می تواند برای کارواش ها و یا مراکز خدمات خودرویی کوچک مشکل ساز باشد.

لنس زیرشویی؛ اقتصادی و ایمن ترین روش زیرشویی

لنس زیرشویی گزینه ای ایمن
لنس زیرشویی گزینه ای ایمن

با توجه مشکلات و معضلاتی که اشاره شد، می توان از لنس زیرشویی به عنوان امن ترین، ساده ترین و ارزان ترین روش شستشوی زیر خودرو یاد کرد. این لنس ارگونومیک که با یک پلاگ و کوپلینگ به سیستم آب فشار قوی متصل می شود در همان جایگاه روشویی قابل استفاده بوده و نیاز به فضای اختصاصی ندارد. از سوی دیگر ازآنجایی که خودرو به هیچ عنوان نیاز به جابجایی نداشته و نیروی بازگشتی آب، لنس را به سمت زمین بازمی گرداند، این لنس به هیچ عنوان خطری برای کاربر و یا خودرو ایجاد نخواهد کرد. راحتی و سهولت کار با این لنس نیز از دیگر مزیت های آن می باشد.

لنس زیرشویی، روشی اقتصادی
لنس زیرشویی، روشی اقتصادی

شرکت تجهیز و توسعه پیشرو پاکران، ارائه دهنده جدیدترین و مدرن ترین راه حل های شستشو، تجهیزات و لوازم کارواش با پرسنلی مجرب و دوره دیده آماده ارائه خدمات مشاوره، اجرا و راه اندازی انواع سیستم های شستشو می باشد.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید