پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×

کارواش اتوماتیک ابزاری سازگار با محیط زیست

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

امروزه همه مشاغل به طور جدی به سمتی پیش می روند که با محیط زیست سازگاری بیشتری داشته باشند. آلوده کردن محیط نه تنها زمین را تحت تأثیر قرار می دهد بلکه یک تبلیغ منفی برای کسب و کار به شمار می آید، بنابراین فعالیت های اثر بخش برای حفاظت از کره زمین و دست یابی به کسب و کاری موفق آغاز می گردد. این موضوع مهم در صنعتی کارواش اتوماتیک که آب نقش مؤثری در عملکرد آن دارد، جلوه بیشتری پیدا می کند و عموم مردم تمایل دارند به کارواشی مراجعه کنند که به مسائل زیست محیطی توجه نشان می دهد. بنابراین در این زمان راه اندازی یک کارواش دوستدار محیط زیست به یک موضوع مهم تبدیل می شود و می توان از دستگاه کارواش اتوماتیک یا ماشین شوی به عنوان یک وسیله سازگار با محیط زیست یاد کرد.

 

کارواش اتوماتیک روشی مقرون به صرفه

دستگاه کارواش اتوماتیک مناسب دستگاهی است که از ابتکارات، خلاقیت ها و تکنولوژی بهره مند باشد و با ارائه خدمات ارزشمند به مشتریان هزینه های صاحبان کارواش و هم چنین مشتریان را به حداقل کاهش دهد. دستگاه کارواش اتوماتیک مجهز به سیستم تصفیه و بازگشت آب بوده که می تواند تا 80 درصد در مصرف آب صرفه جویی کند و این پدیده در نوع خود بی نظیر خواهد بود. کارواش اتوماتیک مصرف مواد شوینده را کاهش می دهد و به دلیل وجود سیستم تصفیه آب در کنار کارواش از ورود آلاینده های زیست محیطی به طبیعت جلوگیری به عمل می آورد. این در حالی است که در یک کارواش سنتی مقدار زیادی آب اتلاف می شود و نیز مواد شوینده نامرغوب به کار می رود.

 

بهره مندی از تجهیزات پیشرفته

بسیاری از صاحبان کارواش سنتی تصور می کنند که ارتقای کارواش به کارواش اتوماتیک هزینه زیادی بر جای می گذارد اما واقعیت این است که در هر بار شستشوی اتومبیل با شیوه های سنتی مقدار بیشتری پول از دست می رود. با نگاه به آینده و موفقیت های بلند مدت در می یابیم که به روز رسانی تجهیزات کارواش به سمت استانداردها و تجهیزات نوین در مدتی نه چندان طولانی، سبب حفظ مقدار قابل توجهی از سرمایه می گردد. امروزه تولید کنندگان با تمرکز بیشتری در کاهش مصرف آب و برق فعالیت می کنند از همین رو دستگاه های اتوماتیک کارواش با بهره مندی از جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری ها طراحی و  ساخته شده اند که یک جهش بزرگ به سمت جلو و انقلابی در کاهش ضایعات و اثر بخشی بالا به شمار می روند.

 

تصفیه و بازیابی آب

فرآیند بازیافت یکی آسان ترین و اثر گذارترین روش ها است که دستگاه ماشین شوی را به یک ابزار سازگار با محیط زیست تبدیل می کند. واژه بازیافت ما را به یاد بطری های پلاستیکی، قوطی و کاغذ می اندازد اما در این جا بازیافت معنای تازه ای پیدا کرده که شامل سیستم تصفیه آب می شود. سیستم تصفیه آب به کار رفته در کارواش اتوماتیک اجازه استفاده دوباره و چند باره از آب را می دهد و نمی گذارد آب پس از یک بار شستشو به هدر رود.

 

مواد شوینده سازگار با محیط زیست

سازندگان کارواش اتوماتیک اقدام به ساخت مواد کارواش نموده اند که هم با دستگاه سازگاری داشته و هم به محیط زیست آسیب نمی رساند. بدون تردید مصرف مواد شوینده امری اجتناب ناپذیر است اما می توان از محصولاتی با کیفیت بالاتر و دارای ویژگی زیست تخریب پذیر استفاده نمود. در کارواش های سنتی محلول آب و مواد شوینده متداول بر روی زمین جاری شده و وارد ، باغچه ها، جوی ها و نهرها شده که حاوی پتاسیم، فسفر، سدیم و دیگر مواد مضر است که زندگی موجودات آبزی را به خطر می اندازد. بنابراین جایگزین کردن این مواد با مواد کارواش ضرورت پیدا می کند زیرا محصولات شوینده ارائه شده توسط شرکت سازنده دستگاه شستشوی ماشین از استانداردهای لازم برخوردار بوده و با هدف سازگاری با محیط زیست تولید شده اند.

 

لینک های مفید :

کارواش اتوماتیک : فهرستی از محصولات

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید