پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

ویژگی های برتر دستگاه کارواش اتوماتیک

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

امروزه وسایل نقلیه به بخش مهمی از زندگی انسان ها تبدیل شده اند و از همین رو نظافت و تمیزی آن برای دارندگان خودرو بسیار حائز اهمیت می باشد. دو روش دستی و اتوماتیک برای شستشوی خودرو به کار می رود. روش دستی یعنی شستشوی خودرو در منزل یا مجتمع های کارواش انجام می شود. و شستشوی اتوماتیک به وسیله دستگاه کارواش اتوماتیک انجام می پذیرد. دستگاه کارواش اتوماتیک انواع اتومبیل را شستشو می دهد اعم از سواری، شاسی بلند و ون. این دستگاه به صورت تمام اتوماتیک شستشو داده و خشک می کند. هم چنین دستگاه کارواش اتوماتیک برای شستشوی ماشین های سنگین مانند اتوبوس، کامیون، تریلی و قطار به بازار عرضه می شود. هم چنین با دستگاه کارواش اتوماتیک می توان اتوبوس، کامیون، تریلی و قطار را نیز شستشو داد که البته ظاهر ابن دستگاه ها متفاوت است. نوآوری در طراحی و خلاقیت پایه و اساس تولید دستگاه های کارواش اتوماتیک ساخت شرکت های معتبر می باشد که موجب گردیده بهترین دستگاه ها تولید شده و به مشتریان خدمت رسانی کند.

برتری های کارواش اتوماتیک نسبت به روش های دستی

با پیشرفت روزافزون علم و تکنولوژی کارواش های اتوماتیک به گونه ای طراحی می شوند که تمام خواسته های مشتریان را در امر شستشوی خودرو رفع کند. استفاده از کارواش اتوماتیک نه تنها برای مشتریان متناسب بوده بلکه برای صاحبان کارواش نیز منفعت زیادی دارد. ویژگی یک دستگاه کارواش اتوماتیک عبارتند از:

صرفه جویی در مصرف آب

کارواش اتوماتیکبر خلاف تفکرات رایج در مورد مصرف بی رویه آب در کارواش های اتوماتیک، این دستگاه در مصرف آب نسبت به روش های سنتی بسیار صرفه جویی می کند. کارواش اتوماتیک مجهز به سیستم تصفیه آب و بازگشت آب می باشد. تصفیه در دو بخش انجام می شود یکی قبل از استفاده از آب در چرخه شستشو که ناخالصی ها و ذرات جامد آن گرفته می شود. سپس در تمامی مراحل شستشو این آبی که استفاده می شود توسط یک راه آب جمع آوری می شود و کامل تصویه می شود و توسط سیستم بازگشت آب به چرخه مصرف باز می گردد. به همین دلیل آب مورد استفاده در سیستم شستشو به شدت کاهش می یابد و تا 80 درصد در مصرف آب صرفه جویی می شود. این در حالی است که در سیستم های دستی و قدیمی مصرف آب بسیار زیاد می باشد.

کارواش اتوماتیک و محیط زیست

در سیستم کارواش اتوماتیک برای جمع آوری آب و مواد شوینده راه آب وجود دارد و از جاری شدن آن جلوگیری می کند. ولی در کارواش های دستی مسیری برای هدایت آن وجود ندارد و محلول آب و مواد شوینده  روی زمین جاری می شود و وارد باغچه ، جوی ها و سفره های زیر زمینی می شود و به محیط زیست و اکوسیستم آن آسیب می رساند. در سیستم کارواش اتو ماتیک نه تنها در محیط پخش نمی شود بلکه از فیلتر های قدرتمند تصفیه آب عبور کرده و ذرات مضر برای محیط زیست از آّ جدا می شود. از این کارواش اتوماتیک دوست دار محیط زیست می باشد.

شستشوی با اطمینان و بدون آسیب دیدگی خودرو

کارواش اتوماتیککارواش اتوماتیک دارای برس های عمودی و افقی به صورت استوانه ای شکل و همچنین برس های چرخ شوی است که ضد خش هستند و با تمامی سطوح خودرو تماس پیدا می کنند و آن ها را شستشو می دهند. این برس ها آلودگی های سخت و چسبنده را از اتومبیل جدا می کنند. هیچ گونه آسیب و خراشی به بدنه خودرو نمی رسانند. شستشوی دستی با برس و اسفنج های نامرغوب بدنه خودرو را دچار آسیب می کنند. ذرات جامد آلوده ای که توسط اسفنج از سطح ماشین جدا می شوند در بافت آن به دام می افتند و بر بدنه اتومبیل خط و خش ایجاد می کند. با سیستم کارواش اتوماتیک احتمال آسیب رسیدن به خودرو صفر می باشد.

افزایش کارایی

در کارواش اتوماتیک تمامی مراحل به طور منظم انجام می شود. این مراحل شامل مراحل پیش شستشو، فوم پاشی، سامانه برس زنی، زیرشویی، آب کشی، واکس زنی و خشک کن می باشند. در مرحله پیش شستشو که به آلودگی های سطحی، گرد و خاک از بین رفته و در مراحل فوم پاشی و برس زنی آلودگی های باقی مانده از میان برداشته می شود. همچنین برای جلا دهی و درخشندگی سطح خودرو از واکس استفاده می شود. در آخرین مرحله سیستم خشک کن اتوماتیک با دمش هوا قطره های آب باقی مانده را به طور کامل خشک می کند.

کاهش زمان شستشو

مهم ترین مزیت کارواش اتوماتیک سرعت شستشوی بالای آن می باشد. شستشوی اتومبیل با سرعت بالا و در کوتاه ترین زمان می باشد. زمان شستشوی ماشین از ابتدا تا انتها کمتر از ده دقیقه می باشد و رانندگان بدون نگرانی از اتلاف وقت می توانند به کارواش اتوماتیک مراجعه کنند.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید