پیشرو پاکران
در حال بارگزاری...
×
کارواش های مدرن و مکانیزه

5 دلیل برای مدرن سازی و خرید تجهیرات جدید کارواش

این مطلب رو به اشتراک بگذارید

بسیاری از کارواش داران وصاحبان کسب و کار در این حوزه بر این باور هستند که هرگز به خرید تجهیزات مدرن و جدید نیاز ندارند چرا که با همین روش و لوازم فعلی نیز کسب و کار پر رونقی دارند و گاها حتی همین تعداد مشتری را نیز پاسخگو نیستند. از این رو هرگونه هزینه و راه اندازی روش جدید شستشو را بی فایده می دانند. این موضوع سبب شده است تا بسیاری از کارواش های ایران بسیار آلوده و آشفته باشند. تجهیزات این کارواش ها فرسوده بوده و شستشوی خودرو ها نیز به سختی و با مدت زمان زیادی صورت می گیرد.

از سوی دیگر برخی از صاحبان این حرفه به مدرن سازی و اضافه کردن تجهیزات جدید این صنف باور دارند. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی این تفکر بپردازیم و بدانیم چرا بهتر است کارواش خود را مدرن و بروز نگه داریم.

5 دلیل برای مدرن سازی کارواش

  1. تمیز و مرتب شدن ظاهری کارواش

احتمالا این موضوع برای کارواش داران کمتر دارای اهمیت باشد که کارواش آنها مرتب و آراسته باشد. در بسیاری از کارواش های ایران دیده می شود که حتی فضای مناسب برای انتظار مشتریان در نظر گرفته نمی شود و عموما از یک مبل قدیمی و فرسوده برای نشستن مشتریان استفاده می کنند. همچنین فضای شستشوی خودرو ها نیز در این کارواش ها نا مرتب و آشفته می باشد. کارگران برای شستشوی دستمال های کارواش فضای مناسبی در اختیار ندارند و یا کفی های خودرو را بر روی زمین شستشو می دهند.

تمامی این آشفتگی ها و نا مرتبی سبب می شود تا گاها برخی از لوازم خودرو ها در کارواش باقی بماند و یا سو تفاهم های بیشتری را در پی داشته باشد. تجهیزاتی همچون گیره کفی خودرو، بوم سقفی و دستگاه شستشوی کفی خودرو – Mat cleaner می تواند به مرتب سازی فضای کارواش کمک شایانی نماید.

  1. بالا رفتن سرعت شستشو

متمرکز نبودن تجهیزات و لوازم مورد نیاز در محوطه شستشو ، قدیمی و فرسوده بودن تجهیزات و بهینه نبودن این لوازم سبب می شود تا زمان زیادی در هنگام شستشوی خودرو سپری گردد. این زمان گاها از حوصله افراد مراجعه کنندگان بیشتر می شود. تجهیزات همچون ست لنس دوقلو و لنس زیرشویی می تواند علاوه بر کاهش چشمگیر زمان شستشو منجر به بالا رفتن کیفیت نظافت نیز گردد. از این سو توصیه می گردد تا بروز رسانی و مدرن سازی تجهیزات به بالا رفتن سرعت شستشو کمک نماییم.

  1. حفظ کیفیت تجهیزات و بالا رفتن طول عمر آنها

نداشتن تجهیزات جدید و استفاده از تجهیزات فرسوده منجر به بالا رفتن اصطحلاک و هزینه های کارواش می شود. هزینه تعمیرات واترجت ها، خرید شیلنگ های جایگزین و تعمیرات مخزن های فوم پاش از متداول ترین هزینه های تجهیزات فرسوده یک جایگاه کارواش می باشد. به طور مثال قرار گرفتن شیلنگ کارواش بر روی زمین و عبور خودرو ها از روی آن علاوه بر آشفتگی در محوطه کارواش و فرسایش و ساییدگی شیلنگ موجب افزایش فشار به پمپ کارواش (واترجت) نیز می شود. فشار وارده بر روی پمپ کارواش سبب اصطحلاک بالا و کاهش عمر واترجت خواهد شد.

  1. استفاده بهینه از منابع

از آنجایی که امروزه با بحران آب و برق در کشور روبرو هستیم، استفاده بهینه از این منابع یکی از مهمترین وظایف هر فرد است. استفاده بی رویه و با مدت زمان بالا و همچنین استفاده از تجهیزات مستهلک و قدیمی سبب بالا رفتن سطح استفاده از این منابع می گردد. تجهیزات جدید و مدرن همچون ست لنس دوقلو می تواند سبب کاهش مصرف آب و برق شده و هزینه های جاری کارواش را نیز کاهش دهد.

  1. افزایش درآمد کارواش

شاید مهمترین دلیلی که باید یک کارواش بروز رسانی شود، افزایش درآمد می باشد. افزایش سرعت شستشو و همچنین فضا سازی اصولی و مهندسی شده سبب می شود تا از فضا و زمان شستشو بهینه استفاده شود. با بالا رفتن سرعت شستشوی خودرو ها و کاهش زمان انتظار، ضمن افزایش رضایتمندی مشتریان تعداد مشتری بیشتری را پاسخگو خواهیم بود. از این رو می توان گفت که بروز رسانی تجهیزات کارواش منجر به بالا رفتن درآمد کارواش منجر خواهد شد.

در پایان، کارشناسان فنی و فروش شرکت پیشرو پاکران، با تکیه بر سال ها تجربه، آماده ارائه مناسب ترین راه حل های نظافتی و پیشنهاد های فنی و مالی  جهت بروز رسانی کارواش و مرکز خدمات خودرویی شما می باشند.

دیدگاهی یافت نشد

نظرتان را با ما در میان بگذارید