پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش دستی و مشکلات آن

مزیت های کارواش اتوماتیک نسبت به کارواش های سنتی چیست ؟

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

اگرچه گروهی از مردم همچنان معتقد هستند که شستشو خودرو با روش های سنتی با کیفیت تر و ارزان تر می باشد اما دلایلی بسیار زیادی وجود دارد که امروزه نظافت ماشین با دستگاه های کارواش اتوماتیک بهتر و مقرون به صرفه تر است. در سال های اخیر، محصولات و دستگاه های متنوعی از کارواش های اتوماتیک به بازار عرضه گردیده که هریک ویژگی ها، آپشن و برنامه های مختلفی برای شستشوی اتوماتیک ارائه داده اند. با پیشرفت های صورت گرفته در این عرصه، بالا رفتن کیفیت شستشو و تنوع محصولات تقاضای نصب و راه اندازی کارواش اتوماتیک و شستشوی خودرو به صورت اتوماتیک نیز افزایش یافته است. در این بین کارواش داران و یا افرادی که قصد راه اندازی کارواش را دارند می بایست به همه جوانب لازم را سنجیده و بادقت بیشتر دستگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایند. در این مقاله سعی شده است تا به بررسی 4 مزیت اصلی از مزیت های گوناگون راه اندازی کارواش اتوماتیک بپردازیم.

البته باید دقت داشت که خرید دستگاه کارواش اتوماتیک از جانب مدیرت کارواش و انتخاب از سوی مشتریان و مالکان خودرو معیارهایی است که توجه به آنها می تواند مزیت ها و برتری های بیشتری را به ارمغان آورد. گاها دیده شده است افرادی با برتری های استفاده از کارواش اتوماتیک آشنایی لازم را ندارند، ممکن است از راه اندازی کارواش اتوماتیک و یا در مقام مشتری از مراجعه به آن تردید نموده و یا صرف نظر نماید. پس بهتر است قبل از تصمیم نهایی، تردید های به وجود آمده را برداریم.

مزیت های کارواش اتوماتیک
مزیت های کارواش اتوماتیک

4 مزیت مهم کارواش اتوماتیک

سرعت بالای شستشوی خودرو

از مهم ترین دغدغه های مالکان خودرو انتظار طولانی و صرف زمان زیاد برای شستشو در کارواش های سنتی است. حتما شما هم با این مورد روبرو شده اید که اگر برای نظافت خودرو به کارواش های سنتی مراجعه نموده اید و یا در منزل مبادرت به شستشوی خودرو خود پرداخته اید، این کار ساده از شما بیش از یک ساعت زمان صرف کرده است. در حالی که شستشوی خودرو با کارواش اتوماتیک تنها چند دقیقه از شما زمان خواهد گرفت. سرعت بالای شستشو دستگاه کارواش اتوماتیک به شما این امکان را خواهد داد تا حتی با داشتن مشغله های فراوان و یا کمبود زمان از خدمات کارواش های اتوماتیک بهره مند شد.

کیفیت بالای شستشوی کارواش اتوماتیک

آلودگی های محیطی که بر روی بدنه خودرو می نشیند پس از مدتی به رنگ بدنه خودرو می چسبد و جداسازی آنها به سختی صورت می گیرد. حتما شما هم تجربه باقی ماندن اثر حشرات پس از شستشو را روی بدنه خودرو را دارید. این لکه ها در کارواش های دستی به سختی از روی بدنه خودرو جدا می شود و به اسپری پاک کننده اثر حشرات نیاز دارد. با پایین آمدن کیفیت شستشو، نا رضایتی و کاهش تعداد مشتریان روبرو خواهیم شد. حال آنکه این لکه های سر سخت به راحتی در کارواش اتوماتیک و در طی چند مرحله شستشو به راحتی پاک خواهد شد. از سوی دیگر به دلیل پاشش واکس بدنه خودرو ، درخشندگی بالای خود خودرو پس از شستشو رضایت مشتریان شما را جلب خواهد کرد.

 

کیفیت شستشوی بالا با کارواش اتوماتیک
کیفیت شستشوی بالا با کارواش اتوماتیک

اطمینان از ایمنی دستگاه

نظافت خودرو با دستگاه کارواش اتوماتیک به علت داشتن تعداد زیادی سنسور و حسگرهای پیشرفته در قسمت های مختلف دستگاه، از ایمن ترین روش های شستشوی خودرو محسوب می شود. از سوی دیگر در شستشو به روش سنتی و در کارواش دستی به علت دخیل بودن نیروی انسانی همواره مشکلاتی در شستشو و یا همچنین در مدیریت کارواش به وجود می آید.

اطمینان و ایمنی با کارواش اتوماتیک
اطمینان و ایمنی با کارواش اتوماتیک

حفاظت از محیط زیست

امروزه اکثر کشورهای دنیا با کمبود ذخایر و منابع آب مواجه هستند. در این بین کشور ما نیز نه تنها از این امر مستثنی نیست بلکه از جمله کشورهایی محسوب می شود که با بحران آب روبروست. از سوی دیگر شستشو و نظافت نیز امری اجتناب ناپذیر است و تنها گزینه موجود می تواند مدیریت و صرفه جویی در مصرف آب باشد. شستشو خودرو با کارواش اتوماتیک می تواند مصرف آب را تا 60 درصد کاهش دهد. کارواش اتوماتیک حتی با وجود عملکرد خشک کن های قوی، در کاهش مصرف برق نیز عملکردی چشمگیر دارند. کاهش مصرف آب و برق از یک سو و قابلیت استفاده از آب بازگشتی و تصفیه آب در حفاظت از محیط زیست نقش موثری خواهد داشت.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت کاتالوگ کارواش اتوماتیک، قیمت دستگاه کارواش اتوماتیک و هزینه راه اندازی کارواش می توانید با شماره 88999400 تماس حاصل نموده و یا از طریق تکمیل فرم تماس با کارشناسان حرفه ای و متخصص ما در ارتباط باشید.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید