پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
بوم سقفی کارواش

بوم سقفی کارواش چیست ؟

این مطلب رو به اشتراک بگذارید
بوم سقفی کارواش
بوم سقفی کارواش

همواره یکی از روش های افزایش درآمد، کاهش هزینه های جاری کسب و کار است. هزینه های نگهداری یک بیزینس گاها بسیار زیاد و به صورت متوالی است که با کاهش این هزینه ها و پس انداز آن میتوان به افزایش کیفیت خدمات، افزایش بهره وری و در نتیجه رضایت بیشتر مشتریان رسید.

شیلنگ یک کالا مصرفی در کارواش های سنتی است. این کالا به دلیل تماس مکرر با زمین، کشیده شدن روی سطح مختلف و زبر و یا عبور خودرو از روی آن خیلی سریع فرسوده شده و از بین می رود. خیلی از کارواش داران به دلیل جهت مقاوم سازی و افزایش مقاومت شینگ، نوع سیم دار فلزی آن را انتخاب می کنند. اگرچه این مدل از شیلنگ مقاوم است و به دلیل افزایش طول عمر، مقرون به صرفه است اما بسیار سنگین تر از شیلنگ های معمول می باشد که این موضوع سبب می شود که کارگران کارواش و یا کاربر در حمل آن دچار مشکل شوند وهمچنین سنگین بودن آن وبرخورد این شیلنگ با بدنه خودرو، می تواند خسارات سنگینی پدید آورد. به خاطر داشته باشید حتی شیلنگ های سیم دار هم در برابر عبور خودرو مقاوم نیستند. اگرچه ممکن است که با عبور خودرو ترکیدگی در شیلنگ به وجود نیاید اما این امر سبب افزایش فشار به واترجت یا در اصطلاح پمپ کارواش شده و می تواند خسارت های سنگین تری به وجود آورد. پس با این اوصاف راه حل چیست و چگونه می توان این مشکل را بر طرف نمود؟

بوم سقفی کارواش

بوم سقفی  یا Car Wash Ceiling Boom را می توان مهم ترین تجهیز یک کارواش دانست. این تجهیز با اتصال به سقف و واسطه قرار گرفتن بین شینگ خروجی واترجت یا پمپ کارواش و لنس شستشوی خودرو علاوه بر سهولت حرکت کاربر و کارگر می تواند از برخورد شیلنگ به بدنه خودرو نیز جلوگیری کند. بوم سقفی علاوه بر این موارد سبب نظم بیشتر در محیط کارواش و زیبایی ظاهری محیط نیز می شود. از سوی دیگر به دلیل کوتاه تر شدن شیلنگ و اتصال به سقف کارواش، مشکل عبور خودرو از روی آن نیز رفع می گردد. بوم سقفی در اندازه های مختلف جهت نصب در فضاهای مختلف تولید و در دسترس می باشد.

بوم سقفی چگونه کار می کند ؟

این تجهیز به کمک چهار پیچ به سقف کارواش یا یک تکیه گاه قابل به راحتی اتصال است. سپس می تواند خروجی واترجت را به ورودی آب آن متصل نمود. مهره هرز گردی که در داخل قرار دارد سبب می شود تا به راحتی بتوان 360 درجه به دور خودرو گردش داشت. توجه داشته باشید که شیلنگ اتصال بوم به لنس شستشو و یا خروجی کف، شیلنگ مخصوص و فوق العاده سبک است. شیلنگ کامفورت علاوه بر سبک بودن با داشتن رنگ های مختلف موجب زیبایی هرچه بیشتر فضای کارواش نیز می گردد. به خاطر داشته باشید، استفاده از بوم سقفی موجب کاهش فشار و خستگی بر کارگر شده که این مهم افزایش بهره بری فرد را در پی خواهد داشت.

آیا بوم سقفی فقط برای کار کارواش مناسب است ؟

بوم سقفی را می توان در فضاهای مختلف و برای کاربردهای متفاوت نصب و استفاده نمود.این تجهیز درصنایع پتروشیمی و پالایشگاه ها، تولید کننده های مواد غذایی، داروسازی ها، مراکز خدماتی، مراکز بهداشتی و همچنین مراکز دامپروری و دامداری همچون گاوداری ها و یا اصطبل ها کاربردهای فراوانی دارد. گردش 360 درجه علاوه سهلوت در حرکت، دسترسی را برای فرد بیشتر می کند.

آیا بوم سقفی فقط برای کار کارواش مناسب است
آیا بوم سقفی فقط برای کار کارواش مناسب است

چگونه بوم سقفی خریداری کنیم ؟

شرکت تجهیز و توسعه پیشرو پاکران نماینده انحصاری بزرگترین تولید کننده تجهیزات کارواش، آر اند ام آلمان تنها عرضه کننده بوم سقفی و گارانتی کننده مادام العمر این تجهیز در ایران است. متخصصین این شرکت علاوه بر راه اندازی انواع کارواش، با تکیه بر دانش فنی، گذراندن دوره های تخصصی و سال ها تجربه، بهترین راه حل های نظافتی را برای صنایع مختلف طراحی و اجرا می نماید. این شرکت از مراحل ابتدایی با مشاوره های تخصصی تا مراحل پایانی و بهره برداری پروژه در کنار شما خواهند بود. خدمات پس از فروش سریع، دقیق و تخصصی این شرکت از مزیت های دیگر این شرکت است.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید